Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Frankrijk Les Landes

<<

nillis

Kletskop

Bericht 02 Jul 2014 20:58

Frankrijk Les Landes

Hallo

Wij gaan dit jaar voor het eerst met de tent naar Zuid Frankrijk aan de west kant. Nu zitten wij vlak bij de Atlantische oceaan en is mij vertelt dat het weer daar veel wisselvalliger is dan aan de Middellandse zee. Heeft iemand ervaringen met het weer in dit gebied. Is meer om te weten wat ik voor de kids 's nachts mee moet nemen en nog wat warmere kleding voor overdag. Wij zijn een aantal keren in Noord Italie geweest met elke dag 30 graden en meer, dus dit is dan even onwennig voor mij.

Wij zitten in het plaatsje St Girons plage. Iemand hier bekend?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Jul 2014 21:38

Re: Frankrijk Les Landes

Het weer kan daar inderdaad wisselvalliger zijn dan bij de Middellandse zee. Ik ben een aantal keer ter hoogte van Bordeaux geweest, dus net iets noordelijker dan jullie, en we hebben daar helaas wel regelmatig dagen achter elkaar gehad met slechter weer. Als het mooi weer is, dan zijn de stranden daar echt heerlijk, zo fijn! De golven zijn daar trouwens wel erg hoog, wellicht iets om rekening mee te houden :)

's Avonds koelt het snel af, zeker omdat je zo dicht bij zee zit, dus neem zeker warmere kleren mee. Het is echter niet SUPER koud ofzo hoor!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Jul 2014 21:52

Wij zijn daar geweest 2 jaar geleden. Camping Eurosol. Prachtige camping. We zijn toen begin augustus gegaan 3 weken en hebben het rond de 25 graden gehad. Geweldig daar!!
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Jul 2014 21:54

Oja en s'avonds inderdaad wel iedere keer een vest aan gehad.. Maar s morgens werd het weer snel warm. Onze camping stond in een bos dus in de schaduw werd het s'avonds frisjes.
2016
<<

nillis

Kletskop

Bericht 04 Jul 2014 11:23

@ salome, wat leuk wij gaan ook naar camping Eurosol. Hebben er veel zin aan en zal dus maar voor de kids ook pyjama's meenemen en een fijne trui.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Jul 2014 13:52

Ja precies. Ik kan mij niet herinneren dat ik een lange broek aan gehad heb hoor. Alleen wel een vest 's avonds en niet eens een dikke pyjama.
Er is een goede winkel aanwezig op de camping waar je alles voor ontbijt wel kunt halen. Goed restaurant/snackbar. En de eigenaar is Nederlands. Het personeel spreekt allerlei talen. Ze hadden toen van die naambordjes op met vlaggetjes erachter zodat je kunt zien met welke taal je ze aan kunt spreken.
Iedere woensdag is er geloof ik een markt. Als je van de camping naar het strand loopt (is 5 min.) dan kom je er langs. Er zijn ook veel restaurantjes en winkeltjes op de weg naar het strand. Euhmm als je nog meer wilt weten stuur maar een pm ;)
2016
<<

nillis

Kletskop

Bericht 05 Jul 2014 14:42

Hoi Salome

We hebben ook veel zin aan de vakantie. Als ik wat wil weten zal ik je pm-en.
Het lijkt ons ook een mooie camping met fijne faciliteiten en dat ze meerdere talen spreken vind ik ook zeker fijn.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2014 19:45

Prima!! fijne vakantie gewenst. Komt vast goed ;)
2016

Terug naar Reizen & vakanties