Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Riviera Maison

<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 18:59

Riviera Maison

Zijn hier meer meiden met spullen van Riviera Maison? Vinden jullie dat het te combineren is met Riverdale? En iemand toevallig ervaring met de kwaliteit van de salontafels van rm?
<<

Anoniem234

Bericht 13 Jun 2014 19:55

Re: Riviera Maison

Chiq heeft daar spullen van dacht ik.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2014 20:04

Re: Riviera Maison

Ik heb/had er ook veel van. Salontafel liggen mijn benen op, as we speak...

Bank zou ik er nooit meer kopen. 2000 euro voor betaald en na 2 jaar was ie al helemaal op en hadden ze het onderstel al eens vervangen. Salontafel die ik heb is een solide ding, maar sommige kasten vind ik zo gammeltjes van Riviera Maison...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2014 20:05

Re: Riviera Maison

Ik vind het trouwens wel te combineren met Riverdale hoor, lijkt superveel op elkaar.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:11

Re: Riviera Maison

Heb jij toevallig deze tafel? Is het wat?

Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:11

Re: Riviera Maison

Ik vraag me af hoe het blad er na een tijdje uit ziet.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:12

Re: Riviera Maison

Poppy schreef:Ik vind het trouwens wel te combineren met Riverdale hoor, lijkt superveel op elkaar.

Thanks!! Dan blijf ik combineren haha.. Vindt beide merken leuke dingen hebben.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2014 20:14

Re: Riviera Maison

Nee, de mijne is helemaal wit...mooie tafel zeg!! Overigens heb ik de mijne nu al een jaar of 3 en ziet er nog steeds supermooi uit. Ik zou voor deze tafel wel onderzetters gebruiken, lijkt me gevoelig voor kringen. Heb je hem al in het echt gezien of alleen online? Want ik zou vooral de stevigheid van de tafel ook willen voelen...als je hem nergens in het echt kan bekijken wil ik dat wel doen anders, er zit hier een flagshipstore.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:16

Re: Riviera Maison

Ik heb hem nog niet in het echt gezien. Er zit hier wel een rm winkel dus ga daar ook nog even kijken. Ze zijn best prijzig dus het moet wel stevig zijn idd. Het blad is onbewerkt daarom vraag ik me af hoe het er na een tijd uit gaat zien.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2014 20:17

Re: Riviera Maison

Champagne schreef:
Poppy schreef:Ik vind het trouwens wel te combineren met Riverdale hoor, lijkt superveel op elkaar.

Thanks!! Dan blijf ik combineren haha.. Vindt beide merken leuke dingen hebben.


Xenos heeft ook leuke dingen om het mee aan te vullen ;) goeie ripoffs zeg maar, haha. Ooh ik heb ook een staande lamp, een kleintje, van Riviera Maison. Ook zo'n gaaf ding! En toevallig voor mijn andere grote staande lamp weer een kap in dezelfde stijl bij Xenos gevonden...
Laatst gewijzigd door Leaf op 13 Jun 2014 20:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2014 20:19

Re: Riviera Maison

Champagne schreef:Ik heb hem nog niet in het echt gezien. Er zit hier wel een rm winkel dus ga daar ook nog even kijken. Ze zijn best prijzig dus het moet wel stevig zijn idd. Het blad is onbewerkt daarom vraag ik me af hoe het er na een tijd uit gaat zien.


Ik denk dat het het type blad is wat alleen maar mooier wordt door de jaren heen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:20

Re: Riviera Maison

Poppy schreef:
Champagne schreef:Ik heb hem nog niet in het echt gezien. Er zit hier wel een rm winkel dus ga daar ook nog even kijken. Ze zijn best prijzig dus het moet wel stevig zijn idd. Het blad is onbewerkt daarom vraag ik me af hoe het er na een tijd uit gaat zien.


Ik denk dat het het type blad is wat alleen maar mooier wordt door de jaren heen...

Ja zou het? :D
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:21

Re: Riviera Maison

Poppy schreef:
Champagne schreef:
Poppy schreef:Ik vind het trouwens wel te combineren met Riverdale hoor, lijkt superveel op elkaar.

Thanks!! Dan blijf ik combineren haha.. Vindt beide merken leuke dingen hebben.


Xenos heeft ook leuke dingen om het mee aan te vullen ;) goeie ripoffs zeg maar, haha. Ooh ik heb ook een staande lamp, een kleintje, van Riviera Maison. Ook zo'n gaaf ding! En toevallig voor mijn andere grote staande lamp weer een kap in dezelfde stijl bij Xenos gevonden...

Oooh leuk!! :D
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2014 20:23

Re: Riviera Maison

Champagne schreef:
Poppy schreef:
Champagne schreef:Ik heb hem nog niet in het echt gezien. Er zit hier wel een rm winkel dus ga daar ook nog even kijken. Ze zijn best prijzig dus het moet wel stevig zijn idd. Het blad is onbewerkt daarom vraag ik me af hoe het er na een tijd uit gaat zien.


Ik denk dat het het type blad is wat alleen maar mooier wordt door de jaren heen...

Ja zou het? :D


Ik denk het wel! Zolang je maar uitkijkt met vocht...

Mijn eettafel is ook redelijk onbewerkt teakhout en die wordt ook alleen maar mooier en karakteristieker.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jun 2014 20:23

Re: Riviera Maison

Ik heb de driftwood tafels idd :) ik heb er 2, ik ben er blij mee maar je moet goed opletten als je ze koopt of ze wel perfect zijn afgewerkt want dat laat te wensen over bij RM! Ik zou t nooit meer kopen, belachelijk €800,- voor één tafeltje maar goed!

Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:25

Re: Riviera Maison

Mooooi ChiQ! Hoe lang heb jij ze nu? Zien ze er nog goed uit? Zijn ze het geld waard? Ziet er wel echt heel mooi uit!!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2014 20:26

Re: Riviera Maison

Mooi Chiq!!

Woow, dat heb ik echt niet voor mijn salontafel betaald, haha. De mijne heb ik gloednieuw uit Wassenaar opgehaald voor 100 euro :P de rest hadden mijn ex en ik wel bij de RM winkel gekocht, maar de salontafel was dus een mazzeltje van MP.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jun 2014 20:28

Re: Riviera Maison

Champagne schreef:Mooooi ChiQ! Hoe lang heb jij ze nu? Zien ze er nog goed uit? Zijn ze het geld waard? Ziet er wel echt heel mooi uit!!


Ja ze blijven mooi hoor, er gaat hier vaak een glas drinken overheen maar tot nu geen last van dat t lelijk wordt. Ik ben er wel happy mee, maar ik zou ze nu nooit meer kopen.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:29

Re: Riviera Maison

ChiQ schreef:
Champagne schreef:Mooooi ChiQ! Hoe lang heb jij ze nu? Zien ze er nog goed uit? Zijn ze het geld waard? Ziet er wel echt heel mooi uit!!


Ja ze blijven mooi hoor, er gaat hier vaak een glas drinken overheen maar tot nu geen last van dat t lelijk wordt. Ik ben er wel happy mee, maar ik zou ze nu nooit meer kopen.

Waarom zou je het nu niet meer kopen? Toch teveel geld voor wat je krijgt? Wel goed te horen dat ze tot nu toe mooi blijven. Ik vind het er echt heel mooi uit zien op de foto :D.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jun 2014 20:32

Re: Riviera Maison

Hmm, nou die krulpoten bijv maken alles wel een beetje truttig, ik vind ze nu ook niet heel leuk wat Julian laat er niets op, kan dus nooit hele leuke dingen opzetten.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:33

Re: Riviera Maison

ChiQ schreef:Hmm, nou die krulpoten bijv maken alles wel een beetje truttig, ik vind ze nu ook niet heel leuk wat Julian laat er niets op, kan dus nooit hele leuke dingen opzetten.

Ik vind het echt heel mooi! Niet truttig ;). Maar het is wel anders als je er niks op kan zetten natuurlijk. Dat komt wel weer ;).
<<

ChiQ

Bericht 13 Jun 2014 20:34

Re: Riviera Maison

Champagne schreef:
ChiQ schreef:Hmm, nou die krulpoten bijv maken alles wel een beetje truttig, ik vind ze nu ook niet heel leuk wat Julian laat er niets op, kan dus nooit hele leuke dingen opzetten.

Ik vind het echt heel mooi! Niet truttig ;). Maar het is wel anders als je er niks op kan zetten natuurlijk. Dat komt wel weer ;).


Als je enthousiast bent gewoon kopen!
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 20:44

Re: Riviera Maison

ChiQ schreef:
Champagne schreef:
ChiQ schreef:Hmm, nou die krulpoten bijv maken alles wel een beetje truttig, ik vind ze nu ook niet heel leuk wat Julian laat er niets op, kan dus nooit hele leuke dingen opzetten.

Ik vind het echt heel mooi! Niet truttig ;). Maar het is wel anders als je er niks op kan zetten natuurlijk. Dat komt wel weer ;).


Als je enthousiast bent gewoon kopen!

:D
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jun 2014 21:51

Re: Riviera Maison

ChiQ is dat kastje ook van RM?
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jun 2014 11:45

Re: Riviera Maison

Wat vinden jullie van deze kast als tv meubel? Onze tv is vrij groot en komt er dan net boven te hangen. Ik hou dan nog 47 cm over dus zeg 23cm aan beide kanten. Kan dit?

Afbeelding
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers