08 Sep 2014 15:46 door Anoniem119
Je hebt m inderdaad niet echt nodig, aan je boekingscode en je paspoort heb je genoeg. Maar ik zou zeker zorgen dat ze m mailen. Dan weet je tenminste zeker dat het ticket is uitgegeven. Een boeking is namelijk niet hetzelfde als een ticket. In een boeking staan de vluchten vermeld en kun je met je boekingscode openen. Maar je hebt pas je reisdocument echt als je ticket is uitgegeven. Zonder je ticket zit je niet officieel op de vlucht en mag je niet reizen. Komt zo vaak voor dat tickets niet zijn uitgegeven en de passagier dan met lege handen staat . Sommige reisagenten zijn super laks met het uitgeven van tickets. Dan denkt de klant dat ie allang een ticket heeft, maar dan heb je slechts de boeking.
Lekker achteraan gaan dus, goed oplettend van je.
Oh aanvulling. Als je dus wél een e ticketnummer hebt ontvangen, hoef je je geen zorgen te maken. Dan is je ticket wel uitgegeven zelfs al heb je m niet ontvangen. Dan kan Je alsnog vragen hoor maar dan is iig alles in orde. Ik denk voor t gemak even dat je met Arke vliegt neem ik aan? Dan begint je ticket nummer met 178 en heeft tien cijfers er achter. Als je zo'n nummer ziet, is het goed.
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 08 Sep 2014 15:57, in totaal 1 keer gewijzigd.