Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tip voor Kreta?

<<

Jip

Bericht 11 Aug 2014 11:07

Tip voor Kreta?

Wij gaan over een tijdje naar Kreta op vakantie. We zitten dan bij Gouves. Heeft iemand leuke tips van dingen die we zeker moeten doen?
<<

Anoniem273

Bericht 12 Aug 2014 08:40

Re: Tip voor Kreta?

Ik ben 18 jaar geleden op Kreta geweest (en het jaar er na ook). Knossos vond ik erg indrukwekkend. Ik kreeg toen ook zo'n dolfijnen shirt haha. Verder weet ik het helaas niet meer zo goed.
<<

Anoniem321

Bericht 12 Aug 2014 09:11

Ik kan je een excursie naar het eilandje Spinalonga aanraden. Hier was vroeger een leprakolonie.
<<

Anoniem273

Bericht 12 Aug 2014 09:21

Ohja, Spinalonga was echt heel mooi!
<<

Jip

Bericht 12 Aug 2014 11:45

We willen ook voor een paar dagen een auto huren of scooters. En misschien een keer een fiets.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Aug 2014 14:31

Mijn schoonouders hebben voor heel weinig een Quad gehuurd, lijkt mij ook heel leuk!
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Aug 2014 09:36

Spinalonga was vroeger een eiland waar ze de leprozen dumpte, heel indrukwekkend.
De samariakloof is een hele mooie en toffe wandeltocht (op losse stenen dus best intensief). Best pittig maar zeker de moeite waard! Het is alleen wel een lange dag ivm afstand. Wij hebben een auto gehuurd en zijn dus op eigen gelegenheid gegaan. Hou er wel rekening mee dat de laatste boot onderaan de kloof om 17:30u gaat. (1 om 8:30u, 1 om 11:30u en 1 om 17:30u) en er gemiddeld 5u over de kloof wordt gedaan. Wij hebben het in 3:45u gedaan dus hebben in het 'dorp' beneden wat gegeten, gedronken en in de zee gelegen.

Een jeep safari is ook leuk! Dan ga je door het binnenland van noord naar zuid. Je rijdt door kleine bergdorpjes en over hele enge smalle wegen naast de afgrond.
30-04-2017
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Aug 2014 06:22

Ik vond Spinalonga echt helemaal niets. Vond het zonde dat ik daar geweest ben
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jip

Bericht 15 Aug 2014 06:50

Samariakloof staat op het lijstje. De markt in Heraklion ook. Jeepsafari is wellicht ook leuk om nog te doen!
<<

Anoniem255

Bericht 30 Aug 2014 14:15

Beetje late reactie. Maar wanneer gaan jullie en hebben jullie al geboekt?
<<

Jip

Bericht 30 Aug 2014 14:18

We hebben inmiddels geboekt :-)
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2014 16:43

Wij zijn op Kreta helaas niet in de Samariakloof geweest. Die was nog niet open (we waren in het voorjaar).
Wel Spinalonga bezocht, met een soort bootcruise inc. bbq. Vonden we beide echt indrukwekkend en mooi.
Daarnaast een auto gehuurd en het halve eiland over gecrosst. Aanrader, want Kreta is erg mooi.
<<

Jip

Bericht 30 Aug 2014 21:04

De samariakloof is waarschijnlijk veel te ver weg. Het eiland is wel een optie. We krijgen nog een boekje te leen van iemand. Verder kijken we daar, autootje huren en gewoon rondrijden is ook leuk!

Terug naar Reizen & vakanties