Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

10 jaar samen. Stedentripje.. Maar waarheen?

<<

Anoniem80

Bericht 06 Sep 2014 14:53

10 jaar samen. Stedentripje.. Maar waarheen?

Mijn man en ik zijn in april 4 jaar samen. Nou zou ik graag als verassing een Europees stedentripje boeken voor ons samen voor een dag of 4. 23/26 april.

Wij zijn al in Antwerpen, Brussel, Brugge, Gent, Luik, Rome, Parijs, Veneti, Milaan en Praag geweest. Welke stad is leuk voor een dag of 4. Voorkeur heeft vliegen.

We houden van leuk ergens wat drinken, uit eten gaan, musea bezoeken en gewoon lekker wandelen in een stad en de sfeer proeven.

Vertel, wat is jouw lievelingsstad en waarom?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 14:59

Re: 10 jaar samen. Stedentripje.. Maar waarheen?

Berlijn misschien? Ik vond het een hele mooie stad. Je kunt er lekker wandelen en heel veel mooie bijzondere dingen zien. Het is niet al te ver weg, dat is misschien ook wel lekker dan kun je de rest van de tijd mooi benutten om de stad te zien.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 15:05

Boedapest!
Het is echt een geweldige stad en er is zoveel te doen (zie mijn reisrubriek: reisrubriek-11-boedapest-t11198.html). Je kan hier veel wandelen, uit eten gaan, iets drinken, bezienswaardigheden/musea bezoeken.

Dublin vind ik ook een geweldige stad!

Verder ben ik er niet geweest maar ze staan wel op mijn lijstje: Krakau (+ daguitstap Auschwitz/Birkenau), Gdansk, Warschau, Bratislava gecombineerd met Brno, Tallinn, Genève, Riga, Sofia, Edinburgh, Belfast, Stockholm, Oslo, Helsinki etc. Ik weet alleen niet of voor sommige steden 4 dagen te veel is. Krakau schijn je bijvoorbeeld in een dag gezien te kunnen hebben.

Wat lief trouwens dat je je man wilt verrassen met een stedentripje!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem216

Bericht 06 Sep 2014 15:49

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem80

Bericht 06 Sep 2014 15:55

Oeh Peyton door jouw stuk wil ik naar Budapest! Haha
Reykjavik wil ik heel graag eens heen, maar vind ik nogal duur als stedentrip dus doe ik liever als stopover als ik een keer naar NYC ga ofzo.

Berlijn is ook nog een idee inderdaad, of Londen? Hmm teveel keus!

Tips blijven welkom :)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 16:17

Reykjavik wil ik ook ooit heen maar ik zou er zelf nu niet heen gaan ivm de vulkaanuitbarsting.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, SkyWise.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem162

Bericht 06 Sep 2014 16:47

Wij zijn naar Berlijn geweest (wel met de auto), dat was erg mooi, veel te zien en veel gewandeld.
Mijn man vind Londen ook mooi, ben ik dan nog nooit geweest maar wil ik graag volgend jaar heen.
Milaan ben ik al een paar geweest, mooie stad, veel te zien, lekker eten, leuke mensen. Ben er zowel met de auto als het vliegtuig geweest.
Stockholm is mijn broer geweest, hij vond het erg mooi.
<<

Anoniem130

Bericht 06 Sep 2014 16:50

Budapest is echt fantastisch inderdaad, ben er al twee x geweest. Ben er twee jaar geleden ook eind april geweest en was al volop zomer toen daar, heerlijk om al in zomerjurkjes rond te lopen terwijl het hier prutweer was, was echt een soort minizomervakantie toen! Nu ben je daar natuurlijk niet van gegarandeerd, maar toch.. ;)

Berlijn vind ik ook echt heel leuk. Barcelona ook. Krakau ook.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 06 Sep 2014 18:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 18:52

Ik vind Wenen erg de moeite waard. Heerlijk rondslenteren, prachtige gebouwen, Sissi, heerlijk koffie drinken met sacher torte of ander lekkers. Erg mooie en interessante museum, een heerlijke dierentuin die echt anders is dan andere, slot Schonnbrun, worstjes eten na een muziek of theatervoorstelling. Romantisch maar ook modern.

Vanuit Wenen kun je een dagtocht per boot maken naar Bratislava, ben ik niet geweest maar moet wel mooi zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem80

Bericht 07 Sep 2014 00:08

Ik neig nu vooral naar Budapest of Londen. Maar via ryanair kan ik nog niets boeken voor april 3015, dus ik beslis denk ik zodra de prijzen wel bekend zijn op basis daarvan.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Sep 2014 06:04

rapa nui schreef:Ik vind Wenen erg de moeite waard. Heerlijk rondslenteren, prachtige gebouwen, Sissi, heerlijk koffie drinken met sacher torte of ander lekkers. Erg mooie en interessante museum, een heerlijke dierentuin die echt anders is dan andere, slot Schonnbrun, worstjes eten na een muziek of theatervoorstelling. Romantisch maar ook modern.

Vanuit Wenen kun je een dagtocht per boot maken naar Bratislava, ben ik niet geweest maar moet wel mooi zijn.

Ik zou ook zonder twijfel voor Wenen gaan. Zo romantisch daar. Ik ben een keer in Wenen geweest en ben verliefd geworden op die stad.
<<

Anoniem104

Bericht 07 Sep 2014 09:20

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 07 Sep 2014 10:05

Ik vind Madrid ook een aanrader, zie de rubriek die ik daarover geschreven heb. Of Stockholm, daar vond ik het ook erg mooi en leuk.
<<

Bacio

Kwebbel

Bericht 07 Sep 2014 10:10

Lissabon!!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Sep 2014 13:15

Dublin :heart:
Er is echt van alles te doen (gezellige pubs waar ieder avond live muziek is, musea, winkelen, enz.), de mensen zijn er super relaxt en je bent ook zo in de natuur als je daar van houdt. Ik ben echt verliefd op die stad!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Bericht 07 Sep 2014 15:41

Dublin is ook leuk ja! Gezellig en luchtig. Krakau vond ik ook heel leuk, maar is wel een beetje een 'zwaardere' trip als je het combineert met Auschwitz. Moet je maar net willen, misschien wil je juist wel alleen leuke dingen doen en gezelligheid. Of Edinburgh, ook leuk. Budapest ook. Als het je in die zin niet zoveel uitmaakt zou ik idd tzt kijken voor welke bestemming je leuke tickets kunt krijgen, zitten vast genoeg bestemmingen tussen die je aanspreken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Sep 2014 10:46

Boedapest, Lissabon, Wenen zijn allemaal leuk! Zou inderdaad kijken waar je goedkope tickets naartoe kunt vinden en dan kiezen, genoeg leuks nog te bezoeken!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Sep 2014 16:44

Stockholm :heart:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem321

Bericht 08 Sep 2014 16:48

Zonnetje schreef:Ik vind Madrid ook een aanrader, zie de rubriek die ik daarover geschreven heb. Of Stockholm, daar vond ik het ook erg mooi en leuk.

Ik kan Madrid ook aanraden. Hartstikke leuk!
<<

Anoniem80

Bericht 08 Sep 2014 20:48

Bedankt voor alle tips! Ik denk inderdaad dat ik dat maar eens doe. Kijken waar we vanaf eindhoven pf weeze het goedkoopst heen kunnen vliegen :)
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Sep 2014 15:21

SkyWise schreef:Bedankt voor alle tips! Ik denk inderdaad dat ik dat maar eens doe. Kijken waar we vanaf eindhoven pf weeze het goedkoopst heen kunnen vliegen :)

Ik ben vorig jaar in september voor 90 euro retour gevlogen naar Madrid vanaf Eindhoven. Stockholm kan volgens mij alleen vanuit Schiphol. Daar heb ik met de werelddealweken 125 euro retour voor betaald.

Terug naar Reizen & vakanties