Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo gek idee.

<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2014 15:52

Zo gek idee.

Mijn man komt net thuis van zijn werk en verteld dat er iemand op zijn werk is overleden wie hij gister nog zag. Zo zie je maar weer, het leven kan kort zijn en het kan voor ons allemaal vandaag de laatste dag zijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jun 2014 16:20

Re: Zo gek idee.

raar is dat he. Helaas vaak meegemaakt . sterkte voor je man
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 11 Jun 2014 16:26

Re: Zo gek idee.

He bah, wat vervelend en sneu zeg! Zeker een heel gek idee. Sterkte!
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 11 Jun 2014 16:30

Re: Zo gek idee.

ja dat is heel naar.
sterkte voor je man.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2014 16:41

Re: Zo gek idee.

Bedankt allemaal, maar mijn man kende hem alleen van een kort praatje maken, meer niet. Hij zei dat er mensen waren met rode ogen en zelfs iemand lag op de grond van verdriet.

Sarah, wat moet dat naar zijn zeg. Familie?
<<

Anoniem168

Bericht 11 Jun 2014 16:44

Re: Zo gek idee.

Ja zoiets is echt heel moeilijk te bevatten. Best een naar idee dat het zomaar over kan zijn van de een op andere dag.
Sterkte voor je man!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2014 16:45

Re: Zo gek idee.

GP, zeker sneu deze jongeman was pas 42!

Travel, heb je mijn andere pm nog gehad?
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jun 2014 17:45

Re: Zo gek idee.

Op mijn werk is een man van 28 overleden. Laat 3 jonge kinderen achter, waarvan de jongste anderhalve week geleden geboren is. Hij heeft een aantal weken geleden een herseninfarct gehad, nadat hij net van de eerste aan het herstellen was. Vreselijk... :snik:
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2014 18:08

Re: Zo gek idee.

Jezus dat is ook erg zeg, sterkte meid. :hug:
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jun 2014 22:45

Re: Zo gek idee.

Ja, bizar...

Sowieso, als er een jong iemand overlijdt. Het voelt altijd als oneerlijk en confronterend.
<<

Anoniem108

Bericht 12 Jun 2014 01:03

Re: Zo gek idee.

Idd een gek en naar idee dat iemand er 'opeens' niet meer kan zijn en dan ook nog op zo'n relatief jonge leeftijd. Zelf ben ik nog niet zo lang geleden gebeld met het bericht dat mijn eerste grote liefde is overleden. Hij was 39 en vond het leven niet meer leuk(?) en heeft er -helaas- zelf voor gekozen er een einde aan te maken.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2014 08:56

Re: Zo gek idee.

Izar, dat is ook naar zeg, sterkte meid. :hug:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Jun 2014 09:48

Re: Zo gek idee.

Bizarre berichten zijn dat he. Ik heb dit van heel dichtbij mee gemaakt en heb laatst een gesprek gehad met zijn dochter. Zij heeft nu een vriend van 8 jaar ouder en ergens zit daar ook een angst nu dat die ook overlijd op 44 jarige leeftijd. Ze is zich er van bewust dat dit niet echt realistisch is maar ergens zit de angst.
Iedereen sterkte die dit pas heeft mee gemaakt.
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Jun 2014 10:11

Re: Zo gek idee.

Brrrrrrrrr vind deze berichten echt nooit leuk.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2014 10:29

Re: Zo gek idee.

Tulp schreef:Bizarre berichten zijn dat he. Ik heb dit van heel dichtbij mee gemaakt en heb laatst een gesprek gehad met zijn dochter. Zij heeft nu een vriend van 8 jaar ouder en ergens zit daar ook een angst nu dat die ook overlijd op 44 jarige leeftijd. Ze is zich er van bewust dat dit niet echt realistisch is maar ergens zit de angst.
Iedereen sterkte die dit pas heeft mee gemaakt.


Ik snap het even niet. Over wie heb je het? Is er een bepaalde ziekte in die familie waarmee je niet oud wordt? Dus dat die dochter waarschijnlijk ook niet oud wordt?

Mijn man gaf die man dinsdag nog te eten en gister hoorde hij dat hij dood is, heel raar en hij voelt zich een beetje vreemd.
<<

Anoniem108

Bericht 12 Jun 2014 13:51

Re: Zo gek idee.

Thnx, CB.:) Lief van je. De scherpe randjes zijn er nu voor mij vanaf, maar het gemis zal dagelijks als leegte aanvoelen bij de naaste familie. Niets achtergelaten en geen enkele context dus voor zijn naaste omgeving.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2014 14:15

Re: Zo gek idee.

Graag gedaan hoor meis. Naar zeg, geen briefje of wat dan ook. Mijn man weet niet hoe deze man is overleden, want dat stond niet op het net dus ik vroeg of het misschien zelfmoord zou zijn.
<<

Anoniem108

Bericht 12 Jun 2014 16:08

Re: Zo gek idee.

Nee, helemaal niets. De familie/vrienden blijven met allerlei vraagtekens achter. Vreselijk. Bij de collega van je man dus wellicht ook zelfmoord. Wat moet dat erg zijn, als je dat nog als enige uitweg ziet om rust te krijgen/vinden.

Het is zo moeilijk om zo'n keus zonder meer te accepteren en ik probeer maar te denken/relativeren dat wat voor briefje met tekst iemand ook achterlaat, voor de naaste omgeving zal het waarschijnlijk nooit te bevatten zijn. Hoop echt dat de naasten van de collega van je man meer context hebben...
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2014 16:33

Re: Zo gek idee.

Dat weten ze niet, maar ik vroeg het me af en ik denk wel dat mijn man er nog achter komt. Ik snap niet dat mensen die dat doen niks achterlaten en eerlijk gezegd vind ik dat egoistisch en dat is hard, maar wel hoe ik erover denk.
<<

Anoniem152

Bericht 12 Jun 2014 18:32

Re: Zo gek idee.

Bah, wat een nare verhalen.
Vorig jaar is een collega van een andere locatie overleden.
Op een dinsdag nog met hem gemaild en de donderdag erop is hij overleden aan een hartstilstand.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2014 19:49

Re: Zo gek idee.

Wat erg zeg, ook jij sterkte meis :hug: .

Mijn man weet nu hoe het gebeurd is. Hij ging s'avonds wandelen en is in elkaar gezakt, hartstilstand dus, heel naar.
<<

Anoniem108

Bericht 13 Jun 2014 00:11

Re: Zo gek idee.

Ik denk dat als je zo ver heen bent dat je zelfmoord wil plegen en dat uiteindelijk ook doet, je dit niet meer kan meten aan een persoon die helder kan nadenken en/of stabiel is. Ik snap wel wat je bedoelt, maar uiteindelijk heeft een ieder het recht over zijn/haar eigen leven te beslissen. Probeer me voor te stellen hoe het zou zijn geweest als ik nog met hem was samen geweest, maar ook al had hij een heel boekwerk qua afscheidsbrief achtergelaten, dan nog denk ik niet dat ik het zou hebben kunnen begrijpen. Mensen die depressief zijn hebben vaak een masker op en zien soms echt geen uitweg meer door hun gemoedstoestand. Ergens vond ik het dus ook wel heel mooi dat zijn broertje liet weten het natuurlijk heel erg te vinden, maar hij wel beseft dat het een keus is geweest van zijn broer die hij te allen tijde moet respecteren. Je kunt iemand niet redden, vrees ik. Je kunt alleen van iemand houden.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jun 2014 10:23

Re: Zo gek idee.

Je hebt gelijk zulke mensen zijn erg in de war en denken daarbij niet aan een briefje achterlaten wat heel naar is voor de achterblijvers.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jun 2014 19:50

Re: Zo gek idee.

Ik heb vandaag de crematie gehad van die vader. Het was vreselijk droevig. Toen er een liedje klonk over 'vaderdag' en één van de kinderen heel zielig begon te huilen, barstte de hele zaal in huilen uit, inclusief ikzelf :( Het was voor het eerst dat we het jongetje (7 jaar) hoorden huilen. Hij heeft zich op school en thuis steeds heel sterk gehouden....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jun 2014 20:34

Re: Zo gek idee.

oh dat is ook erg exo. Zo erg voor die kindjes
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers