Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleine paraplu

<<

Anoniem186

Bericht 12 Sep 2013 08:24

Kleine paraplu

Weet iemand waar ik een kleine, degelijke paraplu kan kopen? Eentje die in m'n tas past.
Ik koop er normaal altijd 1 bij de blokker ofzo, voor 2 euro. Maar die gaan echt heel snel kapot.
Dan koop ik liever een iets duurdere die langer mee gaat. Maar waar...?
<<

Anoniem33

Bericht 12 Sep 2013 09:03

Re: Kleine paraplu

Dat wil ik ook wel graag weten!! Blijf paraplu's kopen...
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Sep 2013 10:12

Re: Kleine paraplu

Zo'n kleine versie van de Senz? Maar die is wel 20 of 30 euro ofzo
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Sep 2013 12:47

Re: Kleine paraplu

Geloof dat ze die ook wel in tassen winkels verkopen. Zijn dan idd iets duurder maar dan lijkt me de kwaliteit ook beter.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Sep 2013 12:58

Re: Kleine paraplu

bij de anwb hebben ze een storm paraplu meende 9,95 dat is de kleine variant die is iets groter dan z'n kleine paraplu maar past wel in je tas
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 12 Sep 2013 15:14

Re: Kleine paraplu

Die senz is inderdaad nog best prijzig. Je krijgt wel een jaar garantie, dat is wel netjes.

ANWB is een goede tip! Ik heb nog een bon liggen ter waarde van 7,50. Ik had geen idee wat ik daar mee moest doen. Nu wel dus, thanx!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron