Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gehecht aan spullen?

<<

Anoniem 63

Bericht 22 Jun 2014 18:37

Re: Gehecht aan spullen?

Marni schreef:Nee, ik gooi echt heel makkelijk weg. Soms te makkelijk haha, dan denk ik wel eens 'hmm het was nu wel handig geweest'.

Het enige wat ik nooit zou weg doen zijn spullen die ik al als klein meisje had ofzo, maar dan kom ik eigenlijk niet verder dan mijn knuffeltje hahaha.


Haha, dat heb ik ook ja! Ik verkoop en doneer veel. Sowieso houd ik jaarlijks wel een 'opruiming', vind het heerlijk om een hoop troep weg te doen. Spullen met sentimentele waarde gaan inderdaad niet weg. Er staan wel twee dozen vol achter de schotten hier, dus in die zin hecht ik dan weer wel aan spullen, haha.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 22 Jun 2014 19:14

Re: Gehecht aan spullen?

Ik raak vrij snel uitgekeken op dingen en geef ze dan gratis weg via Facebook groepen en zo aan mensen die zeggen het goed te kunnen gebruiken. Meubels, elektronische apparatuur etc. Kleding stort ik in Humana containers. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo gehecht aan spullen, wil juist altijd weer iets nieuws.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 23 Jun 2014 13:45

Re: Gehecht aan spullen?

Ik heb al wat dingen verkocht :D Opruimen gaat toch makkelijker als je er geld voor terug krijgt!
Ik ga het komende half jaar maar proberen en dan hou ik alleen wat boeken en spelletjes. Dat moet in 1 koffer passen, want meer plek heb ik nou eenmaal niet!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 23 Jun 2014 15:16

Re: Gehecht aan spullen?

Aan mijn eigen spullen ben ik heel erg gehecht, spullen van mijn kind (speelgoed/kleren) en de spullen van mijn man (hobby) kan ik wel makkelijk weg doen ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem 63

Bericht 23 Jun 2014 17:47

Re: Gehecht aan spullen?

Gijs. schreef:Aan mijn eigen spullen ben ik heel erg gehecht, spullen van mijn kind (speelgoed/kleren) en de spullen van mijn man (hobby) kan ik wel makkelijk weg doen ;)


:good:

Ik heb ook weinig tot geen moeite tot het wegdoen van mijn man's spullen, haha. Helaas heeft hij er uiteraard het laatste woord over.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers