Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Harderwijk en bataviastad

<<

Anoniem141

Bericht 29 Nov 2014 11:44

Harderwijk en bataviastad

Ik ga binnenkort 1 nachtje naar Harderwijk. Ik ga 1 dag lekker in de sauna relaxen. De andere dag wou ik naar bataviastad gaan, en smiddags naar harderwijk.
Weet iemand leuke dingen om te doen in harderwijk? Leuk museum? Lekker restaurantje?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 29 Nov 2014 11:48

Re: Harderwijk en bataviastad

Dolfinarium ken ik alleen.
en de zwaluwhoeve.
04-2014
10-2015
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Nov 2014 13:02

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 31 Mei 2020 21:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 29 Nov 2014 13:13

Bataviastad is niet veel aan, als je wilt shoppen zou ik eerder naar Almere gaan.
<<

Anoniem141

Bericht 29 Nov 2014 13:16

Bedankt voor de reacties. Ja ik ga alleen, daarom lijkt mij dolfinarium niet zo haha. Ik heb al op internet gezocht naar restaurant maar alles is best duur. Anders kan ik altijd nog roomservice bestellen.
Bataviastad ben ik al eens geweest, en kon toen best goed slagen. Daarom wil ik daar zeker weten heen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Nov 2014 13:32

Ik vond Bataviastad wel leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Nov 2014 13:41

Wat vind je duur? Er zitten een hoop eetcafetjes dan ben je voor 15 euro wel klaar. (Boterlap, graaf van gelre, pepperbox, luigi's)
Wanneer ga je? Misschien een spontane minimeeting en samen een hapje eten?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Dec 2014 21:58

Graaf van Gelre is inderdaad leuk en betaalbaar.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem287

Bericht 01 Dec 2014 23:11

De tentjes die Lady en Jorja noemen zijn inderdaad echt niet duur en verder zit er op de Markt ook nog Hertog Karel. Ik denk dat roomservice duurder is dan in een van die tentjes een hapje eten. Beetje rare gedachtengang. Verder denk ik dat je je inderdaad wel prima een middagje kunt vermaken in de historische binnenstad, is best gezellig, met allemaal kleine straatjes enzo, en nu ook met overal kerstverlichting natuurlijk en een ijsbaan op De Markt. Je kunt er ook aardig goed shoppen. Het is ook leuk om langs de haven te lopen, en dan door de Vischpoort naar de Vischmarkt (of andersom, vanuit de binnenstad naar de haven via de Visschmarkt). De Grote Kerk bezoeken is ook wel de moeite waard, is echt een hele oude, grote en mooie kerk.
<<

Anoniem140

Bericht 02 Dec 2014 10:00

Ik ben vorig jaar in Harderwijk geweest, naar het dolfinarium en hebben een hotel geboekt op de markt. Was echt ontzettend leuk, hebben door de binnenstad gelopen en langs het Ijsselmeer. Volgende dag dan Dolfinarium en pannenkoeken gegeten vlak bij de haven.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2014 10:26

Ik vind bataviastad ook leuk!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2014 13:21

Miley schreef:Ik ben vorig jaar in Harderwijk geweest, naar het dolfinarium en hebben een hotel geboekt op de markt. Was echt ontzettend leuk, hebben door de binnenstad gelopen en langs het Ijsselmeer. Volgende dag dan Dolfinarium en pannenkoeken gegeten vlak bij de haven.

Tenzij je in de auto gestapt bent en een stuk hebt gereden, wil ik je even uit de droom helpen dat je langs het IJsselmeer hebt gelopen :)
Waar Harderwijk vroeger natuurlijk grensde aan de Zuiderzee, is het nu slechts het Wolderwijd. Je moet nog een polder door wil je bij het IJsselmeer komen :D
Neemt niet weg dat je heerlijk langs het water kan lopen in Harderwijk :)
<<

Anoniem140

Bericht 02 Dec 2014 14:05

Nou ja, daar heb ik dus gelopen dan haha!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Dec 2014 14:09

Dit weekend (vrijdag 12 t/m zo. 14) is het Dickens festival in H'wijk.
Geen idee of het wat is, maar klinkt wel gezellig!

Terug naar Reizen & vakanties