Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

<<

Anoniem304

Bericht 11 Jun 2014 09:11

Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Moet dat echt of denken jullie dat ik het wel kan proberen? Ik kan natuurlijk even bellen, alleen daar lees ik niet zoveel positiefs over, dus misschien heeft iemand er ervaring mee.

Afgelopen vrijdag heeft m`n vriend een broek gekocht waarvan hij zei 'hij past wel'. Later thuis heb ik de kaartjes eraf geknipt, maar hij past niet, veel te groot.

De broek is alleen gepast en ik heb gewoon de bon nog en de kaartjes ook allemaal, alleen niet aangehecht. Zou ik 'm kunnen ruilen?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 11 Jun 2014 09:18

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Proberen kan altijd...als je de kaartjes nog hebt kunnen ze ze er wel waar aanschieten.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Jun 2014 09:18

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Je kan het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 11 Jun 2014 09:20

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Dat moet volgens mij wel kunnen hoor. Ik had dat een keer bij de Hema, dat kaartje was er gewoon afgevallen, was geen probleem.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jun 2014 09:23

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ik zou het proberen. Ik heb het bij de HEMA ook gehad en dat kon ik wel ruilen.
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jun 2014 09:25

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Green_Pepper schreef:Proberen kan altijd...als je de kaartjes nog hebt kunnen ze ze er wel waar aanschieten.

Ja ze hebben toch wel zo`n apparaat met van die plasticjes zou je zeggen.

Kwam op internet best wat negatieve verhalen tegen, maar wie weet heb ik geluk. Ga het dan toch maar proberen zaterdag!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 11 Jun 2014 09:27

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ken je niet iemand die in een kledingwinkel werkt? Vraag je of die ze er even aan kan schieten/nieten ;)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Jun 2014 09:29

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ik denk dat het wel kan hoor! Toen ik bij de prénatal werkte was dat in ieder geval nooit een probleem.

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jun 2014 09:45

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Als je de kaartjes meeneemt is het meestal geen probleem.
30-04-2017
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Jun 2014 12:49

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ik zou het inderdaad gewoon proberen, denk wel dat het lukt als je de kaartjes ook nog hebt.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 11 Jun 2014 12:57

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ligt eraan. Natuurlijk kun je die kaartjes er weer aanschieten, dat kan iedere winkel. Maar ik heb weleens meegemaakt dat de kaartjes erbij zaten en dat het kledingstuk dus echt gedragen was. Op mijn werk deden we er nooit moeilijk over, totdat het echt steeds vaker gebeurde, toen heeft het hoofdkantoor gezegd dat we niets meer mochten innemen met losse kaartjes erbij en als ze in de winkel al los waren, dan schreven we het op de bon of nietten de kaartjes aan de bon vast.

Hoe sneller je teruggaat naar de winkel, hoe meer kans je maakt dat ze je ook echt geloven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jun 2014 13:01

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ja Poppy, ik kan alleen pas zaterdag. De winkel zit niet in mijn woonplaats helaas.

Scheelt wel misschien dat die broek duidelijk naar Bristol ruikt, maar ik zal 'm voor de zekerheid weer goed in het tasje doen zodat die Bristol geur goed blijft hangen.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 11 Jun 2014 13:03

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Vaak kan dat inderdaad wel alleen bij de Bristol doen ze altijd zo moeilijk. Mij is het de laatste keer niet geluk,t heel jammer.
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 11 Jun 2014 13:17

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ik denk dat veel winkels zo moeilijk doen omdat er écht veel misbruik van wordt gemaakt. Als je soms zag wat wij op een drukke dag hadden teruggenomen, kleding die toch gewassen bleek te zijn, kleding met vlekken, brandgaten...dat is gewoon zonde. Kun je allemaal wegflikkeren of met de sale proberen voor een schijntje te verkopen. Allemaal ingeleverd met de kaartjes er nog bij. Toen zijn ze op mijn werk gestopt met het terugnemen daarvan. En hoe moeilijker je doet, hoe kleiner de kans is dat die mensen het nog eens proberen bij je.

Hell, ik ben een keer met de dood bedreigd omdat ik een voetbalbroekje met grasvlekken niet wilde terugnemen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 11 Jun 2014 13:25

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ja daar heb je ook wel een punt hoor Poppy.
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 11 Jun 2014 13:50

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Cotton, ik zou even bellen en het verhaal uitleggen. Ook kan je zeggen dat je zaterdag pas in de mogelijkheid bent om te komen, dan weten ze ervan.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jun 2014 14:19

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ik heb inderdaad net toch maar even gebeld Parel. Kreeg een aardige man aan de lijn en het is geen probleem. Als ik zaterdag kom kan ik naar hem vragen en dan kan ik de broek zo ruilen.

Top! :D
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 11 Jun 2014 19:19

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Fijn dat het geregeld is!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 11 Jun 2014 21:12

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Fijn!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jun 2014 08:18

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Topper!

♥♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Jun 2014 10:07

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Zou het ook niet anders zijn nu omdat je idd wilt ruilen ipv geld terug.

Super fijn dat het gewoon kan trouwens!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jun 2014 10:10

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Ja, veel wat ik op internet las van zure reacties was idd dat mensen geld terug wilden en dat doen ze (volgens de bon) sowieso niet. Je krijgt een tegoedbon dan.

Maar ik ben inderdaad ook blij. Ga ik iig niet voor niks zaterdag.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 15 Jun 2014 20:28

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Misschien dat jullie het weten.

Ik heb afgelopen dinsdag 2 bh's gekocht bij de Hema in de veronderstelling dat het beide 2 voeding bh's waren. Wilde een paar dagen later de witte passen, bleek het een meegroei bh te zijn. Toen wilde ik de zwarte passen, die al in mijn vluchttas zat zonder kaartjes, is de bh kwa omvangveel te strak, terwijl het een 75c is en heb 3 meegroei bh's ook van de hema, en ook 75c en die zitten hartstikke goed. Ik wil ze beiden dus gaan ruilen, maar heb het bonnetje weggegooid :palm:.

En dus geen idee of ze moeilijk doen met ruilen. Ik kan het verhaal wel aan ze uitleggen, maar of ze ermee accoord gaan. (ben trouwens best wel vaste klant van hun haha).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 15 Jun 2014 20:40

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Heb je met de pin betaald? Dan print het bankafschrift ff uit. Aan de hand daarvan kunnen zij de kassabon terughalen.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 15 Jun 2014 20:42

Re: Ruilen met aangehecht prijskaartje (Bristol)

Serendipity schreef:Heb je met de pin betaald? Dan print het bankafschrift ff uit. Aan de hand daarvan kunnen zij de kassabon terughalen.


Helaas printer is niet aangesloten en ook is de inkt op :snik:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers