Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Stoel in vliegtuig

<<

Anoniem256

Bericht 01 Feb 2015 19:29

Stoel in vliegtuig

Welke stoel in het vliegtuig vinden jullie het meest prettig? Raam of gangpad? Binnenkort maak ik 2x een vlucht van ongeveer 10 uur met KLM in m'n eentje. Ik kan alvast een stoel reserveren maar vind t lastig wat handig is. Ik heb ook last van reisziekte en klein beetje vliegangst dus kan er aardig tegen op zien.
Ik vlieg met een Boeing 747, dacht zelf raamkant zodat je een beetje daar tegen aan kan leunen en dus slapen. Maar dan zit je wel 'opgesloten' en kan je dus niet zomer eruit om te plassen oid.
Waar zitten jullie het liefst en waarom?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2015 19:52

Re: Stoel in vliegtuig

Ik zit het liefst aan het gangpad, vooral als ik in m'n eentje vlieg. Ik moet nogal vaak plassen en dan hoef ik niet constant over vreemden die slapen te klimmen. Als ik samen met m'n vriend vlieg, wil hij graag aan het gangpad en dan zit ik in het midden (of raam bij een two seater), want over hem durf ik wel te klimmen.
<<

Anoniem127

Bericht 01 Feb 2015 19:53

Met reisziekte zou ik aan het gangpad gaan zitten. Als je misselijk wordt, kan je makkelijk even gaan wandelen of in het ergste geval snel naar de toiletten rennen.

Zelf zit ik het liefste aan het raam. Op korte vluchten vanwege het uitzicht en op lange vluchten omdat ik er dan een kussen tegenaan leg zodat ik goed kan slapen.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Feb 2015 20:00

Ik zit het liefst bij het raam!
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Feb 2015 20:08

Het liefste bij een raam, anders vind ik het vrij saai.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Feb 2015 20:11

Ik zit altijd bij het raam. Heb erg last van claustrofobie en op deze manier kan ik nog een beetje naar buiten kijken.
<<

Anoniem181

Bericht 01 Feb 2015 20:38

Ik zit het liefste bij het raam, zeker op een lange vlucht. Dan kan ik lekker tegen het raam hangen en als ik wil even mijn ogen dichtdoen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Feb 2015 20:41

Ik ook bij het raam, lekker tegen leunen als je wilt slapen. En ik ga altijd na de maaltijd nog even naar de wc en dan slapen en dan hoef ik 's ochtends nog 1x, dus die twee keer vind ik het niet zo erg om iemand te storen. En ik ga ook als zij gaan dan, nog makkelijker maar anders dan is het jammer hoor, dat weet je bij een gangpad stoel dat de mensen op de middenstoel en raamstoel je misschien storen voor toiletbezoek.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 01 Feb 2015 20:46

Als ik alleen reis zit ik het liefste aan het gangpad, zeker bij een lange vlucht. Dan kan ik eruit wanneer ik wil en hoef ik geen mensen lastig te vallen. Niets is vervelender dan nodig naar de wc moeten, als de personen naast je slapen. Zelf kan ik toch niet slapen in het vliegtuig, dus vind het niet vervelend als mensen er langs willen.
<<

Anoniem152

Bericht 01 Feb 2015 20:48

Het liefst heb ik een stoel bij het raam, omdat ik dan met mijn kussen tegen het raam kan hangen en kan slapen.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2015 21:24

Twellie schreef:Met reisziekte zou ik aan het gangpad gaan zitten. Als je misselijk wordt, kan je makkelijk even gaan wandelen of in het ergste geval snel naar de toiletten rennen.

Dat is inderdaad ook wel een goeie. Ik word nooit misselijk of reisziek, maar ik ben wel twee keer bijna flauwgevallen in een vliegtuig (wat echt heel erg naar is). Dan vind ik het ook fijn om iets van ruimte om me heen te hebben en snel weg te kunnen.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Feb 2015 21:27

Het liefst in het midden van het vliegtuig of naar voren, niet achterin dus. En dan vind ik enerzijds het raam fijn, want dan heb ik wat te zien, maar anderzijds een stoel aan het gangpad, want dan kan ik snel naar de nooduitgang.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Feb 2015 21:48

Ik heb nog nooit een lange vlucht (buiten Europa) gemaakt, maar ik zit het liefst bij het gangpad. Uitzicht is wel leuk bij het raam, maar ik wil kunnen plassen als ik moet en ik kan mn benen bij het gangpad iets beter kwijt (gooi ze gewoon een beetje naar de zijkant haha).
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem86

Bericht 01 Feb 2015 22:08

M'n vriend wil altijd bij raam of gangpad dus meestal ben ik de lul in het midden! Nu voor heen naar new York toe hebben we voorkeursstoelen gereserveerd op een twee zitter!
<<

