Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hotel Brugge/Gent?

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Jul 2014 19:34

Hotel Brugge/Gent?

Volgende week ben ik (eindelijk!) een weekje vrij en we willen dan een paar dagen naar Gent en/of Brugge.
Aangezien het niet zover bij elkaar vandaan is, gaan we waarschijnlijk naar beide steden een dag, maar we zoeken nog een hotelletje. In welke van de 2 steden maakt niet zoveel uit. We zoeken een hotel dat niet te duur is, maar wel gewoon netjes. Hoeft echt niet heel chique of bijzonder, als het maar schoon is en fatsoenlijke bedden heeft. Overdag zijn we immers toch weg :)
Iemand tips voor een fijn budget hotel?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2014 20:35

Re: Hotel Brugge/Gent?

Wij hebben in Brugge in Academie Hotel gelogeerd. Goede locatie en netjes. Valt alleen zonder aanbiedingen niet echt in budget klasse.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem148

Bericht 07 Jul 2014 20:57

Ik heb een topic geopend over brugge en daar werden ook hotel tips gegeven, kan je misschien even kijken?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 07 Jul 2014 21:00

Ik heb een keer in Hotel Central in Brugge overnacht. Volgens website kost een kamer nu €60 voor een budgetkamer (douche op kamer maar wc op gang) of €80 voor normale kamer. Ik vond het een goed hotel. Alles was gewoon in orde. Het was vrij klein maar wij hadden ook zoiets van je slaapt er toch alleen maar. Zat wel op een mooie locatie trouwens, aan de grote markt!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jul 2014 21:47

Hotel Loreto in Brugge is een leuk klein hotel en niet zo duur.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2014 21:55

Ik heb toen zelf met een aanbieding in het Marriot gezeten. Maar ook het NH hotel daar en hotel Gravensteyn/Gravensteen zijn prima en liggen centraal.

Nog een tip voor heerlijk budget voedsel, als je naar het Glazen Straatje gaat in Gent dan zit daar schuin tegenover de Orchidee. Daar kun je heerlijk wokken en echt goed eten voor iets van 8 euro pp.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2014 21:55

Hotel Biskajer in Brugge. Vriendelijk personeel en fijne kamers!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 07 Jul 2014 21:59

Simon Says in Gent!
<<

Anoniem286

Bericht 07 Jul 2014 22:08

Wij zaten in Brugge in Bourgoensch hof, charmant hotel, goed geregeld en lieve mensen. Ontbijt was lekker.
In Gent zaten wij in Hotel de Flandre redelijk luxe en wat groter hotel. Was prima en de ligging was prima. Niet middenin het drukke centrum maar een zijweg ervan. Ook een lekker ontbijt trouwens
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Jul 2014 08:01

Ik heb in Brugge gelogeerd in het Koffieboontje. Top locatie, lag prima op de bedden, ontbijt was lekker incl champagne en het belangrijkste voor mij: een heerlijke warme douche met een goede straal :)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Jul 2014 08:01

Siep schreef:Wij hebben in Brugge in Academie Hotel gelogeerd. Goede locatie en netjes. Valt alleen zonder aanbiedingen niet echt in budget klasse.

Vorige week nog geweest, prima hotel inderdaad en een prima locatie. Wij hebben een paar dagen van te voren geboekt en hadden best een goede aanbieding, met ontbijt. Maar niet echt low budget!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem119

Bericht 08 Jul 2014 08:05

Tabbie schreef:Ik heb in Brugge gelogeerd in het Koffieboontje. Top locatie, lag prima op de bedden, ontbijt was lekker incl champagne en het belangrijkste voor mij: een heerlijke warme douche met een goede straal :)

Die naam alleen al is geweldig.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Jul 2014 08:09

Ja vond ik dus ook :ja: Alleen daarvoor al haha
<<

Anoniem75

Bericht 08 Jul 2014 10:46

Wij zijn 3 jaar geleden in Brugge geweest (erg leuke stad trouwens!) en wij verbleven in het Best Western Acacia hotel. Prima hotel met een heerlijk bed en goed ontbijt. Het is midden in de stad en je kan je auto kwijt in de parkeergarage onder het hotel zelf.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Jul 2014 21:00

Bedankt voor de tips!
Naar Het Koffieboontje hadden we ook gekeken (alleen al om de naam inderdaad, haha), maar daar las ik juist best veel negatieve reviews over..
Hebben inmiddels een hotel gevonden! :D
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Reizen & vakanties