11 Sep 2014 22:35 door rapa nui
Ik vond Tiergarten Schönbrunn ook leuk maar weet niet of ik dat zou doen als ik er maar een weekend was.
Ik vond de diverse musea ook echt de moeite waard en mooi qua gebouwen: het Natuur Historisch Museum, het Sisi museum, museum voor moderne kunst.
Ik zou zeker naar de opera of anders misschien een operette gaan. Een operette is iets toegankelijker, volgens mij ben ik naar de Volksoper geweest en dat vond ik qua sfeer en aankleding ook wel erg speciaal. Verder ben ik nog naar voorstellingen van klassieke muziek in combinatie met ballet geweest, aan de ene kant wel erg toeristisch maar aan de andere kant hoorde dat voor mij wel echt bij Wenen. Ik ben ook nog naar het marionettentheater in slot Schonnbrunn geweest en was wel even leuk maar de voorstelling duurde wel erg lang. Ik vond het ook echt bij zo'n voorstelling horen om na die tijd op straat een worstje met broodje te eten, gewoon leuk dat je dat ook al die mensen in chique avondkleding ziet doen.
Zeker gebak met koffie erbij. Heel veel plekken met heel veel lekkers.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain