Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar New York vakantie geboekt?

<<

Anoniem86

Bericht 25 Jan 2015 19:44

Waar New York vakantie geboekt?

Dames die er al zijn geweest, hoe hadden jullie de vlucht / hotel geboekt? Allemaal los, of pakketreis, en via welke website?
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 25 Jan 2015 19:47

Re: Waar New York vakantie geboekt?

Zelf heb ik de voorkeur om alles los te boeken. Vlucht via KLM en hotel rechtstreeks bij hotel. Hotels boek ik regelmatig ook via Hotels.com, maar het hotel dat ik wilde boeken voor NY was alleen rechtstreeks te boeken.
<<

Anoniem86

Bericht 25 Jan 2015 19:47

Welk hotel had jij?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Jan 2015 19:49

Alles los, appartement via airbnb.
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 25 Jan 2015 19:52

Pippa schreef:Welk hotel had jij?

The New York Manhattan hotel. Om de hoek bij Macy's en metrostation. Schone en ruime kamer, met gratis ontbijt (bagels, toast, ei, fruit, yoghurt etc)
<<

Anoniem83

Bericht 25 Jan 2015 20:51

Vlucht via WTC.nl en hotel bij expedia (wij verblijven in YOTEL). Gekeken waar het toen het voordeligst was. We hebben €509,- betaald p.p. voor rechtstreekse vluchten AMS - Newark.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Jan 2015 21:04

Ik had via een Duitse blog een link gevonden naar een goedkope actie van luchtvaartmaatschappij (geloof United) voor 230 euro, en via Google een hostel gevonden voor 110 dollar voor 5 nachten.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 25 Jan 2015 21:13

Wij hadden een ticket geboekt via gate1. Via Brussel naar JFK voor 400 euro. Hotel geboekt via een Australische site, weet zo niet meer welke. Ik boek altijd alles los.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem173

Bericht 26 Jan 2015 00:19

Via cheaptickets.nl of ebookers.nl geloof ik. Hotel via Expedia. Vlucht was 380 pp hotel 100 euro per nacht voor een kamer.
<<

Zero

Bericht 26 Jan 2015 01:02

Ik heb via Expedia geboekt, en we zaten in het the Pod op 51 street. We hadden een bunkbed room (dus gezamenlijke badkamers met de gang, maar die waren eigenlijk altijd brandschoon en nooit bezet)
Wij hebben in 1 x geboekt omdat de vriendin waar ik mee ging niet zo avontuurlijk is en het allemaal liever geregeld wil hebben bij 1 organisatie. Ik vond het prima.
<<

Anoniem122

Bericht 26 Jan 2015 09:21

Je kan ook nog ticketspy in de gaten houden, komen ook met enige regelmaat goedkopw tickets of combi's met hotel voorbij.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 26 Jan 2015 09:39

Ik heb ook mijn reisje naar New York met Expedia geboekt.
Zowel vlucht als hotel, prima geregeld allemaal, nergens problemen mee gehad :)
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Jan 2015 10:41

Hier ook zelf alles los geboekt. Tickets via WTC van Brussel naar JFK voor 450 euro p.p. in de herfstvakantie.
Het hotel hebben we via Alpharooms.com geboekt. We hadden hotel Astor on the park, aan de rand van het Central park aan de westkant, vlakbij een metrostation.
<<

Anoniem162

Bericht 27 Jan 2015 16:56

Wij hebben alles zelf geboekt. We vliegen voor € 364 naar New York. We vliegen terug vanaf Baltimore (net boven Washington).
We hebben 5 dagen in New York, 2 dagen Atlantic City en dan nog 2 dagen washington. Op de laatste dag New York halen we de huurauto (€ 140) op. In NY gaan we met de metro € 60 en de hop-on-hop-off bus (3 dagen € 142)

Country Inn & Suites 40-34 Crescent Street, Long Island City, NY 11101.
Inclusief ontbijt, uitzicht op de stad, € 90 per nacht (hij is nu wel duurder geworden zag ik net)

Harrah’s Atlantic City 777 Harrah’s Blvd, Atlantic City, NJ 08401
€ 36 per nacht

Donovan House 1155 14th St NW Washington, DC 20005
€ 82 per nacht

We houden vakantiepiraten in de gaten. Verder kijken we voor hotels op trivago, we boeken uiteindelijk vaak via otel.com (ja zonder h), daar krijg je met kortingscodes korting en je spaart geld voor een volgende boeking.

Terug naar Reizen & vakanties