Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vliegvakantie met een peuter van 3,5 jaar

<<

Anoniem162

Bericht 11 Okt 2014 20:25

Vliegvakantie met een peuter van 3,5 jaar

We willen volgend jaar voor het eerst gaan vliegen met ons zoontje van dan 3.5 jaar.
Wie is er op een leuke bestemming geweest met kind, max een uurtje of 4 vliegen, veel langer zie ik echt niet zitten.
Tips voor leuke hotels (liefst eigenlijk iets met 2 kamers zodat we niet in het donker zitten als ons zoontje gaat slapen :wink: ).
Ben nu in Portugal en Spanje aan het kijken. Voor de duidelijkheid mijn man en ik zijn beide nog nooit zo met het vliegtuig op vakantie geweest, ook niet naar zuid-europa geweest (2x milaan met de auto maar toen was er nog geen kind bij). Dus ik zoek echt tips, waar moet ik op letten, wat is belangrijk, wat totaal niet.
<<

Anoniem74

Bericht 11 Okt 2014 20:34

Re: Vliegvakantie met een peuter van 3,5 jaar

Je bent toch wel naar Amerika gevlogen? Of verwar ik je nu met iemand anders :)
Omdat je zegt dat je met jouw man nog nooit met het vliegtuig op vakantie bent geweest.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Okt 2014 21:13

Lanzarote! Wij zijn er van de zomer geweest. Wij hadden een huis gehuurd met een klein zwembad. Ideaal! Het eiland is makkelijk te bereiden. Wij hadden nog nooit een auto gehuurd en het was nog rustiger in het verkeer dan in Nederland. Wij vonden Lanzarote echt een aanrader.

Dit is het huisje: http://www.booking.com/hotel/es/villas- ... te.nl.html

Prijs valt reuze mee!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 11 Okt 2014 21:27

Weten jullie al in welke maand jullie willen gaan? Als je vroeg in het voorjaar gaat zou ik voor de Canarische eilanden gaan, zonzeker, 4,5 uur vliegen. Ga je later is Mallorca ook erg mooi, of Menorca.
<<

Anoniem162

Bericht 12 Okt 2014 07:45

Lanzarote, ziet er mooi uit dat huisje laced. Gelukkig durft mijn man overal een auto te huren en te rijden. bedankt voor de tip.

Mochi, we willen in juni gaan, dan is het tenminste meer kans op zon in zuid europa. Is het dan al te warm op de canarische eilanden? Mallorca hebben we gisteren een paar hotels bekeken. Menorca heb ik nog niet opgezocht
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Okt 2014 09:21

In Juni is het ook heerlijk op de Canarische eilanden, de avonden ook langer warm. Maar je zou dan inderdaad ook goed iets zuidelijks kunnen zoeken met een kortere vliegtijd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Okt 2014 21:36

Wij zijn in juni(begin) een keer op ibiza geweest en op Menorca, was allebei heeeerlijk weer!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem162

Bericht 16 Okt 2014 11:22

Bedankt allemaal!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Okt 2014 12:46

Wij zijn ook druk bezig met zoeken voor juni 2015. In september 2015 willen we ook nog 3 dagen naar Disney, dus we willen met de juni vakantie een klein beetje rekening houden met de prijs.

Tunesie ziet er op de plaatsjes ook mooi uit, maar zowel vriend als ik twijfelen over het land zelf :(
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 19 Okt 2014 08:54

Lastig kiezen he Annie, Tunesië willen wij niet naar toe, we twijfelen daar over de veiligheid in het land.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Okt 2014 09:11

Mijn schoonzus is afgelopen zomer naar Tunesië geweest, het park was prachtig, maar het land verder zelf erg armoedig. Ze zou er dan ook niet weer heen gaan. Als je niet van plan bent het park te verlaten kan het prima.
<<

Anoniem162

Bericht 21 Okt 2014 11:01

bedankt voor je reactie. Tunesie heeft niet onze voorkeur.
<<

Anoniem162

Bericht 27 Okt 2014 19:58

Iemand al eens in Bulgarije geweest?
Heb een aantal mooie hotels gezien daar en het is niet zo duur als portugal
<<

Anoniem125

Bericht 27 Okt 2014 20:08

Mirthe schreef:Lanzarote, ziet er mooi uit dat huisje laced. Gelukkig durft mijn man overal een auto te huren en te rijden. bedankt voor de tip.

Wat valt daaraan te durven dan? Rij jij zelf niet?
<<

Anoniem119

Bericht 27 Okt 2014 20:14

Mirthe schreef:Iemand al eens in Bulgarije geweest?
Heb een aantal mooie hotels gezien daar en het is niet zo duur als portugal

Ik heb in Bulgarije gewoond en meerdere plaatsen aan de zwarte zee bezocht. Waar wil je heen? Het is er erg mooi.
<<

Anoniem162

Bericht 27 Okt 2014 20:30

http://www.corendon.nl/sol-nessebar-mar ... C.BOJAMS5C

Deze heb ik gezien Marin. Is het in juni lekker weer? Om daar ook echt aan het water te zijn met een kindje.

Nougat, nee ik rij niet in het buitenland, in Nederland ook zo min mogelijk.
<<

Anoniem119

Bericht 27 Okt 2014 20:36

Nessebar is een leuk oud plaatsje. In juni kan het er al behoorlijk warm zijn.
<<

Anoniem162

Bericht 29 Dec 2014 00:03

eindelijk wat geboekt. We gaan naar Portugal volgend jaar!
http://www.corendon.nl/luna-stella-mari ... C.FAOAMS5C
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Dec 2014 00:24

Ziet er goed uit.
Vilamoura is een leuk havendorpje!

Verder zit je daar vlakbij het park Zoomarine. Een attractie achtig dolfinarium achtig park. Met dierenshows, attracties, dieren, een oceanium, en een zwembad met grasweide enz.
Echt een aanrader.
<<

Anoniem162

Bericht 29 Dec 2014 10:46

super bedankt voor je reactie!
Is het nuttig een huurauto bij te boeken voor een paar dagen? of kunnen we het ook met de bus af?

Terug naar Reizen & vakanties