Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Bungalow(park) in de buurt van Durbuy

<<

Anoniem100

Bericht 28 Jan 2015 13:59

Bungalow(park) in de buurt van Durbuy

Komende week hebben mijn vriend en ik een weekje vrij en willen er even tussenuit, voorkeur heeft de Belgische Ardennen. Nu zijn we al aardig bekend daar, ik kom er al van kleins af aan regelmatig. Maar nu willen we eens wat anders. Vorig jaar zijn we in Durbuy geweest en zijn daar helemaal weg van, klein en knus oud dorpje. Het liefst willen we daar weer in de buurt zitten en van daaruit leuke dingen doen.

We verblijven het liefst in een bungalow(park), waar we zelf alles bij de hand hebben en niet per se aangewezen zijn op restaurants.

Aangezien we ook in de omgeving al aardig wat gezien/gedaan hebben en we bij het zoeken naar leuke accommodaties steeds op dezelfde uitkomen....

Iemand nog een leuke tip om te verblijven/heen te gaan?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Jan 2015 14:29

Re: Bungalow(park) in de buurt van Durbuy

Ik denk dat het nog te ver is van Durbuy, maar wij zaten toen in Stavelot. Van daaruit was het nog ongeveer 45 minuten rijden met de auto naar Durbuy volgens mij, maar wel een hele mooie weg. In de buurt van Stavelot is ook genoeg te doen, je hebt er de watervallen van Coo, grotten en een kasteel.
Maar wij vonden het niet zo erg om telkens stukje er voor te rijden, vaak was het ook maar een half uurtje rijden.
Wij zaten toen bij Landal, maar inmiddels is het over genomen zag ik:
http://www.domainelongpre.be/nl/home
Vanaf het park kon je zo de bossen in en mooie wandelingen maken.
<<

Anoniem100

Bericht 28 Jan 2015 14:44

Thnx voor je reactie Hope!

Wat leuk dat je dit park noemt! Dit is juist het park waar ik al van kleins af aan kom (was toen 7 ofzo, nu 29). Was inderdaad van Landal, mijn ouders hebben daar een "eigen" bungalow die word verhuurd als ze er niet zijn. Kwam er bijna elke schoolvakantie en ook vaak gewoon een weekendje als het huisje vrij was. Inmiddels is het park in eigen beheer verder gegaan en beetje bij beetje ook aan het moderniseren.

Alle tips die je verder noemt ken ik op mijn duimpje :) Maar wel heeel leuk dat je ze noemt en als we er in de buurt zijn gaan we altijd even langs een van die dingen....stukje rijden houd je in die omgeving altijd wel, en omdat het daar zo mooi is, is het ook niet erg.

Weet je toevallig nog in welke accommodatie je toen zat?
<<

Anoniem133

Bericht 28 Jan 2015 14:48

Wij zijn nu twee keer naar de Belgische Ardennen geweest via deze site http://www.ardennes-etape.nl/
Twee keer in dezelfde accommodatie omdat het zo goed beviel. Ik weet dat er ook huisjes in Durbuy aangeboden worden, misschien zit er iets voor jullie bij?
<<

Anoniem100

Bericht 28 Jan 2015 14:50

Silke schreef:Wij zijn nu twee keer naar de Belgische Ardennen geweest via deze site http://www.ardennes-etape.nl/
Twee keer in dezelfde accommodatie omdat het zo goed beviel. Ik weet dat er ook huisjes in Durbuy aangeboden worden, misschien zit er iets voor jullie bij?

Thnx! Wel eens de site gehoord/ergens zien staan maar nog niet bekeken...ga ik doen!

Terug naar Reizen & vakanties