Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Aruba

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Feb 2015 11:41

Aruba

Binnenkort ga ik met mijn vriend een weekje naar Aruba! We slapen dan bij zijn zusje, en zitten dus niet in een luxe hotel aan het strand maar gewoon in een buitenwijk van Oranjestad. Wel hebben we een auto gehuurd.

Waar moeten we heen voor de mooiste stranden en andere mooie plekjes? En hebben jullie behalve het strand nog andere must do's?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Feb 2015 13:17

Re: Aruba

Hooiberg beklimmen is erg leuk (als je een beetje conditie hebt). Wel sochtends vroeg doen als het kan anders is het echt te warm.
Ik vond zelf de donkey farm erg leuk, dat is een ezelopvang.
Verder zijn wij ook gewoon met een kaart het hele eiland rondgereden en hebben allemaal mooie strandjes (baby beach is moooooooi) bezocht, en nog een stuk offroad gedaan langs de ruwe noordkust. De natural bridge moet je natuurlijk ook gezien hebben.
Naar de California Lighthouse is leuk. Kun je leuk eten en heb je mooi uitzicht.
Wij zijn ook nog een dagje met de boot naar een soort eilandje voor de kust (de Palm island) gegaan, met een soort waterpark erop.
Butterfly farm is leuk.

Pff verder weet ik zo snel even niks. Google heeft ook een hoop tips ;)
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Allie

Noob

Bericht 18 Feb 2015 16:51

Heerlijk, Aruba!
Ik ben er een aantal jaar geleden voor het werk geweest. Heb toen een jeepsafari gedaan op het noorderlijke gedeelte van eiland. Inderdaad een ruige kust zoals Beachgirl al zegt. Maar wel mooi om ook die kant eens te zien.
Ik heb ook paardgereden, wat ik zelf echt geweldig vond.
En natuurlijk snorkelen/duiken. Ik heb gesnorkeld en vond het prachtig! Wel eerst met een bootje wat verder de zee op, we hebben gesnorkeld bij een wrak, allemaal van die gekleurde visjes gezien :heart:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Feb 2015 17:31

Bedankt voor jullie reacties! We gaan zeker snorkelen bij Baby Beach als ik het zo lees, super leuk! Is het centrum van Oranjestad de moeite waard om te bezoeken?

Verder zet ik de lighthouse en het wat ruigere Noorden ook op mijn lijstje.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Reizen & vakanties