Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Riviera Maison

<<

Anoniem253

Bericht 21 Jun 2014 14:24

Re: Riviera Maison

Haha.. Misschien kan ik beter zeggen dat ik het opvallend vindt. Het viel me op, normaal gesproken wordt er in een paar uur tijd niet 300x in een bestaand topic gekeken, wel?
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Jun 2014 17:44

Re: Riviera Maison

Ik heb ook alleen even gekeken, maar vind Riviera Maison lelijk. Dus ik dacht ik zeg maar niks... :smile:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Jun 2014 17:47

Re: Riviera Maison

Kenya schreef:Ik heb ook alleen even gekeken, maar vind Riviera Maison lelijk. Dus ik dacht ik zeg maar niks... :smile:


+1. Nou ja, niet heel lelijk, maar wel snel teveel van het goede.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 22 Jun 2014 17:49

Re: Riviera Maison

Ik heb ook gekeken maar de foto's steeds gemist. Dus ik kan niet zeggen wat ik ervan vind. Als je steeds de foto's zo snel weg haalt dan is het toch logisch dat mensen wel kijken maar geen reactie geven? Zelf vraag ik dan ook niet om een foto maar denk ik "laat maar".
<<

Anoniem253

Bericht 22 Jun 2014 18:04

Re: Riviera Maison

Susan schreef:
Kenya schreef:Ik heb ook alleen even gekeken, maar vind Riviera Maison lelijk. Dus ik dacht ik zeg maar niks... :smile:


+1. Nou ja, niet heel lelijk, maar wel snel teveel van het goede.

Haha dat kan ook inderdaad ;).
<<

Anoniem253

Bericht 22 Jun 2014 18:05

Re: Riviera Maison

Isabel_ schreef:Ik heb ook gekeken maar de foto's steeds gemist. Dus ik kan niet zeggen wat ik ervan vind. Als je steeds de foto's zo snel weg haalt dan is het toch logisch dat mensen wel kijken maar geen reactie geven? Zelf vraag ik dan ook niet om een foto maar denk ik "laat maar".

Na het plaatsen vd foto waren er in een paar uur 300 'kijkers' en geen reacties vandaar dat ik de foto heb weggehaald.
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Jun 2014 21:07

Re: Riviera Maison

Susan schreef:
Kenya schreef:Ik heb ook alleen even gekeken, maar vind Riviera Maison lelijk. Dus ik dacht ik zeg maar niks... :smile:


+1. Nou ja, niet heel lelijk, maar wel snel teveel van het goede.


Ja, dat ja, ik overdreef iets, haha. Hou ook niet zo van wit, en alles is zo wit. Gewoon niet mijn ding dus.
<<

Anoniem 53

Bericht 22 Jun 2014 21:16

Re: Riviera Maison

Champagne schreef:Haha.. Misschien kan ik beter zeggen dat ik het opvallend vindt. Het viel me op, normaal gesproken wordt er in een paar uur tijd niet 300x in een bestaand topic gekeken, wel?

Jij reageert zelf wel in íeder topic wat je opent, iedere keer? Sorry, maar vind deze reactie een beetje stom, ik lees zeker in deze pijler bijna alleen maar mee. Heb zelf niet veel te zeggen, maar vind het leuk om alles te lezen.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 22 Jun 2014 21:50

Re: Riviera Maison

Ik vind het altijd wel leuk om even te kijken en eventueel inspiratie op te doen. Maar dit is niet mijn smaak. Dat zeggen als reactie voegt niets toe, ieder z'n smaak, ik wilde je graag in je waarde laten. Dat ik door wel te kijken en niet te reageren blijkbaar toch beledigend was had ik me uiteraard niet gerealiseerd.
<<

Anoniem253

Bericht 23 Jun 2014 07:05

Re: Riviera Maison

ellibre schreef:Ik vind het altijd wel leuk om even te kijken en eventueel inspiratie op te doen. Maar dit is niet mijn smaak. Dat zeggen als reactie voegt niets toe, ieder z'n smaak, ik wilde je graag in je waarde laten. Dat ik door wel te kijken en niet te reageren blijkbaar toch beledigend was had ik me uiteraard niet gerealiseerd.

Daar heb je helelmaal gelijk in. Nogmaals het viel me op.. Verder no hard feelings.
<<

Anoniem253

Bericht 30 Aug 2014 18:42

Re: Riviera Maison

Ik ben zooo blij! Hebben deze tafel gekocht.. ChiQ volgens mij heb jij deze ook? Hoe onderhoud jij het blad? Hoe ziet hij er nu bij jou uit? Zijn er nog meer meiden die deze hebben? Als het goed is wordt hij binnen 2 weken bezorgd :D

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Aug 2014 18:44

Re: Riviera Maison

Mooie tafel
Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 30 Aug 2014 21:20

Re: Riviera Maison

Mooi! De kleurencombinatie vind ik erg mooi.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem253

Bericht 31 Aug 2014 08:20

Re: Riviera Maison

Thanks!! Zal een foto maken als ie staat :).
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 31 Aug 2014 13:05

Re: Riviera Maison

Heel mooi Champagne, ik ben heel erg benieuwd naar een foto als hij binnen is :).
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 31 Aug 2014 15:08

Re: Riviera Maison

Ik heb de tafel idd ook. Zou hem nu nooit meer kiezen omdat het een mooie tafel is maar heel gebruiksvriendelijk vind ik hem niet. Hij wordt gauw lelijk, een watervlek bijv alleen al zie je er op. Je moet ook altijd eten met een kleed erop en de zijkanten zijn ruw waardoor je kleding eraan gaat. Domme keus van mij destijds, maar binnenkort gooi ik alle RM zooi mijn huis uit. Ik heb Keith dining chairs erbij trouwens, €550,- per stoel maar degene die we elke dag op zitten zijn ingezakt. Ik heb ze geeneens 2 jaar. Slechte kwaliteit man!
<<

Anoniem253

Bericht 31 Aug 2014 15:21

Re: Riviera Maison

Aaaah dat wil ik niet horen haha. Ga je echt alles weg doen? Ik heb de salontafel er ook van besteld, komt pas eind oktober. Bedankt voor de tip over dat kleed.. Zou zonde zijn als er gelijk vlekken in komen ;-). Hij is wel echt super mooi!! Wat ga je met je meubels doen?
<<

Anoniem253

Bericht 31 Aug 2014 15:22

Re: Riviera Maison

Zonde van die stoelen trouwens! Jij hebt ze nog niet heel lang toch? Bizar duur ook trouwens.. Maar de uitstraling is zooo mooi, heel sfeervol!
<<

Anoniem112

Bericht 31 Aug 2014 16:08

Re: Riviera Maison

Ik zou dan een tafelziel er op doen!
www.tafelziel.nl
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 31 Aug 2014 16:54

Re: Riviera Maison

Dat is handig, Annemijn! Dat kende ik nog niet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem253

Bericht 31 Aug 2014 16:56

Re: Riviera Maison

Annemijn schreef:Ik zou dan een tafelziel er op doen!
http://www.tafelziel.nl

Wat leuk! Thanks
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 31 Aug 2014 20:46

Re: Riviera Maison

Maar dat is toch hartstikke zonde als je de hele dag een tafelzeil op die mooie tafel hebt?

Wij hebben meubels in de stijl van Riviera Maison en dat zijn echt geweldige meubels. Ze blijven heel erg mooi en je ziet er dus helemaal niets op.
Heel tevreden mee.
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 01 Sep 2014 04:33

Re: Riviera Maison

Haha dat zou zonde zijn idd, ik leg er alleen iets over tijdens het eten.
<<

Anoniem112

Bericht 01 Sep 2014 11:49

Re: Riviera Maison

_Lana_ schreef:Maar dat is toch hartstikke zonde als je de hele dag een tafelzeil op die mooie tafel hebt?

Wij hebben meubels in de stijl van Riviera Maison en dat zijn echt geweldige meubels. Ze blijven heel erg mooi en je ziet er dus helemaal niets op.
Heel tevreden mee.



Tafelziel is daar ook voor bedoelt! Haha het is niet een gewoon zeil, kijk maar eens op de site!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Sep 2014 13:28

Re: Riviera Maison

Annemijn schreef:
_Lana_ schreef:Maar dat is toch hartstikke zonde als je de hele dag een tafelzeil op die mooie tafel hebt?

Wij hebben meubels in de stijl van Riviera Maison en dat zijn echt geweldige meubels. Ze blijven heel erg mooi en je ziet er dus helemaal niets op.
Heel tevreden mee.



Tafelziel is daar ook voor bedoelt! Haha het is niet een gewoon zeil, kijk maar eens op de site!


Ja ik heb het gezien. Maar ik vind dat echt zo zonde. Dan heb je zo'n mooie houten tafelblad en dan doe je er zo'n glad zeil op.
Ik zou dan liever een tafel kopen die wel tegen een stootje kan ( zoals die van ons, haha ).

Champagne, het is bij dit zeil de bedoeling juist dat hij er de hele dag op ligt.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers