Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Londen - welke wijk?

<<

Anoniem107

Bericht 27 Mrt 2015 08:18

Londen - welke wijk?

Mijn vriend en ik willen deze zomer (eind juli) drie, liever zelfs vier dagen naar Londen. Ik ben alvast een beetje aan het oriënteren, als alles goed gaat, willen we pas eind mei boeken. Vliegtickets moeten geen probleem zijn, maar vooralsnog schrik ik een beetje van de prijzen van de hotels. Ik heb sowieso geen idee in welke wijk we moeten zoeken, m'n vriend wil in elk geval heel graag de wisseling van de wacht zien, ik zelf wil het liefst een hotel waar veel sightseeings redelijk op loopafstand zijn. Maar ik word maar geen wijs uit die wijken. Welke wijk kunnen we nou het beste nemen?

Verder had ik zelf voor een hotel max. €250 p.p. in gedachten, maar ik weet niet of we het daarmeegaan redden. Andere eisen die we prettig vinden aan een hotel: wifi, een eigen badkamer (niet gedeeld dus), en ik zelf vind ontbijt inbegrepen wel fijn, ik vind het zo heerlijk om in een hotel 's morgens naar beneden te komen en dat de ontbijtgeuren je dan tegemoet komen :love:

Wie heeft er tips? Ik zit nu even op Expedia te neuzen, en waar ik voor m'n citytrip naar Toronto zo klaar was, kom ik er nu maar niet uit.
<<

Anoniem107

Bericht 27 Mrt 2015 16:17

Re: Londen - welke wijk?

Anyone? :)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2015 18:36

Geen tips. Paar keer in Londen geweest en in verschillende wijken die ik nu echt niet meer weet. Met het openbaar vervoer ben je overal zo, vanuit een buitenwijk ook in relatief korte tijd in het centrum. In het centrum zitten er heel veel dingen wel op loopafstand van elkaar. Ik weet niet of de hotels in buitenwijken flink in prijs afwijken/toch nog echt lager zijn. In dat geval zou ik het zelf niet erg vinden om dan 's ochtends en 's avonds een half uurtje in de metro te zitten. Ik ga tussentijds meestal toch niet terug naar een hotel in vooral in de zomer kun je tussendoor ook heerlijk even bijkomen in een park oid.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem313

Bericht 27 Mrt 2015 20:13

Ik had vanmorgen al gereageerd maar m'n reactie is verdwenen. Nog een keertje: je hebt idd een uitstekend metronetwerk dus je hoeft niet perse centraal te gaan zitten. Ik ga volgende week en wij zitten juist expres in het noorden, Primrose Hill/Hamsptead Heath, omdat ik dat deel van de stad niet ken en graag wil ontdekken. Nu gaan wij de highlights overslaan, maar ik wil denk ik best ff naar de South Bank of zo, of toch ff naar de Gap; dat wil dus prima met de metro.
Heb je ook op airbnb gekeken!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Mrt 2015 20:55

wij zaten vlakbij paddington metro station. Met openbaar vervoer is het goed te doen in londen
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2015 21:42

Ik ben een keer in London geweest, hele gave stad! Ik kan me nog goed herinneren dat het openbaar vervoer echt super geregeld was, dus waar je hotel precies zit maakt niet veel uit. Ik zou gewoon een betaalbaar hotel zoeken en het geld wat je overhoudt lekker besteden daar.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2015 22:43

Ik ben er ook geweest met mijn toenmalige vriend. Wij zaten in een hotel vlak bij Hyde Park. Maar inderdaad is alles heel goed te doen met de metro, dus waar je hotel staat maakt niet veel uit. En veel van de 'highlights' zitten vrij dicht bij elkaar: Buckingham Palace, de Westminster Abbey, ik geloof dat the London Eye daar ook weer vrij dicht bij staat.
Londen is super, ik wil er ook heel graag nog eens heen!
<<

Anoniem185

Bericht 27 Mrt 2015 22:44

Wij hebben allebei de keren in Camden overnacht.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2015 22:47

Ik ben twee keer in het royal national hotel geweest, ligt vlakbij metro station russel square, maar ook op loopafstand van het echte centrum zeg maar. Hotel is gigantisch, maar niet heel luxe en het ontbijt stelt niet veel voor. Maar de locatie en de prijs was waar we het voor deden ;) voor 3 nachten was het 150 euro pp, goedkoop voor Londonse begrippen.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem273

Bericht 29 Mrt 2015 19:25

Wij slapen als we in London zijn bijna altijd in het EasyJet Hotel Victoria. Hele goede ligging ten opzichte van de metro en de coach bus naar Stansed. Het hotel is echt heel goed geprijsd. Wij nemen altijd wel een kamer met raam, ietsje duurder maar dat is het wel waard. Het is klein maar knus en het was toen erg schoon. Ontbijten kun je gewoon in één van de cafeetjes in de straat, dat zit er niet bij inbegrepen.

http://www.easyhotel.com/hotels/london_victoria.html

Er zijn inmiddels nog meer locaties in London, ook in andere wijken.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Mrt 2015 12:31

Ik zit vaak in Paddington, fijne wijk met betaalbare nette hotels en het centrum is goed te bereiken met tube of een wandeling door het park :)
Vet Goochem!

30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2015 21:49

Niekske schreef:Ik ben twee keer in het royal national hotel geweest, ligt vlakbij metro station russel square, maar ook op loopafstand van het echte centrum zeg maar. Hotel is gigantisch, maar niet heel luxe en het ontbijt stelt niet veel voor. Maar de locatie en de prijs was waar we het voor deden ;) voor 3 nachten was het 150 euro pp, goedkoop voor Londonse begrippen.

Hier ben ik ook geweest, lekker goedkoop en een prima ligging. Wel lelijk en groot, maar met een city trip ben ik er toch bijna niet dus ik vond het dikke prima.

Terug naar Reizen & vakanties