Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Verandering op het forum per 01-01-2019

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Jan 2019 15:11

Re: Verandering op het forum per 01-01-2019

Skyler schreef:Ik had het eigenlijk best gewaardeerd als zoiets vooraf was gecheckt met een poll. Waar hecht je meer waarde aan, de leesbaarheid of het kunnen anonimiseren van je bijdragen? Voor mij is dat absoluut het laatste. Met de leesbaarheid van oude topics heb ik zelf geen problemen. Zoals Cotton al zei, bij heel veel onderwerpen is het niet van belang wie de schrijver is. Is een besluit als deze dan goed voor de gebruikers van dit forum of met name voor mensen van buitenaf?

Dit!!!!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Jan 2019 16:01

Whatever schreef:Sorry maar ik vind het echt belachelijk dat dat dan niet even aangekondigd wordt. Ik had ook graag nog mijn profiel verwijderd en geanonimiseerd dan.. Vind dit echt een bizarre beslissing en totaal niet kunnen om zo last minute even snel er doorheen te drukken.

Kan nog steeds, zie de opmerking van BM Sil.

Ik vind eerlijk gezegd dat er wel behoorlijk heftig gereageerd wordt door sommige forummers. Ik begrijp de ophef niet zo goed, geloof ik.
•09042019•
<<

Radler

Kwebbel

Bericht 01 Jan 2019 16:27

Het had netjes geweest als het ruim optijd gecommuniceerd was.
Ik twijfelde al een tijdje aan account verwijderen (anoniem) en opnieuw beginnen.
Maar gister viel dat bericht even rauw op het dak, uiteindelijk ging het niet door. Maar er is best wat tijd gaan zitten in berichten verwijderen / aanpassen, waarvan ik niet wilde dat het online bleef staan.
En de bm’s hebben zichzelf ook heel wat werk op de hals gehaald hiermee.
Natuurlijk gaat het uiteindelijk niet door en dat is prima, maar het is gewoon niet heel prettig dat er een mededeling gedaan wordt dat iets na 1 dag gaat veranderen. Terwijl er best regelmatig gebruik gemaakt wordt van account op anoniem laten zetten.
Stel je wilt toch graag op anoniem, bent 1 dag / een paar dagen niet online en je ziet dan opeens het bericht en dan kan het niet meer.
Maar gelukkig gaat het vooralsnog niet door :-)
Juli 2019
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Jan 2019 16:51

Ik wil, op meer persoonlijke titel, gerust toegeven dat de timing verkeerd was, in de zin van dat er meer tijd nodig was voor jullie. Overigens had ik niet voorzien dat het zo groot zou worden.

Nogmaals, ik heb iedereen die het verzocht heeft gewoon verwijderd en geanonimiseerd en de regel wordt niet doorgevoerd. En een volgende keer zullen we eerder een bericht doen uitgaan en/of een poll overwegen, maar daar kan ik nu niets meer aan veranderen.

De regel gaat in ieder geval niet door, ik zal anders eventjes het bericht aanpassen voor de mensen die enkel het eerste berichtje lezen.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Jan 2019 16:53

Duidelijk verhaal. Bedankt, Sil.
<<

Radler

Kwebbel

Bericht 01 Jan 2019 17:29

Je bent er in ieder geval flink druk mee geweest Sil.
Terwijl je je tijd vast ook anders had willen besteden.
Juli 2019
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Jan 2019 18:07

Fijn zo Sil, bedankt voor de uitleg en al je moeite!
dit is mijn Instagram, ik maak graag stories.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Jan 2019 18:18

Gympie schreef:
Whatever schreef:Sorry maar ik vind het echt belachelijk dat dat dan niet even aangekondigd wordt. Ik had ook graag nog mijn profiel verwijderd en geanonimiseerd dan.. Vind dit echt een bizarre beslissing en totaal niet kunnen om zo last minute even snel er doorheen te drukken.

Kan nog steeds, zie de opmerking van BM Sil.

Ik vind eerlijk gezegd dat er wel behoorlijk heftig gereageerd wordt door sommige forummers. Ik begrijp de ophef niet zo goed, geloof ik.

Ik ook niet!
Vorige

Terug naar Forumzaken