Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vakantiehuisje op Texel

<<

Fiene

Bericht 28 Dec 2014 22:47

Vakantiehuisje op Texel

Afgelopen zomer zijn we naar Texel geweest en dat was echt een heerlijke vakantie. Nu willen we aankomende zomer weer naar Texel maar er zijn zoveel huisjes te vinden. Dit jaar hadden we een last-minute dus was eigenlijk alles wel prima maar nu ben ik toch op zoek naar iets meer luxe.

Iemand ervaring met een leuk huisje? Ik ben natuurlijk al aan het zoeken maar je vindt zoveel.
<<

Anoniem112

Bericht 29 Dec 2014 12:59

Re: Vakantiehuisje op Texel

Ik zou zeggen kom naar Walcheren! En een huisje op ge strand huren, niet super luxe maar echt ontzettend leuk!
<<

stoplicht

Noob

Bericht 05 Jan 2015 22:23

Ik kom mijn leven lang al dit eiland en heb in redelijk wat diverse huisjes en dorpjes gezeten dus wie weet kan ik je wat op weg helpen...

Belangrijk om te weten, wat is de samenstelling waarvoor een huisje gezocht moet worden en hebben jullie eisen voor wat betreft een park of particuliere verhuur?
<<

Fiene

Bericht 05 Jan 2015 22:31

We zijn met zijn viertjes. Man en ik en onze kinderen van 2 en 5 jaar. Ik wil er perse een wasmachine en een vaatwasser in. Verder het liefste in een park maar dat is geen hoogste vereiste.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Jan 2015 22:47

Ik heb net iets geboekt op Ameland, ben zo benieuwd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fiene

Bericht 05 Jan 2015 22:48

Ik ben echt verliefd op Texel hahaha. Ik vond het de keren dat ik er was zo heerlijk daar.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Jan 2015 22:53

Ik hoop dat gevoel ook te krijgen. Lekker een week niks..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 05 Jan 2015 23:19

De Jeneverbes is een leuke huisje
2021🩷
2024 💙
<<

stoplicht

Noob

Bericht 13 Jan 2015 17:28

Het is natuurlijk maar net of je particulier wilt huren of via een organisatie / park, maar hier wat tips waar je misschien wat mee kan:

Op www.krim.nl kan je waarschijnlijk wel slagen, maar is wel duurder als andere parken. Daarentegen heeft dat park wel een overdekt en een buitenzwembad, een indoorspeelparadijs, worden er activiteiten georganiseerd, etc.

Andere parken die landelijk bekend zijn en huisjes aanbieden op Texel zijn Landal ( aanrader vind ik dan park de Sluftervallei ) en Roompot.
Camping Loodsmansduin verhuurt ook chalets ( evt ook met Sauna ) en heeft in de zomermaanden een openlucht zwembad en een activiteitenprogramma. Prachtige camping, maar dus wel met de luxe van chalets ( ook tenten te huur mocht je dat overwegen ).

Particuliere huisjes kan je het beste zoeken via de vvv, www.vvvtexel.nl ...

Hopelijk heb je hier iets aan, mocht je meer willen weten kan je me ook een berichtje sturen!
<<

Fiene

Bericht 14 Jan 2015 23:26

Dank je wel stoplicht. Ik ga eens neuzen tussen de tips die jij gegeven hebt.

Terug naar Reizen & vakanties