Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welk Landal park in Limburg?

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Aug 2014 15:42

Welk Landal park in Limburg?

Wij gaan (als mijn man vrij kan krijgen (bouwvak vakantie)) in september met mijn ouders nog een weekje weg en willen dan graag naar een Landal park in Limburg. Er staan een paar bungalowparken in Limburg, maar welke is het leukste ook zitten we natuurlijk met onze kleine meid en de hond van mijn ouders gaat ook mee.

Wij houden van wandelen en gaan graag het bos in, dat mmoet er wel op wandelafstand bij zitten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 17 Aug 2014 17:33

Re: Welk Landal park in Limburg?

Ik vond Landal park Hoog Vaals in Limburg niks aan. Er waren daar bijna echt alleen oudere mensen en ook het park zelf viel een beetje tegen. Zwembad stelde niks voor en ook andere parkfaciliteiten vond ik flink tegenvallen. Ben hier 5 jaar geleden geweest, dus misschien dat het nu anders is in de tussentijd. Ook vond ik daar de kwaliteit van de restaurants wat tegenvallen, wat op andere Landal parken wel beter was.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Bericht 17 Aug 2014 19:23

Moet het perse een Landal park zijn? Je hebt van Centerparcs in Limburg ook een aantal parken zitten en via centerparcs/babybox krijg je vrij veel korting.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Aug 2014 19:40

Het wordt waarschijnlijk juist wel Hoog vaals, omdat ze daar speciale kinderbungelows hebben met spullen voor de baby. En ook daar mogen honden komen.

Ik heb bij de gratis baby doos van de plus een kortingsbon van Landal gehad. En vaak zijn de centerparcs huisjes wat klein vandaar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 18 Aug 2014 11:21

Hey Linnie, het zwembad in Vaals is inmiddels opgeknapt en uitgebreid. Het is nog steeds geen tropische oase maar wel leuk hoor! Verder is de natuur hier ook prachtig en vele leuke steden in de buurt voor een dagtripje (Aken, Maastricht, Monschau).
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Aug 2014 11:40

Charles schreef:Hey Linnie, het zwembad in Vaals is inmiddels opgeknapt en uitgebreid. Het is nog steeds geen tropische oase maar wel leuk hoor! Verder is de natuur hier ook prachtig en vele leuke steden in de buurt voor een dagtripje (Aken, Maastricht, Monschau).

Altijd handig een forummer die in de buurt woont :smile:. Dankjewel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2014 14:33

Ik heb alleen ervaring met de Lommerbergen (Landal) en het Meerdal (van Center Parcs), over beide heel tevreden!
En wij gaan binnenkort waarschijnlijk nog een weekend naar CP want de kortingsbonnen vliegen je om de oren als je net bevallen bent :wink:
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Aug 2014 23:01

Hoog Vaals is echt wel mooi hoor Linnie! En vooral de omgeving is super, daar zul je vast geen spijt van krijgen. Veel plezier alvast :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Aug 2014 09:51

Pineco schreef:Hoog Vaals is echt wel mooi hoor Linnie! En vooral de omgeving is super, daar zul je vast geen spijt van krijgen. Veel plezier alvast :)

Haha ha als mn man nog vrij kan krijgen. Hij zit namelijk aan de bouwvak vakantie vast, ik kan wel mee met mijn ouders, maar mijn man zei ons niet te kunnen missen haha. Duimen dat het doorgaat!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Aug 2014 20:20

Wij zijn dit jaar naar Hoog Vaals geweest en hebben echt genoten. De omgeving is prachtig, we hadden echt het idee dat we niet meer in Nederland waren. Er zit alleen geen bos op wandel-afstand. Maar we gaan er zeker nog een keer terug.
Wij zijn ook dit jaar naar Aerwinkel geweest, maar daar was niks aan. Heel rustig en stil, niks te beleven op het park en rondom het park. Nu waren we paar dagen op bezoek bij mijn ouders en hebben we ook zeker genoten van de rust, maar het is dus niet wat jullie zoeken.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2014 16:01

Wij vonden Landal het Vennebos erg leuk, dat was vroeger van Centerparcs.
Ligt alleen in Noord-Brabant, maar niet ver van Limburg.

Landal De Vers in Overloon, daar was geen klap te beleven op het park zelf. Wel een goed en gezellig restaurant trouwens, Broer en Zus.
04-2014
10-2015

Terug naar Reizen & vakanties