07 Feb 2017 15:35
Ik heb misschien binnenkort een tweede gesprek en hij gaf aan dat dit o.a. over de arbeidsvoorwaarden zou gaan. Nu heb ik al gedacht aan salarisonderhandeling en reiskostenvergoeding. Daarnaast wil ik meer weten over de verdeling van de uren.
Wat zijn dingen die normaal worden besproken in het gesprek over de arbeidsvoorwaarden? Ik heb nog nooit zo'n gesprek gevoerd.
07 Feb 2017 15:53
Wat je zelf al aangeeft en evt werktijden/dagen. Thuiswerken, telefoon/auto/laptop van de zaak. Aantal vakantiedagen, bonus regeling.
08 Feb 2017 09:21
Spannend! Is er een CAO? Dan zou ik die van tevoren doornemen. Veel zaken zullen daarin staan, en hoef je dus niet per se nog (extra) te bespreken. Je kunt ze natuurlijk wel aanhalen als je meer info wilt
08 Feb 2017 11:14
Ik zou vooral bedenken wat voor jou van belang is.
Naast wat al genoemd is kun je ook denken aan mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling, flexibiliteit, doorgroeimogelijkheden, pensioen, hoe om te gaan met overwerk, vakantiedagen etc.
08 Feb 2017 22:42
Bedankt voor de tips! Daar kan ik wel wat mee.
Helaas nog niets gehoord, dus ik weet niet of ik het binnenkort ook kan gebruiken.