Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

<<

Anoniem70

Bericht 14 Jun 2014 20:09

Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ben benieuwd !!

Wij hebben een geslacht bepaling echo laten doen met de 15 weken maar twijfel erg over een een 3D echo omdat ze daar zo ontzettend veel geld voor vragen namelijk rond de 100 euro voor een echo van 20/30 minuten.

Vonden jullie dit het geld waard ?

Groetjes rituals
<<

Anoniem74

Bericht 14 Jun 2014 20:24

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Wij hebben het niet gedaan. Ik de k dat het op het moment mooi en leuk is, maar dat je na de bevalling nooit meer naar de dvd of foto's kijkt.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Jun 2014 20:26

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Het leek me heel leuk maar achteraf vond ik het erg veel geld voor het materiaal wat we mee kregen en wat we te zien kregen. Zelf zou ik het dus geen tweede keer meer doen.
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 14 Jun 2014 20:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 82

Bericht 14 Jun 2014 20:27

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ja, ik vond het toch wel heel bijzonder! Bij beide kinderen laten doen. Hier waren ze toch wel ruim een halfuur per keer bezig en ik was zo'n 85 euro kwijt dacht ik. Ondanks dat de beelden niet zo perfect mooi waren als je soms ziet, vond ik dat je toch nog een hoop zag en vooral heel bijzonder om bijvoorbeeld het gezichtje, een handje of voetje in 3D te zien. En voor later hebben we het op dvd, ik vind het erg leuk. We kijken er vast niet vaak naar, maar leuk om terug te zien wanneer we willen en later ook voor de kinderen.

Maar een echte must is het niet, je mist er ook weer niet énorm veel aan. Maar ik vond het wel leuk!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Jun 2014 20:31

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik vind het te duur.
Wij kregen bij de geslachtsbepalingsecho ook 3d beelden te zien en foto's, was wel leuk, maar ik kijk er niet meer naar.
Dus ik zou het normaal niet doen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 14 Jun 2014 20:36

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik vind het het geld wel waard, zo leuk om alvast een sneakpreview te hebben! Het is inderdaad een hoop geld, maar het leek ons ook leuk voor ons kindje voor later. Ik was 27 weken zwanger.
Wij betaalde 80 euro voor 30 minuten incl. dvd met bewegend beeld, alle foto's op cd en uitgeprint de leukste groot, de rest klein.
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 14 Jun 2014 20:54

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik heb het alleen bij de oudste gedaan en ik vond het heel bijzonder om te zien en echt het geld ook waard.
<<

Anoniem57

Bericht 14 Jun 2014 20:56

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Wij vinden het weggegooid geld, als je iets langer wacht dan zie je je kindje in real life en er mag best een beetje een verrassing blijven, toch?
<<

Anoniem125

Bericht 14 Jun 2014 20:58

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik vind die beelden er altijd zo eng uitzien, zou dat zelf dus nooit laten doen zo'n echo.
<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:17

Bericht 14 Jun 2014 21:02

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik heb het gedaan, maar heb er spijt van. De beelden waren helemaal niet zo mooi, de baby lag ook niet goed. Uiteindelijk een hele vage foto meegekregen. Zou het een volgende keer zeker niet meer doen.
Dochter 24-01-2014
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 14 Jun 2014 21:14

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Wij hebben het bij de eerste gedaan, vond het niet zo heel mooi en bijzonder, de beelden waren minder mooi omdat de placenta voor lag. Daar ligt ie nu weer dus dit keer doen we het niet
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Jun 2014 21:24

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik vond het super om de kleine te zien, ook al was het resultaat niet 100% van wat ik ervan had verwacht. Dat komt ook wel omdat L elke keer zijn handen voor zijn hoofd had! Ik vind het het nu misschien nog wel meer waard dan ik vooraf had gedacht, omdat we niet weten of er ooit nog een tweede gaat komen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem 77

Bericht 14 Jun 2014 21:29

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik vond het zonder van mijn geld. Ik kijk nooit meer naar die dvds. 2 keer geweest vanwege een eigenwijze kleine maar alsnog geen mooi resultaat.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Jun 2014 21:36

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ja ik vond het het geld wel waard, vind het mooie beelden en foto`s. Ben er nog steeds blij mee.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem111

Bericht 14 Jun 2014 22:08

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik vond 100 euro echt te duur, maar in het ziekenhuis in belgie kostte het maar 50 euro, dus hebben we t toch gedaan en absoluut geen spijt van. We zijn ongeveer 45 minuten daar binnen geweest en hebben een dvd met foto's en filmpjes meegekregen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Jun 2014 22:49

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik vind een echo sowieso eerder een medisch iets, en heel gek icm het woord 'pret'. Ik kan me wel voorstellen dat anderen graag extra echo's doen voor de leuk zeg maar, maar wij zullen nooit gewoon voor de 'pret' extra echo's doen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 14 Jun 2014 23:02

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Bij beide kinderen hebben we een pret echo laten maken. We wisten het geslacht al maar het leuk ons toen leuk om er speciale echo van te maken. Mijn huidige partner er ik weten al dan we nu geen pret echo laten maken, ook zouden we het geslacht niet willen weten. Maar al met al vond ik het geen weggegooid geld.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem234

Bericht 14 Jun 2014 23:07

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan om dat te laten doen. Nu had ik ook best wel wat echo's in het ziekenhuis en dat vond ik prima.
Verder wel eens met parel.
<<

Anoniem162

Bericht 14 Jun 2014 23:52

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik heb wel een 3d pretecho laten maken. Ik vond het echt zonde van het geld. Wij wisten het geslacht niet en het enige wat ze goed in beeld kon krijgen was het geslacht (wat we bewust niet hebben gekeken). Voor de rest was het vaag en onmogelijk om goed in beeld te krijgen. We kregen de keus om nog een keer terug te komen voor 3d of het hierbij te laten en te betalen voor 2d. We hebben het laatste gekozen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 15 Jun 2014 10:38

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Ik heb het gedaan, en vond t zeker de moeite waard.
Nu ik er zo over denk wel alleen op dat moment, want ik heb er tot nu toe niet meer naar terug gekeken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Jun 2014 11:03

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Wij hebben het na de geboorte van D nog wel een paar x terug gekeken, ik vond het duur maar het wel waard. Bij deze baby gaan we het weer doen, maar doorslaggevend was wel een cadeaubon voor 50% korting. Anders had ik misschien nog wel getwijfeld.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Jun 2014 12:37

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Wij hebben het niet laten doen omdat het ons niet goed leek voor de baby.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Jun 2014 18:11

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Absoluut het geld waard.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 15 Jun 2014 19:40

Re: Pretecho vonden jullie dat het geld waard ?

Parel schreef:Wij vinden het weggegooid geld, als je iets langer wacht dan zie je je kindje in real life en er mag best een beetje een verrassing blijven, toch?


Dit was ook onze insteek. Maar wij hebben niet eens veel naar de normale echo foto's gekeken.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers