Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Camping loopafstand dorp Max 1000 km

<<

Miekemmm

Noob

Bericht 11 Jan 2015 08:56

Camping loopafstand dorp Max 1000 km

Hoi,

Wij zoeken nog een camping met stacaravans op het lieft max 1000 km van Utrecht. Het liefst een camping op loopafstand van het dorp en met een goed zwembad, eventueel ook (gedeeltelijk) overdekt, kinderen zijn in augustus 4 en 6 jaar. Ik zou zelf heel vrolijk worden van bedjes bij het zwembad. Vorig jaar hadden we een super camping 80 km onder Lyon maar helaas in de omgeving niets te doen. WiFi zou fijn zijn, animatie ook maar geen must.
We hebben wat campings op het oog maar op zoover schrijft men niet over alle campings enthousiast. Misschien hebben jullie nog tips.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Jan 2015 10:03

Re: Camping loopafstand dorp Max 1000 km

Ik heb goede ervaringen met de regio Vendée. Als kind ben ik hier vaak geweest en bijna altijd mooi weer. Het is redelijk toeristisch, dus er is in de zomer veel te doen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem121

Bericht 13 Jan 2015 01:33

Wil je naar Frankrijk of is de richting van Oostenrijk op ook een optie. Wij gaan al 20 jaar naar camping Aufenfeld in Aschau im Zillertal. Echt een super camping vanalles op het park te doen en in de buurt is ook genoeg te doen.
<<

Patsy

Bericht 13 Jan 2015 16:27

Als noord Italië ook mag, Camping Steiner in Leifers bij Bolzano. Leuke camping, open lucht en overdekt zwembad, je loopt zo het dorp in en een restaurant op de camping. Volgens mij is er geen animatie, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

De camping ligt in Zuid-Tirol, wat Oostenrijks aandoet maar Italië is.

Terug naar Reizen & vakanties