Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ideeën vrijgezellen feest

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 16 Jun 2014 10:59

Ideeën vrijgezellen feest

Wat zijn leuke dingen die jullie hebben gedaan met een vrijgezellenfeest of zouden willen doen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Jun 2014 11:02

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik hou zelf nooit zo van die workshops dus toen een vriendin van mij zou gaan trouwen hadden wij een bootje gehuurd en zijn we, gewapend met hapjes en drankjes, door de grachten van Haarlem gaan varen. Echt een aanrader (al moet je natuurlijk wel het weer mee hebben). Het was zo gezellig! Na afloop zijn we met z'n allen gaan eten en daarna zijn we de kroeg ingedoken.

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Jun 2014 11:04

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Zus 1: Wijnproeverij, steengrillen en daarna bowlen. Afsluiting met de heren in de kroeg ( ook vrijgezellenfeest die dag)
Zus 2: kanovaren door de singels van Breda, terrasje gepakt en daarna luxe uit eten, tevens afsluiting in de kroeg met de heren
Vriendin: skiën door het kronenburgerpark in Nijmegen, Eten in Deventer en daarna de kroeg in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 16 Jun 2014 11:05

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Met mijn eigen vrijgezellenfeest hebben we samen tapas gemaakt in een kookstudio. Dat was erg leuk.
Verder heb ik ook een keer bij een vrijgezellenfeest een videoclip opgenomen: een lipdub.
Wat ik ook leuk vond, was een make-upworkshop. Dan zie je er meteen leuk uit voor het stappen 's avonds.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Jun 2014 11:28

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik hou helemaal niet van typische vrijgezellenfeest-activiteiten. Als ik ooit een feest zou organiseren of krijgen zou ik zelf in ieder geval het liefst gewoon lekker borrelen en eten samen. Of wat Elliot zegt met een bootje, dat lijkt me ook leuk. Maar alles met workshops of tochten of dingen die ik in het normale leven ook niet vrijwillig doe, daar doe je mij geen plezier mee.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 16 Jun 2014 11:33

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik zou willen bbq-en in een park als het mooi weer is. Of een sportieve activiteit, iets als klimmen, surfen of wakeboarden ofzo. En dan lekker uit eten en cocktails gaan drinken.
Standaard dingen als paaldansen en als bunny opdrachten doen is niks voor mij.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Jun 2014 19:48

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik hou ook niet echt van activiteiten. Gewoon gezellig met een wijntje op een leuke plek zou mijn ideaal zijn.
#teammaple🍁
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 16 Jun 2014 20:21

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik heb een vrijgezellenfeest meegemaakt.
Hebben een cocktailworkshop gedaan, daarna barbecue en wezen stappen.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jun 2014 20:36

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Caulfield schreef:Ik hou helemaal niet van typische vrijgezellenfeest-activiteiten. Als ik ooit een feest zou organiseren of krijgen zou ik zelf in ieder geval het liefst gewoon lekker borrelen en eten samen. Of wat Elliot zegt met een bootje, dat lijkt me ook leuk. Maar alles met workshops of tochten of dingen die ik in het normale leven ook niet vrijwillig doe, daar doe je mij geen plezier mee.

Brr mij ook niet. En ik snap ook niet waarom je de mannen zou willen zien op je vrijgezellenfeest eigenlijk.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 16 Jun 2014 20:43

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Caulfield schreef:Ik hou helemaal niet van typische vrijgezellenfeest-activiteiten. Als ik ooit een feest zou organiseren of krijgen zou ik zelf in ieder geval het liefst gewoon lekker borrelen en eten samen. Of wat Elliot zegt met een bootje, dat lijkt me ook leuk. Maar alles met workshops of tochten of dingen die ik in het normale leven ook niet vrijwillig doe, daar doe je mij geen plezier mee.

