Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je man gaat naar de hoeren

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Jun 2014 21:23

Re: Je man gaat naar de hoeren

Maar in een nieuwe relatie is het ook wel makkelijker, want dan is álles nog spannend, ieder recht toe recht aan vluggertje, elke aanraking, alles. Na verloop van tijd wordt dat bij iedereen vertrouwder.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem86

Bericht 14 Jun 2014 21:27

Re: Je man gaat naar de hoeren

Ik vind het sowieso raar dat iemand 'gewoon' geen zin meer in seks heeft, en dat het daarmee klaar is. Dat wil je toch ook samen, in je relatie? Ik zou hulp zoeken - en niet mijn man naar de hoeren laten gaan, écht niet.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jun 2014 21:29

Re: Je man gaat naar de hoeren

Susan schreef:Maar in een nieuwe relatie is het ook wel makkelijker, want dan is álles nog spannend, ieder recht toe recht aan vluggertje, elke aanraking, alles. Na verloop van tijd wordt dat bij iedereen vertrouwder.

Ja, klopt hoor. Maar dan vind ik het dus wel verdrietig voor die man (of vrouw) dat zijn vrouw aan geeft geen zin meer in seks te hebben. Ze heeft gewoon niet meer zo'n zin in hém. Ik vind, en dit ligt misschien gevoelig, dan doe je maar je best en maak je zin. Ook seks hoort in een huwelijk/relatie.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Jun 2014 21:34

Re: Je man gaat naar de hoeren

Dat is zo, maar ik vind dat ik daar ook niet over kan oordelen, ik weet niet wat voor sporen die bevalling hebben nagelaten en wat voor klachten ze daar nu van heeft, en ook niet hoe de omstandigheden verder zijn. Misschien slapen die kinderen voor geen meter door, moet zij er negen van de tien keer uit en valt om van het slaapgebrek en vindt die vader van zichzelf dat hij heel wat doet omdat hij de tiende keer eruit gaat. Het hoeft niet zo te zijn, ik weet het ook niet zeker, maar ik ga er ook niet zonder meer vanuit dat zij 'gewoon' geen zin meer heeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

JackyO

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 31 Mrt 2014 12:59

Bericht 14 Jun 2014 22:26

Re: Je man gaat naar de hoeren

Ik vind het niet kunnen dat die man naar de hoeren gaat om daar aan zijn trekken te komen. Het is te makkelijk om dat goed te praten omdat er geen sprake is van 'relatiegevaar'. Vergeten we het feit dat tig meiden die bij seksclubs e.d. werken dat niet volledig uit vrije wil doen? Mag die man daar dan zomaar binnenstappen om alleen zijn behoeftes te bevredigen?
Wat ik wel vind is dat de getrouwde vrouw haar man geen seks kan ontzeggen. Het is zo'n belangrijk punt in een relatie! Aks dit niet werkt, dan gaat dat altijd in de rest van je relatie ook voor wrijving zorgen. Seks is net zo belangrijk als praten met elkaar, lachen met elkaar enz. Als een van die dingen ontbreekt, dan word je relatie ook niet meer leuk. Daarom kan naar de hoeren gaan geen oplossing zijn om je huwelijk verder goed te houden. Man en vrouw moeten een avond plannen, de tijd voor elkaar nemen en het met elkaar doen. Hoe langer je niets meer doet, hoe hoger de drempel om het weer een keer wel te doen. Mevrouw zal ook een gegeven moment misschien geen aanstalten meer durven maken omdat ze zich ervoor schaamt dat er al zolang niets meer is gebeurd. Meneer durft geen aanstalten meer te maken omdat hij bang is dat hij afgewezen wordt. Ze moeten weer blanco tot mekaar zien te komen, dan maak je de relatie weer goed.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jun 2014 22:37

Re: Je man gaat naar de hoeren

Ik heb een tijdje gescharreld met iemand die thuis een vrouw en kinderen had, ik was niet de eerste en ook niet de laatste en de vrouw wist overal van. Zij wilde niet dat ie naar de hoeren ging maar wilde ook absoluut niks veranderen aan hun relatie. Zij was thuis voor de kinderen en genoot van het geld dat hij binnenbracht en de luxe waarin zij kan leven met de kinderen maar seks, nee dat wilde ze niet. In die gevallen vind ik het niet gek dat je als man dan iets anders zoekt, scheiden had ook gekund, waarom hij dat niet gedaan heeft is tot nu toe een raadsel maar goed, die dingen gebeuren dus.
<<

Anoniem125

Bericht 15 Jun 2014 07:06

Re: Je man gaat naar de hoeren

Ik vind het ook op zich niet verkeerd, zolang er maar goede afspraken zijn gemaakt en iedereen zich er écht prettig bij voelt. Dus niet op zo'n manier van, ik kan het je niet geven, dus dan moet je het maar bij een ander zoeken, en dat alleen maar zeggen om je partner aan je te binden en gelukkig te houden, terwijl je ondertussen zelf doodongelukkig wordt van het idee dat hij met een ander wijf loopt te krikken. Ik zou daar echt ongelukkig van worden. Maar dat komt ook omdat voor mij seks een heel wezenlijk onderdeel is van onze relatie.
<<

Anoniem66

Bericht 15 Jun 2014 11:49

Re: Je man gaat naar de hoeren

'Gewoon' geen zin meer in sex geloof ik niet in. Dan zal er iets spelen in relatie lijkt me.
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Jun 2014 10:29

Re: Je man gaat naar de hoeren

Zure Mat schreef:Ik vind het ook op zich niet verkeerd, zolang er maar goede afspraken zijn gemaakt en iedereen zich er écht prettig bij voelt. Dus niet op zo'n manier van, ik kan het je niet geven, dus dan moet je het maar bij een ander zoeken, en dat alleen maar zeggen om je partner aan je te binden en gelukkig te houden, terwijl je ondertussen zelf doodongelukkig wordt van het idee dat hij met een ander wijf loopt te krikken. Ik zou daar echt ongelukkig van worden. Maar dat komt ook omdat voor mij seks een heel wezenlijk onderdeel is van onze relatie.


Dat is voor mij inderdaad de spijker op z'n kop. Ik weet niet of het in onze relatie zou werken, maar als ik echt geen seks meer zou willen (met niemand) en daar verder ook geen behoefte aan heb om daar iets aan te doen kan ik me wel voorstellen dat er een 'regeling' getroffen wordt in onderling overleg. Zolang dit inderdaad volledig in overleg is, goed besproken tot in detail (wat als... situaties bespreken) en beiden zich er goed bij voelen, prima toch!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers