Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hotel Bangkok

<<

Anoniem172

Bericht 29 Jan 2015 16:11

Hotel Bangkok

Ik ben al meerdere malen in Thailand geweest maar zoek nog tips voor een hotel in Bangkok. Op tripadvisor kom ik er niet uit.

Het liefst een hotel in de buurt (als het even kan op loopafstand maar niet in de herrie) van Khao san road, met zwembad. We gaan niet backpacken dus geen hostel of pension met gedeelde kamers. Voor 2 nachten rond de 75 a 80 euro, we gaan in het laagseizoen.

Wie heeft de gouden tip?
<<

xxLindaxx

Noob

Bericht 29 Jan 2015 18:50

Re: Hotel Bangkok

Het is voor mij alweer zes jaar geleden dat ik in Bangkok ben geweest, maar ik zat toen in een erg goed hotel!
Het gaat om het Viengtai Hotel (http://www.viengtai.co.th/). Op loopafstand van Khao San Road én met zwembad. Volgens mij hebben wij geen last van herrie gehad. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jan 2015 22:33

Happy House. Heeft alleen geen zwembad... Daar vlakbij is een hotel wel met zwembad. Dan ben je vlakbij kao san en toch uit de herrie ein eigenlijk in een leukere straat. Ik weet alleen niet hoe deze heet...dus daar heb je niet veel aan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem127

Bericht 29 Jan 2015 23:20

Khao San Palace heeft een zwembad op het dak. Is dus aan de weg zelf. Is geloof ik 700 tot 1000 baht per nacht.
<<

Anoniem122

Bericht 30 Jan 2015 03:27

Waarom wil je vlakbij Khao San Road zitten? Ik zou daar juist (heel ver) weg blijven en een mooi hotel vlakbij de rivier zoeken of vlakbij de BTS skytrain.
<<

Anoniem172

Bericht 30 Jan 2015 12:00

Ik ben al 3 keer in Bangkok geweest en heb ook al 3 keer in een mooi hotel aan de rivier gezeten, nu kies ik er bewust voor dit niet te doen. Khao san is een gezellige buurt dus zou niet weten waarom ik daar niet zou willen zitten.

Jip , linda en Twellie thanks voor de tips ik ga straks even kijken!
<<

Anoniem122

Bericht 30 Jan 2015 12:12

Ah ja smaken verschillen :) Ik vond Khao San echt verschrikkelijk, nu was ik er wel tijdens Songkran dus dan is het helemaal een gekkenhuis, maar was blij dat ik na een paar dagen weer in mijn eigen studio was. Vond de sfeer totaal niet prettig. Nu "woonde" ik ook wel in een buurt waar je eigenlijk zelden tot nooit een buitenlander zag en dat maakt ook wel een verschil. De lokale bevolking was daar echt heel vriendelijk (Zijn de meeste Thai sowieso wel hoor) terwijl ik rondom Khao San ook wel het idee had dat veel zich irriteerden aan de onbeschofte toeristen.
<<

Anoniem172

Bericht 30 Jan 2015 16:04

Dat is natuurlijk zo, ik vind het juist een gezellige plek en kijk er elke keer echt mijn ogen uit. En het is inderdaad ook wel toeristisch maar ik ben dol op rumoer om mij heen. Daarbij ga ik met een vriendin die er nog nooit geweest is en ik vind gewoon dat ze het gezien met hebben! :smile: Ik weet zeker dat ze het er leuk vind.
Ik ga nu ook voor de 4e keer naar phi phi terwijl heel veel mensen het daar vreselijk vinden. Gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde is!
<<

Anoniem122

Bericht 30 Jan 2015 20:06

Rumoer heb je sowieso wel in Bangkok :P Maar snap wel dat je je vriendin er mee naar toe wilt nemen :) Je moet het idd wel eens gezien hebben.
Het grote nadeel van Khao San vind ik trouwens ook dat je echt super ver van de skytrain af zit.
Je komt niet zo snel in het centrum, tenzij je een lokale bus of een way overpriced taxi pakt. Enige voordeel van de locatie is dat je vlakbij de rivier zit en daar heel goedkoop de boot kan pakken. (Niet de toeristenboot, dan betaal je 10x zoveel :P)

Gaan jullie ook naar de Chatuchak weekend market? Die mag ze ook niet missen! Woonde daar vlakbij, 4km meer naar het noorden toe.

Over Phi Phi zijn idd de meningen verdeelt, maar dat hou je toch wel. Zelfde met Bangkok. Ik hou echt van die stad, vind het er geweldig en voelde me gelijk thuis, terwijl 85% van de mensen die ik tijdens het rondreizen sprak zeiden dat ze niet wisten hoe snel ze weg moesten uit Bangkok omdat ze het er verschrikkelijk vonden.
<<

Anoniem172

Bericht 30 Jan 2015 22:31

Ja eigenlijk vind ik Bangkok ook vreselijk maar 'het hoort er een beetje bij toch' en ik vind het leuk om het vriendinnetje waar ik mee ga wat dingen te laten zien waar ik haar over verteld heb. De Chatuchak weekend market skippen we absoluut, ik werd daar de vorige keer echt niet lekker en we komen om half 11's ochtends op zondag aan dus om daar nou op heetste moment van de dag heen te gaan...

We hebben net een hotel geboekt en dan de rooftop suite met halve openlucht badkamer. Ik geloof 2 km van khao san dus ver genoeg van al het lawaai maar wel op loopafstand.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Feb 2015 08:43

Ja ik heb de gouden tip!
'The Warehouse'

Ik ben er vorig jaar geweest, modern, beetje industrieel hotel, echt super. Grote mooie kamers, vriendelijk personeel en dichtbij Khao San (maar toch niet in dr e drukte) Denk dat het 10 min lopen is van Khao San en 10 min naar het paleis
<<

Anoniem172

Bericht 01 Feb 2015 12:59

hahahaha wat grappig we twijfelden dus tussen the warehouse en het hotel waar we nu heen gaan. De doorslag gaf de reacties op trip advisor over de buurt waar the warehouse lag. We vonden het concept van het hotel wel echt superleuk en het zag er modern en schoon uit. Wie weet volgend jaar! Thanks voor de tip!

Terug naar Reizen & vakanties