Brr mij ook niet. En ik snap ook niet waarom je de mannen zou willen zien op je vrijgezellenfeest eigenlijk.[/quote]
Ik ook niet en gelukkig wisten mijn vriendinnen dat ook! Ze kwamen binnen vallen met allerlei hapjes en wijntjes en daarna zijn we op de fiets door Amsterdam gegaan om een kroegentocht te houden met tussendoor tapas. Het was ijskoud en sneeuwde flink, maar dat mocht de pret niet drukken.

Bij een vriendin zijn we een keer burlesque gaan dansen, oei wat vond ik dat vreselijk! Maar goed de bruid vond het geweldig en daar ging het om. Bij dat vrijgezellenfeestje hadden we ook nog allemaal iets gemaakt voor een hightea en zijn we in Arnhem uit eten geweest en wezen stappen.
Laatst gewijzigd door minoessepoes op 16 Jun 2014 21:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 16 Jun 2014 21:03

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik hou ook niet echt van vrijgezellenfeestjes. Ben er tot nu toe bij 2 geweest, bij de een gingen we picknicken, daarna een soort 'boerensurvival' (slootjespringen, boogschieten, kruiwagenrace etc), nog uit eten en nog even de kroeg in. Bij de andere deden we een 'libdub' (= muziekclip opnemen), en daarna gourmetten.
<<

Anoniem171

Bericht 16 Jun 2014 23:38

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik heb een keer picknick en daarna boeven speurtocht door Utrecht.

Wijnproeverij in een bootje op de Linge en bbq in een haventje.

High tea.

Borrelboot door Amsterdamse grachten.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 14:57

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Paaldansen, cocktailworkshop, uit eten en stappen was voor mij het perfecte vrijgezellenfeest.

Andere ervaringen:
- cd inzingen.
- high tea.
- buikdans-workshop.
- fotoshoot-feestje.
- survival.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 24 Jun 2014 15:02

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik heb een aantal vrijgezellenfeestjes gehad:
- zelfgemaakte high tea, fotoshoot, bowlen, uiteten
- zelfgemaakte high tea, lipdub, cocktails drinken, borrelen met de mannen (zelfde dag vrijgezellenfeest)
- Europark Duitsland, concert, kamperen daar en de volgende dag terug
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 27 Jun 2014 16:04

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Ik heb nog maar 1 vrijgezellenfeest meegemaakt en dat was die van mezelf. Helaas viel het heel erg tegen. En workshops zijn leuk alleen moeten wel bij de persoon passen :)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 27 Jun 2014 17:07

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Bloemetjesgordijn schreef:Ik heb nog maar 1 vrijgezellenfeest meegemaakt en dat was die van mezelf. Helaas viel het heel erg tegen. En workshops zijn leuk alleen moeten wel bij de persoon passen :)


Echt? Op wat voor manier dan?
Jammer zeg!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 27 Jun 2014 17:14

Re: Ideeën vrijgezellen feest

Allereerst een creatieve workshop tassen pimpen. Was een hele leuke activiteit alleen naderhand werd er nogal geklaagd door iedereen dat de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed was. Ze hadden heel veel geld betaald voor een workshop met spul van de action. Bleek dat de hoge prijs is vanwege de huur van een A-locatie waar het plaatsvond. Daarna gaan eten bij de wok. Daar zou een vriendin aansluiten die eerst personeelsfeest had, maar ze belde af omdat ze toch te moe was. Na het eten haakte de helft al af en zijn we nog wel op stap gegaan met die paar die over waren. Maar iedereen haakte ook al snel af waardoor ik nog met m`n zusje over was die naar haar vriendengroep ging. Ik daar dus maar bij gaan staan in mijn vrijgezellenoutfit.

Maar sowieso het hele geregel van mijn vrijgezellenfeest ging niet geweldig. Ik kreeg regelmatig de vraag hoe het nou zat want vriendinnen hoorden maar niets. Ja dat is iets waar ik niets vanaf weet dus moet je toch echt bij die persoon zijn.

Gelukkig was de bruiloft wel helemaal super :D

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers