Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaderdag

<<

Anoniem86

Bericht 12 Jun 2014 20:39

Vaderdag

Wat geef jij aan je vader voor Vaderdag? En ga je bij hem op visite?
<<

Anoniem86

Bericht 12 Jun 2014 20:40

Re: Vaderdag

Ik heb een boek besteld voor mijn vader, en laat hem ingepakt naar zijn huis sturen! Helemaal zijn schrijver, en ik vind de titel leuk, omdat hij net een gloednieuwe Mercedes voor de deur heeft staan haha. We kunnen er niet heen, maar wil op die manier wel wat van mezelf laten weten.

Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 20:41

Re: Vaderdag

Mijn stiefmoeder is bijna altijd tegelijkertijd met vaderdag jarig, dus ik koop altijd gelijk twee cadeautjes en ga één middag/avond heen. Ook al is het dan nog niet echt vaderdag. Morgen heb ik een verjaardag van stiefmoeder en zij krijgt een dienblad met kaarsen en mijn vader een grote zak met chocolade. En de man van mijn moeder krijgt een reep witte chocolade. Ik geef mijn stiefmoeder ook altijd wat met moederdag. Doe het alleen, omdat ze ooit allebei een kinderwens hadden en zelf geen kinderen zullen krijgen.
Laatst gewijzigd door Anoniem50 op 12 Jun 2014 20:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jun 2014 20:42

Re: Vaderdag

Ik ben zondag toevallig bij mijn ouders, maar mijn vader krijgt een bijdrage voor een e-reader. Wat een verjaardagscadeau en vaderdag cadeau in een word. Misschien dat ik nog een mailtje stuur met leuke boeken voor hem.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem86

Bericht 12 Jun 2014 20:42

Re: Vaderdag

Wow - beetje groot plaatje, ik krijg hem niet kleiner!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jun 2014 20:43

Re: Vaderdag

wij hebben de volière van mijn vader verbouwd en nieuwe vogels erin gedaan.
Afbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Jun 2014 20:46

Re: Vaderdag

Mijn vader spaart (miniatuur)tractoren. Op ebay heb ik een 3D tractor puzzel gevonden en gekocht. Mijn schoonvader krijgt waarschijnlijk een flesje whisky en bij mijn andere schoonvader komen we dit weekend niet.
<<

Anoniem134

Bericht 12 Jun 2014 20:46

Re: Vaderdag

Ik geef mijn vader een kaartje, en een fles drank met iets van nootjes die hij lekker vind. Schoonvader geen idee... weet ook niet of we daar heen gaan zondag.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 12 Jun 2014 20:49

Re: Vaderdag

Mijn vader houdt van speciale biertjes dus daar heb ik er vandaag maar weer even een paar van gekocht. Zondag heb ik high tea gepland met vriendinnen, dus op vaderdag kan ik niet heen maar ik ben maandag vrij en ga dan even langs mijn ouders.
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Jun 2014 21:02

Re: Vaderdag

Mijn vader krijgt 'n eiersnijder, dat wil die graag! ;)
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 12 Jun 2014 21:09

Re: Vaderdag

Mijn vader krijgt een bon voor de sauna, vindt hij heerlijk! En ik ga er zeker ook even heen!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Jun 2014 21:11

Re: Vaderdag

Ik heb geen vader meer maar dit topic herinnert me er wel aan dat we nog iets voor schoonvader moeten kopen!
R. 2013
D. 2016
<<

Fiene

Bericht 12 Jun 2014 21:11

Re: Vaderdag

Wij gaan wel op visite maar doen niet aan cadeautjes op dit soort standaard dagen. Wanneer mijn eigen kinderen groter zijn wil ik het zelf ook niet meer. Ik heb veel liever tussendoor een echt gemeend cadeau dan iets op zo'n commerciële dag.
<<

Anoniem86

Bericht 12 Jun 2014 21:14

Re: Vaderdag

Dan kan zon cadeau nog steeds gemeend zijn??
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Jun 2014 21:17

Re: Vaderdag

Pippa schreef:Dan kan zon cadeau nog steeds gemeend zijn??

Inderdaad.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 12 Jun 2014 21:17

Re: Vaderdag

Wij hebben een ontbijtje besteld bij de bakker, welke dan zondagochtend bij mijn vader bezorgd wordt. Voor schoonvader en voor mijn vriend (namens zoontje) moet ik nog wat halen, nog geen idee wat.
<<

Fiene

Bericht 12 Jun 2014 21:32

Re: Vaderdag

Pippa schreef:Dan kan zon cadeau nog steeds gemeend zijn??


Ow jawel maar ik vind het gewoon niet echt over komen op zo'n dag. Het is dan 'verplicht' en daar hou ik niet van.
<<

Anoniem86

Bericht 12 Jun 2014 21:37

Re: Vaderdag

O ik voel me niet verplicht, m'n vader verwacht ook helemaal niks. Ik stuur wel vaker kaartjes en cadeautjes en vind zulke dagen, net als een verjaardag bv, er gewoon bij horen
<<

Anoniem55

Bericht 12 Jun 2014 22:08

Re: Vaderdag

Mijn vader krijgt een nachtje weg, zodat hij en m'n moeder met de camper op pad kunnen gaan.
<<

Anoniem156

Bericht 12 Jun 2014 22:16

Re: Vaderdag

Ik heb concertkaartjes voor m'n vader gekocht.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Jun 2014 22:21

Re: Vaderdag

Ik heb voor mijn vader en schoonvader een pakketje met douchgel en deo. En ik laat mijn dochter een tekening maken.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Jun 2014 22:25

Re: Vaderdag

Ik heb echt nog geen idee wat ik zal kopen. Zo moeilijk voor hem. Wij gaan niet langs want mijn kinderen zijn zondag jarig, maar dan krijgt hij gewoon bij ons zijn cadeautje.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem50

Bericht 12 Jun 2014 22:30

Re: Vaderdag

Vaderdag/Moederdag staat voor mij in het teken van kleinigheidjes. Gewoon een blijk van waardering, al krijgen ze die waardering het hele jaar door. Als ik iets voor ze zie en mijn portemetniks laat het toe, dan krijgen ze het van me. Verjaardagen zijn voor de echte gevraagde cadeautjes en zijn ook duurder.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Jun 2014 23:20

Re: Vaderdag

Mijn ouders hebben van ons (en mn zus) voor vaderdag en moederdag samen wat gehad: we gaan binnenkort uit eten en bowlen. De ouders van mn man hebben ook samen wat gehad, we hebben ze mee uit lunchen genomen.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 13 Jun 2014 03:15

Re: Vaderdag

Lookie schreef:Wij hebben een ontbijtje besteld bij de bakker, welke dan zondagochtend bij mijn vader bezorgd wordt.


Dit is wel een heel leuk ideetje, vooral ook omdat dat iets is wat m'n vader/ouders niet echt voor zichzelf zouden bestellen. Eens even uitzoeken of m'n ouders samen vrij zijn zondagochtend. Verder woon ik niet in NL, dus kan ook niet langs gaan helaas, maar zal zeker wel even een belletje(Skype) plegen!

Vind het altijd zo lastig om iets voor m'n vader uit te zoeken en val vaak terug op dezelfde dingen, cadeaubon voor etentje/ mediamarkt oid met wat lekkers.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers