Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Lange vliegreis

<<

Anoniem253

Bericht 15 Dec 2014 18:50

Lange vliegreis

Wat doe jij tijdens een lange vlucht? Hoe vermaak jij je? Ik heb begin volgend jaar weer een lange vlucht (13 uur incl tussenstop) voor de boeg en zie er nu al een beetje tegenop.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Dec 2014 19:22

Re: Lange vliegreis

Ik kan sowieso niet slapen, wat ik ook probeer. Dus meestal ga ik wat lezen, films/series kijken, een spelletje doen op het scherm voor je en luister ik muziek.
<<

Anoniem122

Bericht 15 Dec 2014 19:31

Lezen, films kijken, slapen, naar buiten staren.

Misschien kan je zo'n volwassenen kleurboek mee nemen, en je daarmee vermaken?
<<

Anoniem173

Bericht 15 Dec 2014 19:36

Films kijken
Een boek lezen
Op de vliegkaart kijken waar we zijn
Rustig eten
Spelletje met degene met wie ik vlieg
op de terugreis foto's bekijken mss kun je alvast een fotoboek programma op je laptop zetten zodat je begint met het boek?

Slapen kan ik ook niet
<<

Anoniem119

Bericht 15 Dec 2014 19:37

Maar 1 ding tegelijk doen. Dat is echt de beste tip die ik heb. Dus niet je maaltijd eten terwijl je een film kijkt etc, maar alles 1 voor 1. Daarmee dood je de meeste tijd haha. Werkt voor mij altijd goed. Verder lees ik, slaap ik, kijk films en zit gewoon lekker rustig na te denken. En de flight tracker kan ik heel lang naar kijken, vind ik leuk op de een of andere manier.
<<

Anoniem253

Bericht 15 Dec 2014 19:43

Marin schreef:Maar 1 ding tegelijk doen. Dat is echt de beste tip die ik heb. Dus niet je maaltijd eten terwijl je een film kijkt etc, maar alles 1 voor 1. Daarmee dood je de meeste tijd haha. Werkt voor mij altijd goed. Verder lees ik, slaap ik, kijk films en zit gewoon lekker rustig na te denken. En de flight tracker kan ik heel lang naar kijken, vind ik leuk op de een of andere manier.

Goede tip! Dank je!
<<

Anoniem253

Bericht 15 Dec 2014 19:43

ไม่เป็นไร schreef:Lezen, films kijken, slapen, naar buiten staren.

Misschien kan je zo'n volwassenen kleurboek mee nemen, en je daarmee vermaken?

Ja een kleurboek heb ik voor kerst gevraagd :-). Slapen kan ik helaas niet in het vliegtuig.
<<

Anoniem125

Bericht 15 Dec 2014 19:45

Ik kijk meestal een stuk of 3 films/documentaires, en zorg ervoor dat ik een paar goede boeken mee heb (deels fictie, deels non-fictie) en tijdschriften. Ik schrijf ook altijd wel wat, luister muziek en slaap soms een paar uur, of zit in elk geval met mijn ogen dicht om wat uit te rusten. Zo gaan die uren wel voorbij.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Dec 2014 12:28

Als de vliegreis 's nachts is probeer ik zoveel mogelijk te slapen en nog een film te kijken. Overdag probeer ik wel wakker te blijven en kom ik de tijd door met lezen, films kijken en de flighttracker volgen (Marin, ik vind dat dus ook erg boeiend :-)).
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Dec 2014 13:02

Vanalles, kletsen, tijdschrift/boek lezen, rondje lopen, op de w.c wachten, eten/drinken, films kijken, voor me uit staren. Ik probeer het altijd maar te zien als een relax dagje waarin je de hele dag voor de tv hangt en bedient wordt.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Dec 2014 21:34

Ik download vaak series die ik nog wilde kijken en doe een marathon. En de laatste vluchten hadden we telkens (gratis) zo'n media systeem, dus kijk ik ook nog wat films. Ik probeer in het ritme van de nieuwe bestemming te zijn, dus ik neem een 'pammetje' als ik 'moet' slapen. We hebben in 1 week tijd 18 uur, 15 uur en 18 uur gevlogen of in trein gezeten, het went :P Geef je je er gewoon aan over, het gaat sneller dan je denkt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 17 Dec 2014 21:41

Heb je dan geen wifi nodig om de series te kijken? Dat is wel slim.. Ik vind de series/films op het entertaiment systeem vaak niet zo leuk of iig onduidelijk beeld ;).

Verder dus lezen, eten, drinken en kletsen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Dec 2014 21:49

Niet als ik ze download, dan zijn ze gewoon op mijn laptop..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 18 Dec 2014 08:18

Marsy31 schreef:Niet als ik ze download, dan zijn ze gewoon op mijn laptop..

Oooh zou dat op een ipad ook gaan?
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Dec 2014 08:42

Ik zorgde altijd voor genoeg verschillend leesvoer, dus een paar boeken en meerdere tijdschriften. En was altijd heel blij met zo'n mediaplayer, lekker films kijken en muziek luisteren.
<<

Anoniem147

Bericht 18 Dec 2014 19:02

Even tussendoor, flighttracker werkt toch op Internet? Hebben we tegenwoordig gewoon WIFI in het vliegtuig? hahahahaha. Ik voel mezelf nu echt heel dom maar ik kijk eigenlijk altijd films maar flight tracker vind ik echt super leuk.
<<

Anoniem122

Bericht 18 Dec 2014 19:04

Marni schreef:Even tussendoor, flighttracker werkt toch op Internet? Hebben we tegenwoordig gewoon WIFI in het vliegtuig? hahahahaha. Ik voel mezelf nu echt heel dom maar ik kijk eigenlijk altijd films maar flight tracker vind ik echt super leuk.

Ze bedoelen de tracker die via het schermpje in de stoel voor je afgespeeld word. Dan zie je precies waar je vliegt, snelheid, hoogte etc.
<<

Anoniem147

Bericht 18 Dec 2014 19:06

Ohw die haha. Ik dacht echt dat idee van flightradar24.com

Jammer.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 18 Dec 2014 19:26

Op mijn vluchten laatst met Emirates was er wel Wifi, alleen niet gratis. Dus het bestaat tegenwoordig wel :wink:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Dec 2014 20:05

Wifi is er ook bij Norwegian Airlines en is gratis :)
Ja, op de Ipad kan ook maar daar is een trucje voor. Je kunt niet downloaden direct op je Ipad maar je kunt het wel downloaden op een computer of laptop (het liefst een apple voor het gemak) en dan kun je het heel makkelijk op de Ipad slepen. Ik heb via mijn vriends macbook air allemaal series en films op mijn Ipad, ideaal.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Dec 2014 20:09

Ik heb natuurlijk geen ervaring met lange vliegreizen maar wel met lange busreizen. Af en toe keek ik de film die opgezet werd en de rest van de tijd vermaakte ik me met tijdschriften, een boek, een puzzelboekje, mp3-speler, tablet of nintendo ds.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Dec 2014 22:18

Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen niet kunnen slapen. Of het nou een bus, auto of vliegtuig is, ik slaap de hele reis.

Kan je niet wat melatonine slikken?
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem119

Bericht 18 Dec 2014 23:02

Op sommige vluchten bestaat idd WiFi, maar het kan qua kosten wel oplopen.

Maar ik bedoelde idd gewoon dat schermpje. Dat vind ik altijd leuk om naar te kijken. Maar ik heb dan ook een vreemde interesse in landkaarten en topografie. Ik zit heel vaak ook op Google Maps te kijken.
<<

Anoniem205

Bericht 18 Dec 2014 23:41

Idd 1 ding tegelijk doen.
Ik had de laatste keer een haakwerkje meegenomen, heb ik lekker een poosje kunnen haken in het vliegtuig. Ideaal. En boeken genoeg op mijn ereader.
<<

Anoniem253

Bericht 19 Dec 2014 12:39

Spencer schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen niet kunnen slapen. Of het nou een bus, auto of vliegtuig is, ik slaap de hele reis.

Kan je niet wat melatonine slikken?

Ik kan dat dus echt niet.. Wordt je van melatonine suf?
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties