Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Stedentrip tips gezocht!

<<

Anoniem122

Bericht 17 Feb 2015 10:06

Stedentrip tips gezocht!

Ik wil volgende maand low budget een paar dagen weg, vliegen of met de trein, maar treintickets zijn vaak zo duur.

Wie heeft er een tip? (Leuke aanbieding of gewoon tip voor leuke stad)

Ik kom genoeg aanbiedingen tegen via vakantiepiraten etc, maar dat is altijd voor 2 personen. Grrr!

Wil eigk max 150 euro uitgeven maar geen idee hoe reeel dat is..
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 17 Feb 2015 12:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Feb 2015 10:43

Re: Stedentrip tips!

Leuk idee!

Denk dat je wel goed moet opletten met 150 euro, want dat klinkt wel als heel weinig, maar wie weet kom je 'n end. Ik zou dan iig niet kiezen voor een stad waar alles al duur is, dus niet Londen of Oslo, Stockholm enzo. Eerder kiezen voor of het zuiden of het oosten van Europa. Ik zou kijken of Wizzair niet een sale heeft ofzo, waar je goedkoop naar Oost Europa komt, en daar dan een paar daagjes in een stad in een hostel zitten.
<<

Anoniem122

Bericht 17 Feb 2015 12:11

Re: Stedentrip tips!

Ohja, Wizzair is ook wel een goede om te kijken! Had daar nog niet aan gedacht, kwam niet verder als Ryanair, Easyjet en Transavia :P

Wil eigenlijk ook enorm graag naar Marrakesh, heb nu wel goedkope tickets gevonden (86 euro retourtje), op maandagmiddag heen en donderdagochtend terug, maar twijfel of het niet te kort is EN of het als vrouw alleen een goed idee is.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Feb 2015 13:58

Re: Stedentrip tips gezocht!

Niet zo exotisch en ver maar ik vind Duitse steden ook altijd leuk. Als je goed kijkt/op tijd boekt kunt je voor 38 euro retour al naar een stad toe en dan vanaf elk station in NL. https://www.nsinternational.nl/nl/onze-bestemmingen/trein-duitsland Dusseldorf, Keulen, Ruhrgebied is soms ook prima te combineren. Natuurlijk is het niet warm en zonnig in deze tijd van het jaar en nog vroeg donker maar ik vind de steden voor een weekend leuk, in elk geval in het voorjaar. Voor mezelf is het voordeel dat ik niet eerst naar een vliegveld moet/daar nog kosten voor maak.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Feb 2015 20:19

Re: Stedentrip tips gezocht!

Boedapest! Echt een geweldige stad! Het eten is daar goedkoop, de mensen zijn vriendelijk en er is zoveel te doen! Sinds we daar geweest zijn, zijn we veel meer benieuwd naar Oost-Europa. Dit jaar willen we naar Krakau en Praag.

Marrakesh weet ik niet of het als vrouw alleen een goed idee is eigenlijk.

rapa nui, dat is ook goedkoop voor een retour. Dat wist ik niet, ik ga het onthouden :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Reizen & vakanties