Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hormonen

<<

Anoniem25

Bericht 11 Sep 2013 21:00

Hormonen

God, ik was echt vergeten hoe veel last je daarvan kan hebben...
Ik zit steeds te snauwen tegen mijn vriend en ben zo emotioneel. Zit nu al de hele avond zielige liedjes te luisteren op youtube; janken!!! Ik ben normaal helemaal niet zo, moet helemaal aan mezelf wennen. Herkenbaar?
<<

Anoniem16

Bericht 11 Sep 2013 21:01

Re: Hormonen

hahaa ow jeetje. Het is heel herkenbaar en ik ben er nog steed niet vanaf....
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 11 Sep 2013 21:01

Re: Hormonen

Heel herkenbaar. Bij mij is het niet helemaal meer goed gekomen na de tweede :laughcry:
<<

Anoniem33

Bericht 11 Sep 2013 21:04

Re: Hormonen

Hééééél herkenbaar... Kan niet wachten tot die K*t hormonen weg zijn!!!
<<

Anoniem16

Bericht 11 Sep 2013 21:06

Re: Hormonen

Pien schreef:Hééééél herkenbaar... Kan niet wachten tot die K*t hormonen weg zijn!!!


troost je, die gaan niet meer weg ;)
<<

Anoniem25

Bericht 11 Sep 2013 21:07

Re: Hormonen

Ohjee, na Luuk ben ik best wel weer normaal geworden. Maar nu komt het dus nooit meer goed? Dat zal ik mijn vriend maar vast vertellen, wordt hij vast erg gelukkig van ;)
<<

Anoniem331

Bericht 11 Sep 2013 21:08

Re: Hormonen

Geen last van gehad, ook niet dat er iets is blijven hangen na de zwangerschappen.
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Sep 2013 21:20

Re: Hormonen

Niet herkenbaar van de vorige keer en ook tot nu toe is het me bespaard gebleven, maar wie weet wat er de komende maanden nog komt!
<<

Anoniem33

Bericht 11 Sep 2013 21:23

Re: Hormonen

Printje schreef:
Pien schreef:Hééééél herkenbaar... Kan niet wachten tot die K*t hormonen weg zijn!!!


troost je, die gaan niet meer weg ;)


Na E is het ook weer goed gekomen (grotendeels!) dus die hoop wil ik nu weer koesteren....
<<

Anoniem83

Bericht 11 Sep 2013 21:27

Re: Hormonen

Hier is het gelukkig weer helemaal goed gekomen na beide bevallingen. Ik ben normaal niet zo'n jankerd, maar bij beide zwangerschappen op het eind wel pfff.
<<

Anoniem103

Bericht 11 Sep 2013 21:45

Re: Hormonen

Dat snauwen is gelukkig goed gekomen na de zwangerschappen maar dat janken gaat bij mij nooit meer over vrees ik :nopompom:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 11 Sep 2013 21:47

Re: Hormonen

Ik jank de boel bij elkaar, maar alleen om zielige dingen. Als ik kwaad ben ga ik ook gigantisch uit mijn plaatje. Dat ebt als het goed is straks weet weg..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem123

Bericht 12 Sep 2013 06:19

Re: Hormonen

herkenbaar al had ik dat tijdens het slikken van hormonen en toen ik zwanger was nergens last van. (al was ik wel sneller op mijn teentjes getrapt toen)
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 12 Sep 2013 06:53

Re: Hormonen

Heel erg herkenbaar!!

Tijdens mijn zwangerschap had ik enorm veel last van mijn hormonen (en mijn man ook), ik kon al janken als er een scheet dwars zat. En noemde mijn hormonen altijd horMONSTERS, hahaha.
Na de bevalling is het grotendeels goedgekomen, ik huil nu alleen sneller dan voorheen. Tijdens een hormoonkuur had ik nog veel meer last ervan, zo erg dat ik letterlijk gek werd van mezelf! Gelukkig was het een kuurtje van 12 dagen, en daarna was het weer over. Maar sjees wat werd ik af en toe knettergek van mezelf!!
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers