Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Voorpret-topic: Bijna op vakantie, wie nog meer?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Jul 2014 15:44

Voorpret-topic: Bijna op vakantie, wie nog meer?

Jeej, mijn vakantie is begonnen! Mijn man man moet volgende week nog wel een paar dagen werken. En dan heerlijk op vakantie! Ik heb er echt zin in. We beginnen onze reis in Griekenland, en toevallig vandaag al twee programma's over Griekenland gezien op tv, nu krijg ik er nog meer zin in.

Wie gaat er nog meer bijna op vakantie, en wat zijn je plannen? Met wie ga je en waar ga je heen?

Mijn man en ik gaan een rondreis Zuid/Oost-Europa maken, door Griekenland, Bulgarije en Roemenie. We vliegen naar Athene, en gaan vanaf daar verder reizen met de trein/bus. Onze route is Athene-Thessaloniki-Sofia-Boekarest-Brasov-Sighisoara-Cluj Napoca. En vanaf daar weer naar huis vliegen. :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 18 Jul 2014 15:57

Re: Voorpret-topic: Bijna op vakantie, wie nog meer?

Gaaf zeg! Ik zag toevallig vandaag bij Rail Away een traject in Griekenland langs de rivier de Nesta en door de bergen. Zag er mooi uit. Ik weet niet precies welke route je neem vanaf Athene naar Thessalonkiki maar ik zie dat Kalabaka (halverwege de route ongeveer) wel een treinstation heeft en daar zijn de meteorakloosters. Voor mij persoonlijk is die omgeving (rotsen en de kloosters daarop) het mooiste van Griekenland.
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jul 2014 16:17

Ik ga niet bijna op vakantie maar wil je wel een fijne reis wensen. Leuke route, doe de groetjes aan Sofia! :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Jul 2014 20:16

fijne reis.

hier wel 3 weken vrij maar niet op vakantie jammer genoeg. Maar mag niet klagen zijn begin juni al weggeweest
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jul 2014 11:54

Ja ikke!!
Vrijdag gaan we een weekend naar centerparcs met de kinderen, dan nog een nachtje naar de camping van de zus van mn vriend en dan de zondag naar Kreta voor 10dagen!

Jullie reis klinkt ook leuk!
30-04-2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jul 2014 12:12

Ik ben net terug van Terschelling en vlak daarvoor ben ik ook nog naar Center Parcs geweest. Bem helemaal in de vakantie stemming maar we gaan eind augustus pas, naar Turkije :)
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 12:33

Mizz-S: klink leuk, ik vind jullie reizen er altijd interessant uitzien, bestemmingen en plaatsen die ook wel op mijn lijstje staan. Ik zou dit jaar eerst naar Polen maar dat ging om persoonlijke redenen van de persoon met wie ik zou gaan niet door. Ik vlieg deze week naar Japan, rondreis van 3 weken met een groep. Ik heb er heel veel zin in, lijkt me erg speciaal: Tokyo, Kyoto, Nagasaki, Hiroshima etc. Ik vind het ook altijd weer wat spannend. En ik moet de komende paar dagen nog voorbereiden, pakken en inlezen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Jul 2014 12:38

Ik ga 1 augustus op vakantie. Eerst met Carra naar Napels (en Pompeii) en daarna ga ik alleen verder naar Rome, Florence en Milaan. Heb me er nog weinig mee beziggehouden, omdat ik van alles aan mn hoofd had, maar komende week ga ik me er maar eens wat meer in verdiepen. Vind t ook spannend, omdat ik dus het grootste deel alleen ga en ik me ineens besef dat het bloedheet is in die steden waarschijnlijk :shock: Heb al gekeken naar zwemmogelijkheden en zag dat ze in Rome bijv. allemaal zwembadjes langs de Tiber opzetten in de zomermaanden. Fijne uitwijkmogelijkheid als ik het niet meer trek dus :D
❤️ 7 juni 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 13:10

Ik heb mijn vakantie er al op zitten, dus helaas weer aan het werk. Misschien in het najaar een verre reis, ligt aan mijn werk. Jullie veel plezier.

En Bliss, als je in Rome bent kan je heel makkelijk naar het strand, er gaat een metro naar Ostia vanaf station piramide. Kan je gewoon met je normale kaartje heen. Die zwembadjes langs de Tiber zijn ook wel leuk ja, maar stel je er niet teveel van voor. Zijn kleine badjes bij een bar. Wat ik in Italie altijd leuk vind is een discotheek met zwembad, die vindt je overal wel.
In Milaan is het weer erg makkelijk om naar het Como meer of Maggiore meer te gaan, met de trein vanaf cadorna.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Jul 2014 14:47

Thanks luisa! Ik ga ter plekke maar gewoon kijken hoe warm het is en waar ik zin in heb. Die zwembadjes lijken me prima, het gaat mij om de verkoeling. Maar strand is ook leuk, dus ga ik ff onthouden!
❤️ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jul 2014 15:15

Fred, ja Rail Away had ik ook gezien. Lekker truttig haha, maar wel een mooie rit. Maar die route hebben wij niet helaas. De route van Athene naar Thessaloniki weet ik niet exact, ik ga me er deze week even wat verder in verdiepen. Maar ik denk niet dat we een tussenstop maken, we hebben maar 1 reisdag namelijk om van Athene naar Thessaloniki te komen, en dat is dan niet zo praktisch.

