Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

We're going to Ibiza!

<<

Anoniem301

Bericht 02 Mrt 2015 12:24

We're going to Ibiza!

Yess! Eind mei/begin juni gaan we naar Ibiza. Iemand nog tips? We gaan sowieso een auto huren.
Het liefst wil ik vlakbij een strand en een boulevard ofzo, dat het een beetje bruisend is.

Of moeten we daar niet voor gaan en een mooi hotel zoeken aan zee en dan juist met de auto de drukte op willen zoeken? Ik heb geen rijbewijs mijn man wel. Kan me voorstellen dat hij ook wel eens een biertje wil drinken en niet alles met de auto wil doen.

Ook hoeven we niet in zo'n gebied waar veel dronken jongeren aanwezig zijn.
Iemand wel eens naar Ibiza geweest hier? En in welke plaats zat je?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Mrt 2015 12:29

Re: We're going to Ibiza!

Oh heerlijk, Ibiza!
Ik ben er ongeveer 4-5 jaar geleden geweest en heb toen een heerlijke vakantie gehad. Wij zijn twee dagen voor onze vakantie omgeboekt, we zouden eerst naar Italië gaan maar vanwege problemen met ons hotel kon onze reis last minute worden omgezet naar een reis naar Ibiza. We kregen een hotel toegewezen in San Antonio. Niet de beste plek, dit is namelijk vooral een oord waar veel Britten naar toe gaan en die gaan echt helemaal los op vakantie. Ik zou je dus aanraden om naar Ibiza stad te gaan, of in elk geval iets op die kant van het eiland.

Wij hebben geen auto gehuurd. Dat kon toen niet meer omdat alles al verhuurd was. Wij hebben het wel gemist, maar dat kwam dus omdat wij aan de verkeerde kant van het eiland zaten. Als je aan de kant van Ibiza stad zit, zit je veel meer in de buurt van leuke plekjes zoals bijvoorbeeld de Hippiemarkt (al vond ik die best wel tegenvallen, iedereen was hier nogal lyrisch over maar het is echt een enorm toeristische flutmarkt vond ik) en ook meer in de buurt van de leuke clubs zoals de Pacha en de Amnesia.

Ik ga nog even mijn foto's opzoeken thuis, kijken of ik nog aanraders voor je kan vinden :)

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 02 Mrt 2015 12:33

Oh leuk, ben benieuwd naar de foto's! Mijn man heeft een hotel gevonden in Sant Josep De Sa Talaia, eens googelen of dat ook iets is.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Mrt 2015 12:37

Mm, ik had al even gespiekt op mijn facebook, maar daar staat alleen deze nog op, haha:

Afbeelding

Oh wat was ik toen heerlijk bruin. En jong! :)

Volgens mij heb ik thuis meer hoor, op mijn harde schijf!

♥♥
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2015 12:38

Ik ben 7 keer ofzo op Ibiza geweest al. Auto is geen overbodige luxe, ov is niet al te georganiseerd daar.

Ik zou zeker niet in San Antonio gaan zitten, daar zitten alle Engelsen.

San Jose, Figueretas, Ibiza Stad, allemaal prima. Maakt ook verder allemaal niet zoveel uit als je toch een auto huurt, want dan kun je overal komen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2015 12:39

Carrie schreef:Oh leuk, ben benieuwd naar de foto's! Mijn man heeft een hotel gevonden in Sant Josep De Sa Talaia, eens googelen of dat ook iets is.

Dat is prima hoor! Dat is San Jose ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Mrt 2015 12:47

Leaf schreef:Ik ben 7 keer ofzo op Ibiza geweest al. Auto is geen overbodige luxe, ov is niet al te georganiseerd daar.

Ik zou zeker niet in San Antonio gaan zitten, daar zitten alle Engelsen.

San Jose, Figueretas, Ibiza Stad, allemaal prima. Maakt ook verder allemaal niet zoveel uit als je toch een auto huurt, want dan kun je overal komen.

Ik wil niet teveel met de auto doen, want mijn man en ik houden wel van een cocktailtje :) Maar om mooie plekjes te bezoeken is een auto zeker geen overbodige luxe! Bedankt voor je tips, daar kan ik wat mee!
<<

Anoniem301

Leaf schreef:
Carrie schreef:Oh leuk, ben benieuwd naar de foto's! Mijn man heeft een hotel gevonden in Sant Josep De Sa Talaia, eens googelen of dat ook iets is.

