Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Service online bestelling

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 12 Jun 2014 12:37

Service online bestelling

-
Laatst gewijzigd door CCC op 12 Jun 2014 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jun 2014 12:41

Re: Service online bestelling

Ik vraag me eigenlijk een beetje af wat je nu nog meer had verwacht? Ik vind het prima service, ze bieden je een korting voor een kapot product of de mogelijkheid om het terug te sturen met volledige kostenvergoeding.
Als de jurk in jouw gewenste maat niet meer te leveren is houdt het toch gewoon een beetje op?
Daarbij kun je je afvragen of dezelfde jurk in dezelfde maat niet hetzelfde probleem gaat vertonen, aangezien je zegt dat de kwaliteit van de stof erg tegenvalt.

♥♥
<<

Anoniem103

Bericht 12 Jun 2014 12:41

Re: Service online bestelling

Ik vind de service juist prima. Dat het jurkje voor jou sentimentele waarde heeft is vervelend maar je krijgt gewoon je geld terug als je het opstuurt. Ik snap echt niet hoe je de service dan teleurstellend kan vinden. Als het jurkje echt zoveel waarde voor je heeft zou ik die zeven euro terug nemen en het jurkje bewaren. Want als je een maat groter krijgt is die waarde er toch ook af. Het jurkje ziet er dan hetzelfde uit maar ze heeft het dan nooit echt gedragen op haar verjaardag.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Jun 2014 12:44

Re: Service online bestelling

Het is nu donderdag en afgelopen zaterdag is dit gebeurd? Ik vind dat je dan in de korte tijd na je klacht een prima oplossing geboden hebt gekregen. Als het jurkje er niet meer in maat 92 is, is het natuurlijk lastig om dit alsnog aan jou te leveren...

Ik denk dat als het jurkje echt emotionele waarde voor je heeft, je je verlies moet nemen. Dit heeft niets met de service te maken, maar met de waarde die jij er aan hecht.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 12 Jun 2014 12:45

Re: Service online bestelling

Ja het is ook een stukje emotionele waarde. Baal er gewoon echt van, ik had gehoopt dat ik het jurkje gewoon in dezelfde maat had kunnen omruilen eigenlijk.

Ik heb er even naar laten kijken door iemand die kleding maakt en vermaakt en gaf aan dat de stof niet goed is omgezoomd, als dit zo was geweest was het niet gaan rafelen. Of het bij een volgend jurkje gebeurt is natuurlijk de vraag, ik hoop gewoon dat het een fout is bij dit jurkje.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 12 Jun 2014 12:50

Re: Service online bestelling

Goed, geloof dat ik even moest relativeren. Ik stuur het jurkje gewoon terug.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Jun 2014 12:51

Re: Service online bestelling

CCC schreef:Goed, geloof dat ik even moest relativeren. Ik stuur het jurkje gewoon terug.


Ja het is balen, maar geen wereldramp natuurlijk. Maak er nog een extra foto van en ga iets leuks doen of kopen van het geld dat je retour ontvangt!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers