Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Een ekte ekte last minute!

<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 11:58

Een ekte ekte last minute!

("Ekte" gebruikt de Jeugd van Tegenwoordig ipv "echte" red.)

Maar wij trouwen dus op een vrijdag en als we genoeg geld over houden als alles betaald is hadden we bedacht de dag erna, op zaterdag een last minute te boeken om op zondag of maandag te vliegen. Maar zó kort dag, kan/bestaat dat eigenlijk wel?
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 12 Aug 2014 12:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Aug 2014 12:01

Re: Een ekte ekte last minute!

Ja, dat bestaat, want dat heb ik laatst uitgezocht voor dat korte zomerverhaal. Even zoeken hoor.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 12 Aug 2014 12:07

Carrie schreef:("Ekte" gebruiken de Jeugd van Tegenwoordig ipv "echte" red.)

Hahaha muts :good:
❤️ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Aug 2014 12:08

http://www.vakantiediscounter.nl/ en dan op de last-minutes, ik zie daar vakanties waar je overmorgen vertrekt, nog eerder is ook mogelijk (er staat 'boek tot 4 uur voor vertrek').

LTur bestaat ook nog steeds, volgens mij hebben zij ook echte last minutes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 12:57

Blissert nu kan ik mijn taalfout niet corrigeren!

Tnx Susan! Bij een D-reizen hebben ze dat niet bijvoorbeeld. Wij zwikken altijd het liefst een reisbureau binnenlopen om iets te boeken :palm:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 12 Aug 2014 13:35

Carrie schreef:Blissert nu kan ik mijn taalfout niet corrigeren!

Tnx Susan! Bij een D-reizen hebben ze dat niet bijvoorbeeld. Wij zwikken altijd het liefst een reisbureau binnenlopen om iets te boeken :palm:

Ah joh, zwik jij ff lekker een reisbureau binnen ;)
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2014 13:37

Bliss schreef:

Ah joh, zwik jij ff lekker een reisbureau binnen ;)

Lijkt mij best lullig ook, met z'n 2en tegelijk :razz:
<<

Anoniem122

Bericht 12 Aug 2014 13:38

Maar heb je daar veel zin in, de dag na je bruiloft? Dan is het toch veel lekkerder om, desnoods nog in bed, laptopje er bij en dan op je gemak een vakantie uit te zoeken?
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 14:08

ไม่เป็นไร schreef:

Maar heb je daar veel zin in, de dag na je bruiloft? Dan is het toch veel lekkerder om, desnoods nog in bed, laptopje er bij en dan op je gemak een vakantie uit te zoeken?

Haha OMG Bliss!

Langs een reisbureau op het winkelcentrum bij ons in de buurt gaan is zo gepiept!
<<

Anoniem122

Bericht 12 Aug 2014 14:12

Carrie schreef:
ไม่เป็นไร schreef:

Haha OMG Bliss!

Langs een reisbureau op het winkelcentrum bij ons in de buurt gaan is zo gepiept!

Ah ja als er 1 dichtbij zit wel ja :) Dacht dat die dingen ondertussen een uitstervend ras waren.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2014 22:04

Last second is dat volgens mij, heb ik ook wel eens naar gekeken.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Aug 2014 22:13

Hahaha jaa hoor doen wij vaker ;-)
We hebben wel eens s ochtends geboekt en s avonds zaten we al in Griekenland!
En de dag ervoor geboekt en dan dag erna weg
<<

Anoniem301

Bericht 13 Aug 2014 08:35

kippetje schreef:Hahaha jaa hoor doen wij vaker ;-)

Klinkt heerlijk! Heb je dat online gedaan of bij een reisbureau? En is het goedkoper of valt dat tegen?
<<

Anoniem162

Bericht 13 Aug 2014 08:40

Langs een reisbureau op het winkelcentrum bij ons in de buurt gaan is zo gepiept![/quote]

Ah ja als er 1 dichtbij zit wel ja :) Dacht dat die dingen ondertussen een uitstervend ras waren.[/quote]

Dat dacht ik ook, de laatste keer dat ik bij een reisbureau geboekt heb was 12 jaar geleden. Wij boeken alles zelf via internet.
Maar volgens mij zijn er wel zulke last minute aanbiedingen. Wij hebben een 2 maanden voor vertrek onze huwelijksreis geboekt. We hebben zelf een rondreis samengesteld dus dat is wel handig als je wat meer voorbereidingstijd hebt, we hadden nog nooit gevlogen dus het was voor ons allemaal nieuw en we wilden het wel goed uitzoeken.
<<

Anoniem162

Bericht 13 Aug 2014 08:41

hmm ik doe wat fout met quoten.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Aug 2014 08:49

Carrie schreef:

Klinkt heerlijk! Heb je dat online gedaan of bij een reisbureau? En is het goedkoper ofvalt dat tegen?

Bij een reisbureau ja die van dezelfde dag!(is wel tijd geleden dan we dat deden, nu altijd via internet)
Maar ook online.
Nee valt niet tegen je zegt gewoon dat je weg wil en waar hun kijken en je betaald dan wel voor het boeken bij het reisbureau iets van 30 euro.
En via internet kan ook prima en dan haal je de tickets op bij de bali van Schiphol.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Aug 2014 08:59

kippetje schreef:
Carrie schreef:

Klinkt heerlijk! Heb je dat online gedaan of bij een reisbureau? En is het goedkoper ofvalt dat tegen?

Bij een reisbureau ja die van dezelfde dag!(is wel tijd geleden dan we dat deden, nu altijd via internet)
Maar ook online.
Nee valt niet tegen je zegt gewoon dat je weg wil en waar hun kijken en je betaald dan wel voor het boeken bij het reisbureau iets van 30 euro.
En via internet kan ook prima en dan haal je de tickets op bij de bali van Schiphol.

Je krijgt toch tegenwoordig gewoon je eticket / boaringpass via de mail?
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Aug 2014 23:17

Oeh zou kunnen ben al even niet meer met een last minute weg geweest.. :-)

Terug naar Reizen & vakanties