Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Sep 2013 08:15

Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Vanaf wanneer doen jullie een romper aan met lange mouwen, of een longsleeve of de winterjas?

Rompers met lange mouwen heb ik sowieso een hekel aan dus die pak ik niet gauw. Ruben heeft nu nog gewoon een tshirt korte mouw aan en voor buiten eroverheen een borgvest.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem103

Bericht 12 Sep 2013 08:17

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Nu hebben ze af en toe lange mouwen maar ook nog wel een tshirt. Ligt er ook aan wat we gaan doen. Winterjas vind ik het nog niet koud genoeg voor. Ze krijgen nu nog hun zomerjas of een vest aan.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Sep 2013 08:52

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Mijn kinderen hebben nu ook nog korte mouwen aan en buiten hun zomerjas. Vannacht hebben ze wel met lange mouwen geslapen, al twijfel ik of dat wel nodig was.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Sep 2013 08:54

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Ik hang het niet aan een temperatuur vast! Gister had dochter het koud, dus vandaag een shirt met lange mouwen, kan morgen weer heel anders zijn. Ik vind dit altijd zo periode dat het alle dagen wat anders kan zijn.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 12 Sep 2013 08:55

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

R. heeft de laatste dagen al wel een shirt met lange mouwen aan. Ze heeft nog wel een romper met korte mouwen aan. Wanneer ik denk dat ze het koud heeft krijgt ze wat anders aan.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 12 Sep 2013 08:58

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

M. heeft het snel warm, hij draagt nu nog korte mouw en zomerjas/borgvest.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem33

Bericht 12 Sep 2013 09:01

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Hier dragen wij korte mouwen dus E ook. Ik voel gewoon vaak aan haar armen, nou moet ik wel zeggen dat ons huis nog vrij warm is. Jet is hier nu 21, 5 binnen. Buiten heeft ze overigens een blazer of zomerjas aan. Borgvest vind ik het nog te warm voor.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Sep 2013 09:06

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

L heeft de laatste paar dagen een romper zonder mouwen en daar overheen een longsleeve of zoals vandaag een jurkje met korte mouwen en een lange mouwen romper er onder. Buiten haar zomerjas soms met bodywarmer er over. Haar zomerjas is een spijkerjasje.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Sep 2013 09:08

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Mijn zoontje heeft de voor de 2de dag een dun shirtje met lange mouwen aan. Naar buiten zijn zomerjasje.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Sep 2013 09:30

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Happydobby schreef:M. heeft het snel warm, hij draagt nu nog korte mouw en zomerjas/borgvest.


Y. ook. We hebben niet eens truien en vesten in de winter voor 'm. Die heb ik alleen het eerste jaar gekocht en konden met kaartje marktplaats weer op. Hij draagt nu nog korte mouwen met zijn zomerjas en nog voelt zijn nekje gloeiendheet aan.
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 12 Sep 2013 09:53

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Ik kijk niet naar de temperatuur maar naar hoe het voelt in huis. Wij hebben een oud huis en is nu al best fris 's ochtends. S heeft daarom al geregeld een longsleeves aan en soms al een vestje.

Winterjas ligt nog niet in de planning, wel heb ik nu zijn zomerjasjes opgeborgen en een warm vest klaargelegd voor buiten. Daarna hebben we nog een borgvest en dan pas komt de winterjas.
<<

Artemis

Bericht 12 Sep 2013 09:57

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Hier hebben ze lange mouwen aan. Eventueel als vest zodat het uit kan.

In huis is het 19 graden nu, dus korte mouwen zijn vrij fris
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 12 Sep 2013 10:03

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Ik kijk wat ik zelf aan heb en dat krijgt elena ook aan. Een babytje (tot 1 jaar) zou ik nu al lange mouwen aan doen, of korte mouwen met een vestje zodat er nog wat uit kan als het toch te warm is.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Sep 2013 10:15

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Mijn kinderen hebben vandaag een dun shirtje met lange mouwen aan. En een zomerjas.
Het is nu echt wel wat kouder.
Bij twijfel doe ik altijd korte mouwen aan met een vestje, dan kun je die altijd uit doen.
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 12 Sep 2013 11:59

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Hier hebben we al lange mouwen aan, is een wat ouder huis.
Op de crèche is het ook ijskoud dus daar heeft ze ook lange mouwen.
Wel nog korte mouwen rompers, lange mouwen rompers komen onder de 10 graden misschien wel.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Sep 2013 12:02

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

D. heeft nu ook weer lange mouwen aan, het is best fris hier in huis. Als we zo naar buiten gaan stop ik hem goed onder zijn dekentje.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Sep 2013 12:07

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Oh en lange mouwen rompers doe ik echt nooit aan.
Dat lijkt me helemaal niet lekker zitten onder een lange mouwen truitje.
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 12 Sep 2013 12:24

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Die draagt ze al van d'r geboorte haha, ze voelt er niks van, het is gewoon een dubbele lange mouw, maar ik trek ze wel heel goed door d'r shirt heen zodat ze niet opgepropt zitten.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 12 Sep 2013 12:57

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Sinds deze week weer lange mouwen longsleeves, rompers met lange mouwen doe ik eigenlijk nooit aan.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Sep 2013 12:58

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Hij draagt nu een romper met korte mouw en een longsleeve erover. Als we naar buiten gaan zijn zomerjasje.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 12 Sep 2013 13:24

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Ze heeft toevallig vandaag een romper met lange mouw aan maar daarover dan een shirtje met korte mouw. Gisteren en eergisteren had ze een truitje met lange mouw aan maar dan een romper met spaghettibandjes eronder.

Winterjas doe ik denk ik als het buiten zo'n 14 graden is ofzo? Geen idee eigenlijk, dat doe ik gewoon op gevoel als ik hem zelf ook aan doe. Which reminds me, ze heeft nog helemaal geen winterjas :suspect:
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Sep 2013 13:55

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Ik heb zelf een hemdje en vest aan. Gisteren had zoon nog een shirt met korte mouwen aan. Vandaag lange mouwen, maar nog geen hemd eronder.
Als hij straks uit school komt eens kijken of het niet te warm was. (Het zonnetje schijnt hier nu best lekker).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zilver

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:01

Bericht 12 Sep 2013 14:48

Re: Vanaf welke temperatuur lange mouwen?

Hier ook nog tshirts met korte mouw. Binnen is het nog 23 graden en buiten vind ik het met een zomerjasje aan ook nog niet koud.
Mama van Yasemin & Mas

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers