Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koortslip patch

<<

Anoniem65

Bericht 10 Jun 2014 13:25

Koortslip patch

Ik heb weer eens een koortslip en dan plak ik er altijd zo'n Compeed patch op. Dat verlicht de pijn en zorgt dat ik niet zo besmettelijk ben. Alleen krijg ik dat ding er niet meer af. De laatste tijd merk ik dat vaker, dan zit het zo vast dat ik altijd een laagje huid mee trek. Pijnlijk en niet fraai natuurlijk. Aangezien ik het minimaal 2x per jaar heb, heb ik nu al een aantal littekentjes op mijn lip (paarse plekjes zijn het). Wie gebruikt ze ook en hoe krijg je ze er af?
Gisteren heb ik er een af gehaald nadat die er 3 dagen op had gezeten en onderaan helemaal los was gegaan. Ziet er dan ook echt niet meer uit natuurlijk. Hij ging er redelijk af, maar alsnog een stukje huid mee genomen.

Ik wil wel graag de patches blijven gebruiken want de cremes werken niet bij mij en het scheelt echt een stuk in de pijn. En met dit weer brandt het niet zo als ik in de zon ben. En mijn vriend is panisch dat hij het ook krijgt (2 weken lang geen kusjes voor mij, net zo lang tot echt alles is verdwenen), dus die ziet het ook graag helemaal afgedekt.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 10 Jun 2014 13:27

Re: Koortslip patch

Laat je ze niet te lang zitten? Bij mij blijven ze sowieso geen drie dagen zitten, maar misschien zitten ze er bij jou juist te lang op.
En na het douchen? Kan je het er dan niet voorzichtig afweken?
<<

Anoniem65

Bericht 10 Jun 2014 14:10

Re: Koortslip patch

Eerst haalde ik ze er elke dag af, altijd huid mee er af. Toen las ik ergens dat je ze moet laten zitten tot ze er vanzelf af gaan, maar hij zat na 3 dagen dus nog vast. Toen ben ik gaan douchen en meteen daarna heb ik hem los gepeuterd, de lijm is dan toch wat zachter volgens mij. het is vooral het stukje boven de lip wat zo vast zit (en het bovenste randje lip, waar het blaasje zit).
<<

Anoniem121

Bericht 10 Jun 2014 14:44

Re: Koortslip patch

Trek voorzichtig een hoek van de patch in de richting van de huid tot die zich strekt en begint los te komen. Let erop dat je de patch niet naar boven en van de huid wegtrekt, dit is moeilijker en kan soms pijnlijk zijn.

Aldus compeed op de website
<<

Anoniem65

Bericht 10 Jun 2014 14:52

Re: Koortslip patch

Pluis schreef:Trek voorzichtig een hoek van de patch in de richting van de huid tot die zich strekt en begint los te komen. Let erop dat je de patch niet naar boven en van de huid wegtrekt, dit is moeilijker en kan soms pijnlijk zijn.

Aldus compeed op de website


Ja dat las ik ook, maar dat lukt dus niet.
<<

Anoniem124

Bericht 11 Jun 2014 20:07

Re: Koortslip patch

Huh bij mij plakken die dingen juist nooit.
<<

Anoniem65

Bericht 12 Jun 2014 11:49

Re: Koortslip patch

Charles schreef:Huh bij mij plakken die dingen juist nooit.


Nou bij mij deden ze dat dus ook nooit, maar sinds ze een vernieuwde verpakking hebben, hebben ze volgens mij ook de plaklaag veranderd ofzo. Ik krijg ze er bijna niet af. Gelukkig is het nog gelukt en ziet mijn lip er redelijk ongeschonden uit deze keer. Die van Kruidvat eigen merk plakken bij mij ook niet.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron