Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaderdag

<<

Anoniem130

Bericht 13 Jun 2014 03:22

Re: Vaderdag

Mijn ouders zitten in Zuid-Frankrijk en paps heeft met moederdag ook al een bladcadeau gehad omdat het toen de tweede gratis was (kan hij mooi de donald duck halen ofzo). Dus daar moet hij het mee doen! ;)
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 13 Jun 2014 06:54

Re: Vaderdag

Ik heb mijn vader en moeder een kaartje voor Concert at Sea gegeven voor vader- en moederdag.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Jun 2014 08:52

Re: Vaderdag

Mijn vader leeft niet meer, maar wij (mijn zus en ik) doen wel altijd iets voor onze stiefvader. Dit jaar heb ik een mooie vulpen voor hem gekocht, dat wilde hij graag.

♥♥
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Jun 2014 09:47

Re: Vaderdag

Ik doe niet aan vader- en moederdag.
Commercieel gedoe. Daarbij zie ik mijn vader weinig. Heel af en toe geef ik, samen met mijn broertje en zusje, mijn moeder nog wel eens een cadeau op Moederdag.
Voor kinderen vind ik het altijd wel leuk. Op school een leuke knutsel maken. Dat zijn de leukste cadeaus. kan niet wachten tot mijn zoon oud genoeg is om wat leuks te maken op kdv/school.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 13 Jun 2014 09:59

Re: Vaderdag

Voor mijn vader hebben we dingetjes voor in de tuin. Mijn schoonvader leeft niet meer, we zettem daar een plantje bij het raf.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Jun 2014 10:09

Re: Vaderdag

dolfijntje24 schreef:Ik doe niet aan vader- en moederdag.
Commercieel gedoe. Daarbij zie ik mijn vader weinig. Heel af en toe geef ik, samen met mijn broertje en zusje, mijn moeder nog wel eens een cadeau op Moederdag.
Voor kinderen vind ik het altijd wel leuk. Op school een leuke knutsel maken. Dat zijn de leukste cadeaus. kan niet wachten tot mijn zoon oud genoeg is om wat leuks te maken op kdv/school.

Dat is toch ook tegenstrijdig? Je vindt het commercieel gedoe maar wil wel graag een knutsel krijgen.

♥♥
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jun 2014 10:18

Re: Vaderdag

Mijn vader wil een boek over camperroutes. Ze hebben net een camper.
Voor schoonvader moet ik nog iets bedenken.
2014 2016
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 13 Jun 2014 10:44

Re: Vaderdag

Ik regel meestal samen met mijn zussen en broer een kado voor mijn vader. Vaak is dit een dagje weg met het hele gezin. Dit keer doen we iets van een WK-pakket ofzo, het gaat om het gebaar natuurlijk!

Voor mijn schoonvader heeft mijn vriend samen met een van zijn broers een (digitaal) weerstation gekocht.

Ik vind het wel leuk zo'n dag waarbij je je ouders even extra in het zonnetje zet.
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Jun 2014 10:47

Re: Vaderdag

Elliot schreef:
dolfijntje24 schreef:Ik doe niet aan vader- en moederdag.
Commercieel gedoe. Daarbij zie ik mijn vader weinig. Heel af en toe geef ik, samen met mijn broertje en zusje, mijn moeder nog wel eens een cadeau op Moederdag.
Voor kinderen vind ik het altijd wel leuk. Op school een leuke knutsel maken. Dat zijn de leukste cadeaus. kan niet wachten tot mijn zoon oud genoeg is om wat leuks te maken op kdv/school.

Dat is toch ook tegenstrijdig? Je vindt het commercieel gedoe maar wil wel graag een knutsel krijgen.


Dat is niet tegenstrijdig. Wat betreft het commerciële: voor je vrouw/man iets kopen of voor je vader/moeder. Net zoiets als Valentijnsdag, omdat ze gewoon geld willen verdienen.
Wat betreft de knutsels: dat is niet gekocht en dat vind ik dan wel weer leuk. Iets maken is toch weer heel anders dan iets kopen. Als kind zijnde vroeger iets maken voor je vader en moeder vind ik heel anders.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jun 2014 12:03

Re: Vaderdag

Ik koop een roos, voor op m'n vaders graf.

Mn vriend koopt iets voor zijn vader. Nog geen idee!
<<

Zero

Bericht 13 Jun 2014 12:46

Re: Vaderdag

dolfijntje24 schreef:
Elliot schreef:
dolfijntje24 schreef:Ik doe niet aan vader- en moederdag.
Commercieel gedoe. Daarbij zie ik mijn vader weinig. Heel af en toe geef ik, samen met mijn broertje en zusje, mijn moeder nog wel eens een cadeau op Moederdag.
Voor kinderen vind ik het altijd wel leuk. Op school een leuke knutsel maken. Dat zijn de leukste cadeaus. kan niet wachten tot mijn zoon oud genoeg is om wat leuks te maken op kdv/school.

Dat is toch ook tegenstrijdig? Je vindt het commercieel gedoe maar wil wel graag een knutsel krijgen.


Dat is niet tegenstrijdig. Wat betreft het commerciële: voor je vrouw/man iets kopen of voor je vader/moeder. Net zoiets als Valentijnsdag, omdat ze gewoon geld willen verdienen.
Wat betreft de knutsels: dat is niet gekocht en dat vind ik dan wel weer leuk. Iets maken is toch weer heel anders dan iets kopen. Als kind zijnde vroeger iets maken voor je vader en moeder vind ik heel anders.



Mwah dat vind ik eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht. Als ik ga koken voor mijn vader kost het toch geld, maar doe ik toch iets zelf. Ik maak nu eenmaal niet meer zulke knutselen als vroeger en dat ze dat op school maken zegt natuurlijk niet dat het geen geld heeft gekost :laughcry: alleen niet zo veel als wat 'volwassen kinderen' uitgeven gemiddeld....

Ik snap overigens wel wat je bedoelt met commercie hoor - maar ik ben het met El eens dat het tegenstrijdig is wat je zegt (en ach je mag toch best een keer tegenstrijdige dingen zeggen :smile: )


Anyway, ontopic : ik zie mijn vader niet zondag want hij is even een weekend weg, maar ik ga een flinke telelens voor hem huren en dan nemen we hem mee naar safaripark Beekse Bergen zodat ie lekker los kan gaan. Hij vind dieren fotograferen leuk, dus met een (nog betere) telelens kan ie mooie plaatjes schieten.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Jun 2014 12:51

Re: Vaderdag

Goeie smaak heeft je vader, Pippa! ;)

Jemig, mijn vader is natuurlijk dood (dit is geloof ik het eerste jaar sinds zijn dood dat ik niet alle reclame over vaderdag wil slopen overal) maar zou ik iets voor mijn stiefvader moeten doen anders? Of zou dat stom zijn?

Stom he, dan ben ik gewoon bang dat mijn papa daar boos over zou zijn...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 13 Jun 2014 18:13

Re: Vaderdag

Ik heb geen vader meer, maar zal wel een kaarsje voor hem branden!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 13 Jun 2014 18:35

Re: Vaderdag

Ik heb hoesjes gemaakt voor om de gordels in de camper. Waar ze binnenkort mee weggaan. Ik probeer eigenlijk altijd wel om zelf iets te maken.
( foto staat in het naai-topic voor de liefhebber)

Voor mijn schoonvader heb ik een ideetje: ik heb de letters OPA gekocht, en wil mijn zoontje daarmee op de foto zetten, leuk lijstje erom en klaar! Dat had ik van de week gezien op pinterest.
<<

Anoniem131

Bericht 13 Jun 2014 18:47

Re: Vaderdag

Mijn vader wil 2 cadeaus dus moet nog even goed nadenken.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 14 Jun 2014 01:01

Re: Vaderdag

:hug: voor de meiden die geen vader meer hebben!

Poppy, je moet niets natuurlijk, doe dat waar jij je fijn bij voelt!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem280

Bericht 14 Jun 2014 01:25

Re: Vaderdag

Voor mijn vader heb ik nog helemaal niets. Zou ook niettweten wat ik hem zou moeten geven.
Mijn schoonvader krijgt een boekenbon, ze zijn nu in Italië, dus hij mag de envelop niet eerder dan op zondag openen
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Jun 2014 15:08

Re: Vaderdag

Ik heb geen idee. Denk dat we moorkoppen halen en die lekker met 'm opeten. Geloof niet dat-ie besef heeft van Vaderdag op het moment. Voor m'n schoonvader hebben we een houten kistje met speciaal bier gehaald :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Jun 2014 20:00

Re: Vaderdag

Afbeeldingk vind de tekening die R en ik hebben gemaakt zo leuk!
R. 2013
D. 2016
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Jun 2014 20:46

Re: Vaderdag

Mijn vader krijgt weer een bon van de Praxis, vaste prik hier. Mijn schoonvader heeft ook geen wensen dus daar hebben we een wk-pakket voor gemaakt met: suikerpinda's, leeuwennootjes, hup holland hup pringels, chocolade voetballetjes, chocolade leeuwtjes, 2 flesjes bier, oranje tic tac, twee voetbalschaaltjes en versierd met wat hamsters.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 15 Jun 2014 10:46

Re: Vaderdag

Mijn vader krijgt een BBQ pakketje.
Dat moet ik straks nog even kopen... Nog niet aan toegekomen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 15 Jun 2014 11:03

Re: Vaderdag

Ik heb het boek van Wim Kieft voor 'm gekocht. En 2 hoesjes besteld voor z'n nieuwe telefoon die hij volgende week binnen krijgt. Samen met mijn broer. En die is er ook nog een dagje mee weg. Ik moet helaas werken.
<<

Anoniem75

Bericht 15 Jun 2014 11:06

Re: Vaderdag

Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders. Ik heb voor mijn vader een mokje en een bordje waar een plaatje op staat van gebouwen van vroeger uit onze woonplaats. Het mokje vul ik met muntendrop want dat vind hij lekker. Daarbij heb ik nog een grote reep Milka chocolade en een 6-pak Corona bier ingepakt :)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: sokpop