Dat is prima hoor! Dat is San Jose ;)

Ah, mooi!
<<

Anoniem301

Elliot schreef:Mm, ik had al even gespiekt op mijn facebook, maar daar staat alleen deze nog op, haha:

Oh wat was ik toen heerlijk bruin. En jong! :)

Volgens mij heb ik thuis meer hoor, op mijn harde schijf!

Je bent inderdaad heerlijk bruin!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2015 13:10

Er is een heel gaaf hotel op loopafstand van Ibiza stad, Mar Y Playa. Zit in Figueretas en ligt meteen aan het strand. Mijn moeder is daar geweest en deze staat vanwege de locatie ook zeker op mijn lijstje!

Want Ibiza Stad is wel echt het bruisende middelpunt van Ibiza ;) Help me herinneren trouwens dat ik nog wat lekkere eetadresjes voor je op zoek als je wil, heb ik ergens in een bestandje staan.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Mrt 2015 13:27

Leaf schreef:Er is een heel gaaf hotel op loopafstand van Ibiza stad, Mar Y Playa. Zit in Figueretas en ligt meteen aan het strand. Mijn moeder is daar geweest en deze staat vanwege de locatie ook zeker op mijn lijstje!

Want Ibiza Stad is wel echt het bruisende middelpunt van Ibiza ;) Help me herinneren trouwens dat ik nog wat lekkere eetadresjes voor je op zoek als je wil, heb ik ergens in een bestandje staan.

Oh superlief van je! Ik zal dat hotel ook even opzoeken! Dank je :)
<<

Anoniem301

Bericht 02 Mrt 2015 13:59

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2015 15:08

Ja, dat is m!
<<

Anoniem301

Bericht 02 Mrt 2015 15:25

Leaf schreef:Ja, dat is m!

Ok! Deze heeft 'maar' drie sterren, wij hebben meestal vier sterren. Ik lees wel een hoop enthousiaste recenties. Wat maakt dan dat deze zo leuk is met drie sterren? Nou ik snap dat je hoofd er niet naar staat deze vraag te beantwoorden hoor, kijk maar wanneer je zin en tijd hebt :hug:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2015 16:21

Vooral de locatie ;) het is echt op loopafstand van het centrum en daarnaast ligt het strand voor de deur.

Ik ben wel wat meer basic gewend daar, dus echt 4 sterren hotels zou ik zo ff niet weten...ik weet wel dat in D'alt Vila (dat is de oude stad in Ibiza Stad) ook een paar prachtige hotels liggen. Zal eens kijken of ik er wat meer over kan vinden...

Het Pacha hotel en Ushuaia hotel zijn echt top of the bill geloof ik, daar zijn de prijzen dan ook naar haha.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Mrt 2015 14:07

Gisteravond zagen we een mooie aanbieding, dus hebben meteen maar geboekt :banaan:

We gaan 8 dagen in een 4* hotel in Santa Eulalia. Dit is in een wat rustiger gedeelte, dat wilde mijn man graag. Heb hem er niet van kunnen overtuigen dat er ook gewoon drukke plekken zijn zonder dronken Engelsen, maar dat is niet gelukt. Maar het ligt 800m van het centrum, het strand ook. Naar de haven is ook niet ver, dat is te lopen. En naar Ibiza stad kunnen we met de boot, super leuk! Of met de bus/taxi.

Heb er erg veel zin ini! Oh en op 1 minuut lopen is Patty Brard getrouwd :smile:
<<

Anoniem313

Bericht 03 Mrt 2015 14:50

Carrie schreef:Oh en op 1 minuut lopen is Patty Brard getrouwd :smile:

Ja, dan zou ik ook meteen boeken :dance:
Leuk hee!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Mrt 2015 14:51

Caulfield schreef:
Carrie schreef:Oh en op 1 minuut lopen is Patty Brard getrouwd :smile:

Ja, dan zou ik ook meteen boeken :dance:
Leuk hee!

Haha ja toch! Dat trok mij ook over de grens :dance:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Mrt 2015 14:56

Haha!
Leuk Carrie, wordt vast een topvakantie! :D Ik kan mijn foto's niet meer vinden, sorry. Ik denk dat ik ze in een boze bui heb weggegooid, want ik was daar met mijn ex, haha.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 03 Mrt 2015 15:17

Haha oh herkenbaar!
<<

Anoniem132

Bericht 03 Mrt 2015 23:14

Carrie, waar heb je die aanbieding gevonden? We willen misschien in het naseizoen naar Ibiza.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2015 12:40

Jill schreef:Carrie, waar heb je die aanbieding gevonden? We willen misschien in het naseizoen naar Ibiza.

www.vx.nl :)

Terug naar Reizen & vakanties