Bungalow(park) in de buurt van Durbuy
Komende week hebben mijn vriend en ik een weekje vrij en willen er even tussenuit, voorkeur heeft de Belgische Ardennen. Nu zijn we al aardig bekend daar, ik kom er al van kleins af aan regelmatig. Maar nu willen we eens wat anders. Vorig jaar zijn we in Durbuy geweest en zijn daar helemaal weg van, klein en knus oud dorpje. Het liefst willen we daar weer in de buurt zitten en van daaruit leuke dingen doen.
We verblijven het liefst in een bungalow(park), waar we zelf alles bij de hand hebben en niet per se aangewezen zijn op restaurants.
Aangezien we ook in de omgeving al aardig wat gezien/gedaan hebben en we bij het zoeken naar leuke accommodaties steeds op dezelfde uitkomen....
Iemand nog een leuke tip om te verblijven/heen te gaan?
We verblijven het liefst in een bungalow(park), waar we zelf alles bij de hand hebben en niet per se aangewezen zijn op restaurants.
Aangezien we ook in de omgeving al aardig wat gezien/gedaan hebben en we bij het zoeken naar leuke accommodaties steeds op dezelfde uitkomen....
Iemand nog een leuke tip om te verblijven/heen te gaan?

Maar wel heeel leuk dat je ze noemt en als we er in de buurt zijn gaan we altijd even langs een van die dingen....stukje rijden houd je in die omgeving altijd wel, en omdat het daar zo mooi is, is het ook niet erg.