Anoniem205

Bericht 01 Feb 2015 22:34

Ik heb het liefste het gangpad, wil graag mijn benen fatsoenlijk kunnen strekken want ik krijg snel last van mijn knieen. En dan ook nog het liefste met het gangpad links van me zodat ik in ieder geval mijn linker schouder op de leuning kan leggen zonder een leuning te moeten delen. Vlieg ik me iemand samen of maak ik een korte vlucht, dan zit ik het liefste aan het raam. Het midden vind ik echt ruk. Toen ik naar Singapore ging zat ik op de terugweg in het midden, wáárdeloos...
<<

Anoniem173

Bericht 01 Feb 2015 23:49

Op korte vluchten (tot 4 uur) maakt het me weinig uit. Ik ga meestal 1x plassen dan en de tijd is zo voorbij. Op lange vluchten liever bij het raam of gangpad zolang ik maar naast mijn vriend zit en we kunnen wisselen is het wel prima.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Feb 2015 12:41

raam anders vind ik er niks aan. Nu heb ik nog nooit langer dan 5 uur gevlogen.
Afbeelding
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Feb 2015 13:22

Ik zit graag bij het raam, maar ik heb nooit lang gevlogen. Ik heb ook last van reisziekte en dan vind ik het juist fijn om bij het raam te zitten, het idee dat je nog een beetje ziet wat er gebeurt en een gevoel van buitenlucht.
<<

Anoniem170

Bericht 03 Feb 2015 08:20

Ik zit het liefste bij het raam :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Feb 2015 09:45

Ik zit het liefst bij het gangpad als ik alleen vlieg. Je kunt even gaan plassen, je bent niet afhankelijk van anderen, je kunt je benen kwijt. Ik vind het raam wel leuk hoor, maar meestal kun je nog best aardig wat zien als je langs de mensen heen kijkt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Feb 2015 09:55

Ik juist bij het raam :-). Het gangpad vind ik echt bloedirritant. Al die mensen die tegen je aan botsen. karretjes die tegen je voet aan knallen, dan slaap je net en moet je buurman plassen dus kan je weer opstaan. Of je hebt kinderen die op en neer rennen. Nee, laat mij maar mooi in een hoekje alleen zitten :-)
<<

Anoniem321

Bericht 03 Feb 2015 10:03

Ik zit het liefst bij het raam, zeker op korte vluchten. Vorig jaar toen mijn vriend en ik naar Amerika gingen, zaten we in een rij met 2 stoelen naast elkaar, zodat 1 van ons bij het raam kon zitten. Vond ik erg prettig, hoef je niet naast een vreemde te zitten.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Feb 2015 10:04

Ik moest toen ik naar Barcelona vloog met L. bij het raam zitten, man wat een crime was dat. We zaten daar dus met 4 op een rij van drie, L. bij mij op schoot maar die was bóós want hij vind op schoot zitten helemaal niet zo fijn of leuk, hij wilde er uit, er af, spelen, ruimte hebben. Naast me zat een ouder spaans stel, ze waren gelukkig heel lief, maar helaas was de dame naast me ook nog eens behoorlijk gezet dus zat totaal opgepropt.
Maar goed, dat is natuurlijk een andere ervaring. Ik heb de beste vliegervaringen met die dat ik in het gangpad zat. Als ik niet alleen vlieg is het anders, dan vind ik bij het raam zitten ook wel leuk.
<<

Anoniem148

Bericht 03 Feb 2015 10:05

Precies wat caro zegt. Mij ook bij het raam. Dan word ik tenminste niet gestoord. Heb ook 1 keer in het gangpad gezeten. Kreeg zo'n karretje over mijn voet, werd gewoon Door geduwd zonder te kijken (Ik sliep anders had ik mijn voet wel weggetrokken), degene naast mij ging ieder half uur staan! Dus ik kon niets want moest iedere keer mijn tafeltje inklappen, spullen aan de kant. Echt verschrikkelijk. Ik was toen aan het lezen en werd iedere keer uit het verhaal gehaald en toen ik sliep werd ik iedere keer wakker gemaakt. Kwam dus brak in Australië aan met een blauwe voet!
Dus nooit meer gangpad voor mij maar aan het raam.
Ik probeer ook altijd voor de keuken te zitten en niet erachter. Die geur kan ik niet verdragen in de lucht.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Feb 2015 10:11

Ik zit ook het liefst bij het raam. Ik voel me altijd erg opgesloten in een vliegtuig en zo kan ik me een beetje afsluiten voor alles en naar buiten kijken. Bij erge turbulentie heb ik soms ook last van misselijkheid, maar ook dan zit ik liever in mijn hoekje bij het raam, haha. Ik heb er nog nooit van hoeven overgeven.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties