Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eet/gebruik jij wel eens..

Wat eet / gebruik jij wel eens?

Potten Chicken Tonight
44
5%
Aardappel Anders
26
3%
Zakjes sate uit de vriezer
40
5%
Zakjes sauspoeder
61
7%
Pakjes soep
52
6%
Honig/Knorr/huismerk mixen
67
8%
Zakjes noodles/noodlesoep
37
4%
Zakjes aardappelpuree
37
4%
Mona pudding
67
8%
Wereldgerechten
71
8%
Cup A Soup
51
6%
Diepvriespizza
96
11%
Kant en klaar maaltijd uit de supermarkt
39
5%
Kant en klaar pannenkoeken uit de koeling
19
2%
Soep uit Zak/blik
82
10%
Unox rookworst of ander merk
74
9%
 
Aantal stemmen : 863
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 16 Jun 2014 19:21

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Alibi schreef:Mona pudding... Mijn guilty pleasure


dit. :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Jun 2014 16:06

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Mijn score is 11, ik gebruik alleen geen zakjes saté uit de vriezer pakjes soep, soep uit blik/zak, rookworst en zakjes noodles.
De rest ook niet heel vaak, maar wel eens. Ik heb een kleine verslaving aan die gore kant & klaar pannenkoeken uit de koeling van AH Basic. Dat ligt overigens niet aan mij hoor, ik zag dat ze door het kindertestpanel van de Tros Kompas ook als beste uit de test waren uitgekozen. Dus dan weten jullie dat in ieder geval.
Oh en Aardappel Anders Bacon Ui.. Die is ZO lekker. Maar die mag ik alleen met feestdagen, haha.

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 17 Jun 2014 16:14

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Olivia schreef:
Alibi schreef:Mona pudding... Mijn guilty pleasure


dit. :smile:

Vooral de Brownie :love:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 17 Jun 2014 16:23

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Alibi schreef:
Olivia schreef:
Alibi schreef:Mona pudding... Mijn guilty pleasure


dit. :smile:

Vooral de Brownie :love:


Zo he. Die brownie. Ik ben zo blij dat die er niet standaard is bij mijn supermarkt.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Jun 2014 16:39

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Ik eet wel eens diepvriespizza en soep uit zak, als ik lui ben en zin in iets ongezonds en makkelijks heb. Hallo, weet je wel hoe lekker een BigAmerican Texas kan zijn?! En verder ook wel eens een Unox worst maar liever die van de hema, mega lekker.
<<

anoniem213

Bericht 17 Jun 2014 16:44

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Pippa schreef:June, die dingen maak ik ook echt wel zelf, zelf pasta saus maken is gewoon kleine moeite, en kost echt geen drol, maar sommige gerechten van Knorr, daar heb ik de energie niet voor om die volledig zelf te maken, en al die kruiden en dingen in huis te gaan halen. Als ik dan moe thuis kom van werk, vind ik het heerlijk dat ik gewoon veel verse groente en wat vlees klaar heb liggen, en met zo'n pakket een maaltijd bouw. Echt niet elke dag, of elke week, maar zo eens in de 2/3 weken vind ik het gewoon gemakkelijk om te doen.

Als jij daar lekker van geniet, dan maak je dat toch gewoon twee keer per maand! Ik vind het zelf gewoon echt niet zo lekker, waardoor ik kies voor iets anders, maar ik ga echt niet dood als ik het moet eten een keer hoor. Qua kruiden heb ik trouwens gewoon echt bijna alles in huis, dus daar laat ik het ook niet voor.

Ik snap trouwens dat enthousiasme over die pannenkoeken uit de koeling écht niet. Ik vind dat zooooo vies, haha. Ook het idee en ik ben gewoon echt dol op mijn zelfgebakken pannenkoeken. Die vind ik trouwens ook prima te eten als iemand ze maakt met een pannenkoekenmix of zo hoor, maar uit de koeling: nee :D.

En diepvriespizza's vind ik echt best prima, maar juist NIET die BigAmerican pizza's. Brrr.. zo'n vieze, dike, kleffe, sokkenbodem. Grappig om te zien hoe iedereen daar een andere mening over heeft :D.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 17 Jun 2014 17:17

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Pannenkoeken uit de koeling snap ik ook niet! Dat vind ik net zeemleren lappen. Het lekkerste aan een zelfgebakken pannenkoek is die een beetje krokante korst en die hebben die pannenkoeken uit de koeling niet. En ze zijn veel dikker dan de pannenkoeken die ik zelf bak.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Jun 2014 17:41

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Ik vind die pannenkoeken uit de vriezer ook echt goor ja!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Jun 2014 19:55

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Brrr.. idd. Daar kan je net zo goed je ramen mee gaan zemen :-). Snap écht niet dat iemand die lekker vind. Maar zo snappen mensen ook vast niet dat ik slakjes lekker vind!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Jun 2014 00:33

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Mona pudding vind ik niet lekker, noodles, kant en klaar maaltijden en pannenkoeken uit de koeling eigenlijk ook niet. Verder haal ik alles wel eens keer x in huis om lekker snel klaar te zijn met het eten.
Afbeelding
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 19 Jun 2014 08:32

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Ik heb gisteren voor het eerst sinds heel lang een wereldgerecht op! De laatste keer was echt 5 jaar geleden ofzo. Vrienden gingen voor ons koken en die maakten dat dus. Ik vond het niet zo vies dat ik het niet op heb, qua smaak was het wel ok, maar ik voelde me er niet echt heel fijn bij. Er zat bijna geen groente in (echt minder dan 100 gram pp had ik t idee) en heel veel kip (150 gram pp). Kan natuurlijk ook aan die vrienden liggen, dat weet ik niet. En na afloop had ik echt nog flinke honger :( Nu weet ik wel dat ik dat niet hoef te kopen, niks voor mij.
<<

Anoniem111

Bericht 19 Jun 2014 08:51

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Whoop! schreef:Ik heb gisteren voor het eerst sinds heel lang een wereldgerecht op! De laatste keer was echt 5 jaar geleden ofzo. Vrienden gingen voor ons koken en die maakten dat dus. Ik vond het niet zo vies dat ik het niet op heb, qua smaak was het wel ok, maar ik voelde me er niet echt heel fijn bij. Er zat bijna geen groente in (echt minder dan 100 gram pp had ik t idee) en heel veel kip (150 gram pp). Kan natuurlijk ook aan die vrienden liggen, dat weet ik niet. En na afloop had ik echt nog flinke honger :( Nu weet ik wel dat ik dat niet hoef te kopen, niks voor mij.

Dat is maar net wat je ermee doet natuurlijk. Als ik zo'n wereldgerecht maak, doe ik daar 75 g vlees per persoon in en altijd meer groenten dan op de verpakking staat en ik maak er een salade bij. Mijn vriend en ik eten dan twee dagen van zo'n gerecht dat volgens de verpakking voor 2-3 personen is.

Ik heb overigens alles aangevinkt, behalve de pannenkoeken uit de koeling, die vind ik echt ranzig. De meeste dingen uit het lijstje eet ik zelden, maar aangezien ik ze niet nooit eet, heb ik ze toch maar aangevinkt :ja:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jun 2014 09:01

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Haha ik snap zelf ook niet dat ik die pannenkoeken lekker vind hoor! Het heeft ook echt niets met pannenkoeken te maken. Ik eet ze eigenlijk altijd als snack, het liefst met een grote schep slagroomijs erop.. Guilty pleasure to the max!

Als ik als avondeten pannenkoeken ga eten dan bak ik ze gewoon altijd zelf, jummie!

♥♥
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 19 Jun 2014 12:01

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

*
Laatst gewijzigd door Jente op 04 Nov 2014 18:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 19 Jun 2014 13:46

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Ik heb van de week voor het eerst aardappelpuree uit een zakje gegeten. Wat was dat vies zeg!
Het meeste maak ik gewoon zelf, maar af en toe een diepvriespizza vind ik wel erg lekker.

Rookworst eet ik ook gewoon maar dan niet zo'n chemische van de Hema of Unox. Ik bestel ze bij de slager waar ik zelf een workshop rookworsten (en paté) maken heb gevolgd, bij hem weet ik zeker dat ik een echte verse rookworst krijg.

Verder koop ik thuis weleens een wereldgerecht om het uit te proberen. Wanneer we het lekker vinden maak ik het daarna wel lekker vers zelf.
10.04.17
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 19 Jun 2014 13:48

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Wij eten wel regelmatig de wereldgerechten, cup a soup, soep uit blik/zak en sausjes uit een zakje. De rest niet, omdat ik ze niet lekker vind, niet omdat ik me druk maak om de e-nummers. We eten verder gevarieerd, veel fruit en groente, dus ik maak me er niet zo druk om.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jun 2014 15:00

Re: Eet/gebruik jij wel eens..

Reva schreef:
Alibi schreef:
Olivia schreef:
dit. :smile:

Vooral de Brownie :love:


Zo he. Die brownie. Ik ben zo blij dat die er niet standaard is bij mijn supermarkt.


Laat er nou gisteren 1 in de winkel hebben gestaan die bijna over datum ging en dus afgeprijst was :palm:
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin