Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Sevilla!

<<

Anoniem101

Bericht 20 Feb 2015 10:03

Sevilla!

Mijn man en ik vliegen maandag naar Sevilla. Zonder kinderen (die heerlijk uit logeren gaan bij de opa's en oma's), dus rust en tijd genoeg om lekker rond te slenteren en van het voorjaarszonnetje te genieten. Welke plekken in Sevilla moet je echt gezien hebben? Zijn er tips m.b.t restaurantjes, mooie locaties of praktische dingen?

We blijven tot vrijdagavond, dus we hebben 4 dagen de tijd. Wat mogen we volgens jou niet missen?
<<

Anoniem193

Bericht 20 Feb 2015 10:22

Re: Sevilla!

Elkaar! ;)
Wat heerlijk dat jullie dit doen!
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Feb 2015 14:37

Leuk! Daar ben ik vorig jaar 4 dagen geweest.

Het leukste/mooiste vond ik:
- De toren van de kathedraal in te gaan voor het uitzicht over Sevilla.
- Plaza de España
- Flamenco museum met voorstelling
- Overal tapas!

Twee restaurants die wij leuk vonden:
- Bar el Baratillo
- Dos de Mayo
De eerste is meer een restaurant/eetcafe, de tweede is een typische tapas bar. De sfeer van deze twee is heel verschillend, maar bij beide kwamen met name locals.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Feb 2015 15:25

Goh, ik ben net een weekje terug van Sevilla. Mooie stad, echt alles is te voet te doen.

Sowieso de kathedraal met toren (Giralda),
het real Alcázar,
Plaza Espana (echt geweldig!),
jardines de murillo,
park Maria Luisa,
casa de Pilatos (ook een aanrader!),
Torre del oro,
als je er van houdt of in de geschiedenis geïnteresseerd bent; de arena waar de stierengevechten gehouden worden,
Metropol parasol (totaal iets anders dan het bovenstaande).

Kijk eens op www.sevilla-nu.nl

Je kunt er de hele dag en overal tapas eten!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 20 Feb 2015 18:07

Leuk topic! Ik hou het zeker even in de gaten. Over een paar weken ga ik zelf ook richting Sevilla.
Alvast veel plezier, Moeder Kloek. Zal jullie zeker veel goeds doen!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 22 Feb 2015 10:19

Oh leuk Moeder Kloek! Wij zijn er een paar jaar geleden geweest en slapen er ook weer een paar nachtjes tijdens onze huwelijksreis. Echt zo'n mooie stad! Wat je niet mag missen:

- Real Alcázar
- De kathedraal
- Flamengo in La Carboneria, volgens mij was dat gratis. De sfeer is daar echt top!
- Plaza de Espana en het park er omheen

Wij vonden het toen ook de moeite waard om een wandeling aan de andere kant van de rivier te maken. Heel ander sfeertje, veel minder toeristisch. Daar hebben we om 23u nog op een terrasje gezeten met tapas. Zo leuk!

Ik heb daar ook veel tinto de verano gedronken, een soort sangria maar dan zonder de stukken fruit. Heel lekker.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 04 Mrt 2015 21:08

Hoe heb je het gehad in Sevilla, Moeder Kloek?

Terug naar Reizen & vakanties