Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Winkelen in NY

<<

Anoniem 146

Bericht 06 Aug 2014 13:49

Winkelen in NY

In september gaan we naar NY. Natuurlijk hebben we ook een shop-dag ingepland. Echter krijg ik niet duidelijk waar ik naar toe moet gaan. Ik ben nog niet eerder in USA geweest. Merken als Gucci en Prada hoeven voor mij niet.

Wie helpt me op weg? Waar moet ik zeker gaan kijken?
<<

Anoniem119

Bericht 06 Aug 2014 13:59

Re: Winkelen in NY

Wat zijn merken die je wél leuk vindt? Ik zou zelf winkelen op times square en heel fifth Avenue aflopen, daar zitten alle grote ketens wel.
Grote forever 21, Abercrombie (al slaat die rij nergens op) en heel veel andere winkels. Ik zou lekker op Google Maps op fifth Avenue inzoomen en kijken welke winkels je allemaal ziet.

Maar juist ook de kleine wijkjes zijn ook zo leuk om rond te lopen en te winkelen, zoals in Greenwich Village.
<<

Anoniem 146

Bericht 06 Aug 2014 14:36

Niet perse merken. Merken als Diesel/Tommy etc, beetje casual past meer in mijn straatje.
Ik ga fifth avenue googlen.

Greenwich Village is een leuke tip.
<<

Anoniem173

Bericht 06 Aug 2014 16:41

Een dagje naar woodburry Commons outlet dat is pas leuk! Echt groot en heel veel winkels. Wij kregen een couponboekje heel Chill met nog meer korting. Ik had 3 paar converse Allstars voor 45 euro door die kortingen bijvoorbeeld.
<<

Anoniem119

Bericht 06 Aug 2014 16:52

Mrs. Jansen schreef:Niet perse merken. Merken als Diesel/Tommy etc, beetje casual past meer in mijn straatje.
Ik ga fifth avenue googlen.

Greenwich Village is een leuke tip.

Ik bedoel ook niet perse echte kleding merken maar meer het soort winkel waar je vaak shopt, dus H&M, Mango, Zara, zoiets?

Ik vind Banana Republic in Amerika altijd mooi, en J Crew en Aeropostale, en Anthropologie.

Wat ik al zei, ik zou leuk op Google Maps gaan zoeken bij Fifth Avenue en Rockefeller Center enzo, daar zitten echt super veel winkels. Denk dat je best een hele middag, misschien wel een dag zoet kan zijn met die hele buurt.
<<

Anoniem 146

Bericht 06 Aug 2014 21:40

Thnx! Ik ben in ieder geval een beetje een richting op gestuurd waar ik kan kijken. Dat scheelt een hoop.

AM, klinkt leuk, korting coupons! Ik heb nog niets over een outlet centre gelezen, dus ik ga het eens googlen. :)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Aug 2014 21:42

Jersey gardens. Super grote outlet mall. Heel erg leuk.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Reizen & vakanties