Rondreis: wat meenemen?
Inmiddels zijn we heel goed in weinig meenemen, maar ik vraag me wel af of ik nog iets speciaals moet meenemen. Hebben jullie tips?
Chickster schreef:Kijk, die slotjes had ik dus niet aan gedacht, slim!
We gaan veel sportieve dingen doen; wandelingen door natuurparken, canopy tours (tussen de bomen abseilen zegmaar), paardrijden, kanoën, duiken, dat soort dingen. Dus bergschoenen, stevige kleding en regenjasje staan al op de paklijst.
Ik ga bij de reisorganisatie navragen of je onderweg je was kunt laten doen, dat scheelt dan weer kleding sjouwen. We hebben vaak twee nachten in een hotel.

Iets voor op je hoofd, tegen de zon als je daar niet goed tegen kunt. Een hoofdlampje en zakmes heb ik er nog op staan. En verder voor mij 'logische' dingen, dus ik denk dat je de meeste dingen dan wel hebt.Ig-Nore schreef:En iets van vochtig wcpapier. Je zult niet overal een normale toilet aantreffen, dus dan is het wel prettig om iets bij je te hebben. En een flacon desinfectiegel voor de handen.

Chickster schreef:Trouwens, nog over die slotjes: ik neem aan dat je die er tijdens de vlucht niet op hebt. Of knippen ze ze er niet af in Amerika?

Chickster schreef:Trouwens, nog over die slotjes: ik neem aan dat je die er tijdens de vlucht niet op hebt. Of knippen ze ze er niet af in Amerika?

iloverocknroll1984 schreef:Poncho kan inderdaad handig zijn, maar ook onder zo'n plastic ding ga je nog enorm zweten kan ik je vertellen. Ik vond het zelf fijner om maar gewoon nat te worden (koud werd het niet), en dan plastic tas of zo over je rugzak hebben (neem aan dat bij jullie ook je grote rugtas/reistas meestal in de bus blijft en dat je maar kleine rugzak bij je hebt tijdens dagexcursies)

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers