Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Riviera Maison

<<

Anoniem75

Bericht 14 Jun 2014 14:14

Re: Riviera Maison

Champagne schreef:ChiQ is dat kastje ook van RM?

Dat kastje is van de Leenbakker. Ik wilde die ook maar het kastje is niet meer te verkrijgen :(
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jun 2014 14:47

Re: Riviera Maison

Het tv meubel hebben we net gekocht!!! Ben zo benieuwd hoe het er uit komt te zien. Heeft iemand deze ook?

Afbeelding
<<

Anoniem 77

Bericht 14 Jun 2014 15:01

Re: Riviera Maison

Mijn Vriendin heeft de tv meubel en ziet er erg mooi uit!
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jun 2014 15:27

Re: Riviera Maison

Bluestar schreef:Mijn Vriendin heeft de tv meubel en ziet er erg mooi uit!

Ook deze? :D
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jun 2014 15:27

Re: Riviera Maison

Razz schreef:
Champagne schreef:ChiQ is dat kastje ook van RM?

Dat kastje is van de Leenbakker. Ik wilde die ook maar het kastje is niet meer te verkrijgen :(

Oooh leenbakker dat zou je niet zeggen. Jammer dat ze die niet meer verkopen.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jun 2014 22:04

Re: Riviera Maison

Het is trouwens wel erg verslavend ;).
<<

ChiQ

Bericht 14 Jun 2014 22:12

Re: Riviera Maison

Slechte foto, maar die heb ik ook:
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jun 2014 22:15

Re: Riviera Maison

Wat leuk ChiQ! Dat lampje ga ik ook halen om er op te zetten. De kast is op voorraad dus wordt volgende week gebeld om een afspraak te maken :D. De tafel hadden ze niet staan dus die heb ik nog maar niet besteld ;).
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jun 2014 22:16

Re: Riviera Maison

Ik vind het ook zo leuk dat de zijkant ook shutters heeft.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Jun 2014 23:21

Re: Riviera Maison

Leuk!! Lampje heb ik ook, alleen met een bruine kap (mijn ex heeft degene met de landkaartkap).
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 15 Jun 2014 07:58

Re: Riviera Maison

Die lampjes zijn echt leuk! (En duur haha).
<<

Anoniem253

Bericht 15 Jun 2014 14:34

Re: Riviera Maison

ChiQ hoe maak jij de shutters van de kast schoon? Ik kan echt niet wachten tot de kast er is :D. Heb nog voor €100,- shoptegoed erbij gekregen. Binnenkort dus weer terug naar de RM.. :D
<<

Anoniem253

Bericht 16 Jun 2014 16:06

Re: Riviera Maison

Zijn er verder geen meiden met RM in huis?
<<

Anoniem222

Bericht 16 Jun 2014 16:21

Re: Riviera Maison

Ik heb een stolpje van RM en 2 kaarsjes en dat is het haha! Het is niet helemaal mijn ding, te tuttig/landelijk. Maar sommige dingen vind ik wel weer leuk, de wat industrielere dingen. Beetje jammer dat het dan meteen onbetaalbaar is haha!

Sowieso vind ik het altijd jammer als een huis vol staat met één merk (of merken die heel erg op elkaar lijken).
<<

Anoniem253

Bericht 17 Jun 2014 17:00

Re: Riviera Maison

Zo ja het is zeker prijzig! Ik vind dat ze nu echt leuke dingen in de collectie hebben. Had gehoopt vandaag gebeld te worden voor een afspraak voor levering maar helaas. Ga morgen denk ik zelf even bellen :D. De kast is nl op voorraad en ze zouden vrijdag in de buurt zijn.

Iemand ervaring met het bezorgen door RM?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Jun 2014 17:30

Re: Riviera Maison

Jep, bij mij hadden ze toen de bank bezorgd...maar ik woonde toen krap 100 meter bij de RM winkel vandan dus ze hebben hem bij ons gebracht toen ze de winkel gingen bevoorraden...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 17 Jun 2014 17:34

Re: Riviera Maison

Oh dat is fijn!! Koop jij nog steeds dingen van RM? Een paar jaar geleden kocht ik er best veel, toen een hele tijd niet en nu hebben ze weer zulke leuke dingen!
<<

Anoniem253

Bericht 17 Jun 2014 17:38

Re: Riviera Maison

Ik werd net gebeld! Ze komen vrijdagmiddag.. Joehooeeee! :D
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Jun 2014 19:01

Re: Riviera Maison

Oh fijn!!!

Ik kom er nu eigenlijk niet meer, nu zo in mn eentje met een ziektewetuikering is het een beetje te prijzig;) ik koop dus veel 'goeie nep' hahaha. Wij kregen toen bij die bank ook 300 euro kadovouchers erbij en natuurlijk tig stempels op die stempelkaarten. Op een gegeven moment kregen we het gewoon niet meer op joh...haha. We hadden er toen ook veel servies van, dat heeft mijn ex allemaal genomen (ik had al Blond servies) behalve de cocktailglazen, die heb ik wel.
En een sleutelkastje en een kapstok en allemaal kussentjes...zulk mooi spul allemaal!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 18 Jun 2014 15:13

Re: Riviera Maison

Ooh dat servies is ook echt mooi inderdaad. Jammer dat je dat niet hebt kunnen houden ;). De kussens voor op de bank zijn ook echt mooi en van goede kwaliteit. Volgende week begint de sale ;). Maar inderdaad met een uitkering is het te prijzig.. Ik ben zo benieuwd naar mijn kast vrijdag :D.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 18 Jun 2014 17:19

Re: Riviera Maison

Ik ben dan wel benieuwd Champagne. Wel foto's maken he
2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jun 2014 18:11

Re: Riviera Maison

Mooie kast heb je besteld .

Wij hebben 2 huisjes van riviera maison. Verder niks. Wel veel riverdale
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 19 Jun 2014 17:39

Re: Riviera Maison

Dank je! :D Riverdale is ook leuk! Al vond ik de zomercollectie niet zo..
<<

Anoniem253

Bericht 20 Jun 2014 13:00

Re: Riviera Maison

ChiQ.. Hoe ziet bij jou het blad van de kast er uit?
<<

Anoniem74

Bericht 20 Jun 2014 20:58

Re: Riviera Maison

Valt het tegen? Of heb je het niet binnen gekregen vandaag ?
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers