Hotel: wat vragen
Ik hang die hanger met "Don't disturb" eigenlijk alleen maar aan de buitenkant van de deur als ik echt lang wil uitslapen, de hele ochtend niet gestoord wil worden. Ik heb er vrijdagavond dan ook geen moment aan gedacht om dit op te hangen terwijl het wel enigszins irritant was dat op zaterdagochtend de schoonmaakster al om 09.00 uur aan de deur klopte. Vooral ook omdat ik er maar 1 nachtje bleef dus dat ik eigenlijk dacht dat die schoonmaakster pas zou komen nadat ik uitgecheckt was.
Op wat voor tijdstip begint de schoonmaakster eigenlijk? Beginnen die gewoon op een bepaalde verdieping? of krijgen ze een lijst met gasten die die dag al uitgecheckt hebben? Krijgen ze sowieso een lijst met gasten die die dag gaan uitchecken en wordt dan door bv de receptie / het systeem ook doorgegeven dat iemand uitgecheckt is? Of gaan ze gewoon kamer voor kamer bij langs? Hoe vaak wordt er normaal gesproken stof gezogen? En beddengoed gewisseld? Ik had een kamer met 2 aparte bedden waar ik alleen verbleef verwisselen jullie dan ook het beddengoed van het andere bed als ik er bv een tas op heb gegooid, even op gelegen heb? Of alleen maar als er duidelijk iemand in geslapen heeft?
Wanneer hangen jullie als hotelgast die hanger met "don't disturb" op? Elke nacht als je tot bv 9 uur wilt slapen? of verwacht jij op dat tijdstip ook nog niet de schoonmaakster aan de deur?

En de vrolijke mensen zijn de hotelgasten.