Marin, bedankt, heb je nog tips voor Sofia?

Rapa nui, Japan lijkt me ook heel gaaf. Mijn nichtje en haar vriend zijn er ook net geweest, en de foto's zagen er heel tof uit. Staat ook hoog op ons lijstje.

Bliss, jouw reis klinkt ook leuk. Met name Florence en Rome zou ik graag een keer bezoeken. Milaan ben ik al een keer geweest, daar vond ik persoonlijk weinig aan. Maar wie weet vind jij het wel leuk. Maar de rest van de reis lijkt me erg leuk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Jul 2014 15:20

Ja ik ben benieuwd! Ben maar twee dagen in Milaan. In Rome en Florence ben ik al geweest, maar vond ik zo leuk en mooi, dat ik terug wil!
❤️ 7 juni 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 16:41

Ik ga over een paar weken met mijn man naar Cyprus toe, naar het Griekse gedeelte. We gaan 13 dagen. Heerlijk zon, zee, strand, maar we gaan ook een auto huren en daarmee het binnenland in, langs de kust rijden en waarschijnlijk naar de hoofdstuk Nicosia. Ik heb er echt veel zin in!

@Bliss: jouw reis klinkt gaaf. Allemaal mooie steden volgens mij.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Jul 2014 18:35

Gave reizen allemaal!

Ik heb zin in mijn nieuwe baan, daar ga ik ook voor reizen. Midden/centraal Amerika, zuid Amerika & Antartica.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jul 2014 19:09

Wij gaan in augustus naar Theux (vlakbij Luik) in de Ardennen :)
Wij = man en dochter. We gaan 8 dagen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jul 2014 19:46

Mijn vakantie zit er helaas al weer op.
Maar waarschijnlijk gaan we eind november nog een stedentrip maken. Dus dan daar maar alvast naar uit kijken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Jul 2014 20:22

Ik moet nog 3 weekjes werken, en dan vertrek ik samen met een vriendin richting Sziget! Voor de mensen die het niet kennen, dat is een festival in Boedapest, Hongarije. Wordt voor mij de 5e keer dat ik er heen ga :) Op de heenweg overnachten we in Oostenrijk, op de terugweg in Duitsland. Ik heb er erg veel zin in!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jul 2014 09:18

Mijn vakantie zit er weer op! Ik ben eerst een weekje met mijn vriend naar Spanje geweest, mooi weer en goed uitgerust en het heel fijn samen gehad. Daarna nog een weekendje gezeild met vriendinnen, 2 dagen naar een vriendin in Duitsland en nog een weekendje met vrienden gekampeerd. Super veel gedaan met veel verschillende mensen, wat een heerlijke vakantie :)

Jullie veel plezier met de voorpret en de echte vakantie. Geniet!!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jul 2014 11:39

Ohhh hier ook vakantie! Mijn vriend morgen om 16.45 uur (de schat is er zo aan toe! Ben gewoon met 'm mee aan het aftellen) Dan eerst nog 1,5 week thuis. De dochter van m'n vriend is dan bij ons, en we gaan dagjes weg. En dan 1 augustus ga ik samen met m'n vriend naar Samos! Superveel zinin. We hebben de planning om een scooter te huren, en lekker het eiland rond te crossen :-)
<<

Anoniem78

Bericht 23 Jul 2014 12:37

Mijn vriend en ik gaan 10 augustus naar Gran Canaria, echt even relaxen en bijkomen van een drukke periode. We gaan samenwonen, ik heb een baan gevonden in zijn woonplaats, nu druk met verhuizen en verkopen van mijn spullen. Het is ook echt ff spannend geweest of ik een baan kon krijgen, heb wel ervaren wat stress met me doet, dus ff 10 dagen weg is meer dan welkom!
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 24 Jul 2014 11:57

Heerlijk die vakantie voorpret. Ik heb net geboekt en vlieg over 2 weekjes naar Nederland, woon in het buitenland, en kan echt niet wachten! Ben een jaar niet thuis geweest dus sta helemaal te stuiteren hier! :) Heb ervoor ook nog een paar daagjes in Hong Kong, ook erg veel zin in.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Jul 2014 14:22

Wat leuk Mezcla! Een jaar is echt lang.

Ik kijk zo uit naar volgende week vrijdag. Dan ga ik een weekend met Bliss naar Napels. Maandag vlieg ik weer terug.

Dan moet ik weer vier dagen werken en ben ik twee weken vrij. In die twee weken ga ik een weekje met mijn vriend naar Valencia. Zoveel zin in!
<<

Anoniem147

Bericht 24 Jul 2014 18:45

Ik (en mijn vriend) gaan op Harrison en Harri Man's huisje passen in Amsterdam :dance: (Dat is lekker onze vakantie haha)

Vind het super leuk! Amsterdam eens op een andere manier beleven dan een dagje shoppen of wijn drinken :drunken:
<<

Anoniem85

Bericht 24 Jul 2014 21:31

Wij gaan eind augustus naar Turkije, heb ee super veel zin in. Eerste vliegreis met onze zoon, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Jul 2014 21:55

Sun schreef:Wij gaan eind augustus naar Turkije, heb ee super veel zin in. Eerste vliegreis met onze zoon, ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Wanneer precies en waarheen? Misschien meeten we in het vliegtuig :thumbup:
R. 2013💙
D. 2016💜
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties