Jip schreef:Ik kon wel gewoon bij ArkeFly inloggen en bagage bijboeken. En we hebben niet bij ArkeFly onze vakantie geboekt.
Ik moest wel de achternaam van mijn vriend gebruiken icm de boekingscode en niet mijn achternaam (terwijl ik de hoofdboeker ben).
Arke had mij eerder verteld dat het niet kon omdat wij niet rechtstreeks bij hun hebben geboekt. De code die ik van Expedia heb gehad werkte niet op ''Mijn Arke'' waar ik het volgens hun moest invoeren. Het laatste wat in ons geval een cijfer was kon niet worden toegevoegd omdat het de 7e was en de code bestaat uit 6 letters/cijfers.
Gister heb ik Arkefly ontdekt dat het wel lukt onder het kopje ''zitcomfort & services''. Dat had E. mij ook wel eens mogen vertellen! Overigens hebben ze gister zoals gezegd was niet terug gebeld en ik ga ze zelf niet bellen! Ik ga zo met Arkefly bellen omdat ik wat vragen heb en dan moet het zo goed komen. E. heeft voor mij een beetje afgedaan......................jammer!
Helaas zijn de stoelen die wij wilde allemaal bezet dwz de rijen van aan de buitenkanten die 2 stoelen hebben naast elkaar. Het leek ons beiden zo stug dat echt alles nu al vol zit omdat lang niet iedereen ervoor wil betalen dus wellicht is het een fout. Zo niet, dan zitten we dus naast vreemden. We gaan daar niet voor betalen omdat we waarschijnlijk toch niet op stoelen zitten waar we willen.
Het gekke is dat als ik inlog niet zie waar alle type klasse zijn, maar dat kan alleen als je een pagina terug op het type toestel klikt waarmee je reist. Lekker handig.............not!
Bij de voorwaarden las ik ''alle reizigers binnen een boekingsnummer dienen een stoel te reserveren'' en dan snap ik dus niet. Je moet als je dat wilt ervoor betalen, maar je hebt dus geen keuze en bent die kosten sowieso kwijt!
Je hebt toch recht op je stoel die al betaald is?
Dan is het toch de klants probleem als de man helemaal vooraan zit en zijn vrouw achteraan, noem even wat.
Ook zie ik bij Arke vaak staan ''wilt u .............., geen probleem''. Nee, idd geen probleem voor hun zolang je maar dokt en eigenlijk heb je geen keuze. Vind het echt asbsurd, want de bagage zat er altijd bij in tenslotte heb je al veel betaald voor het ticket en nu per 1 april niet meer!