Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met zonder blote benen..

<<

Anoniem119

Bericht 09 Jun 2014 17:03

Met zonder blote benen..

Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Ik heb al weken last van rare uitslag op m'n benen (over twee weken naar de dermatoloog). Het ziet er een beetje uit als veel muggebulten maar dat is het niet. Maar nu is het dus telkens zulk lekker weer, maar ik durf niet met blote benen naar buiten, alleen in huis. Ik geneer me er gewoon een beetje voor.

Zo ziet het er uit:

Afbeelding

Zouden jullie zoiets hebben van joh schijt, gewoon een leuk rokje aantrekken? Of zou je zeggen: Nee bedekt houden die handel? Ik ben bang dat ik de hele dag aan collega's kan gaan uitleggen wat het is, of dat mensen 't vies vinden. Maar ik wil in de zomer ook wel eens meer dan een lange broek aan! Zelfs m'n capri broek durf ik niet..
Overigens zie je dat ik ook niet durf te scheren dus dat moet ik dan eerst eens voorzichtig doen :laughcry:

(Oh en die sexy sportsokken zijn vanwege m'n voeten)

Ik weet het, ik ben gewoon ubersexy. Maar wordt dit echt een zomer zonder blote beentjes, rokjes en jurkjes? Ik ben nooit zo moeilijk met witte melkbeentjes en dikke kuiten, maar dit vind ik een gevalletje apart.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 09 Jun 2014 17:07

Re: Met zonder blote benen..

Ik zou het bedekt houden.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Jun 2014 17:20

Re: Met zonder blote benen..

Ik zou ze ook bedekt houden, maar ik ben wat dat soort dingen betreft ook wel een beetje een miep. Je hebt nu wel veel van die dunne flodderbroeken met leuke prints, en natuurlijk maxi rokken en jurken. Ik zou daarvoor gaan deze zomer als ik jou was!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem119

Bericht 09 Jun 2014 17:23

Re: Met zonder blote benen..

Ja ik wil inderdaad nog een paar van die broeken kopen, dat zit ook zo lekker! Ik baal er gewoon zo van want ik hoop dat ik wel een rokje of twee aan kan deze zomer. Gelukkig ga ik pas in september op vakantie zeg.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Jun 2014 17:24

Re: Met zonder blote benen..

Ik zou het bedekt houden ivm de zon, je weet niet wat dat voor invloed heeft op de plekjes...

Verder vind ik dit ook niet echt representatief voor op werk, hoe lullig dat misschien ook klinkt, ik zou dat niet doen...
Maar voor thuis en naar de supermarkt ed; lekker schijt aan hebben. Ik heb een behoorlijk litteken op mijn knie (knalpaars) en laatst zei iemand ook tegen me van 'ieuw, zoiets zou ik bedekt houden'. Nou, dat bepaal ik lekker zelf wel. En jij dus ook!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 07:50

Bericht 09 Jun 2014 17:50

Re: Met zonder blote benen..

Naar je werk zou ik het bedekken maar prive lekker blote benen!
<<

Anoniem315

Bericht 09 Jun 2014 17:56

Re: Met zonder blote benen..

Inderdaad, op je werk bedekken en thuis gewoon een rokje/shortje aan. Misschien doet de zon de uitslag juist wel goed.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Jun 2014 18:14

Re: Met zonder blote benen..

Ik zou het niet raar vinden als ik je zo zag lopen met een rokje, maar als ik het zelf had zou ik denk ik toch voor maxirokken en luchtige broeken opteren.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 09 Jun 2014 18:16

Re: Met zonder blote benen..

Ik zou zelf een maxirok aantrekken.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 09 Jun 2014 19:17

Re: Met zonder blote benen..

Op je werk bedekken en prive bloot.
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 09 Jun 2014 19:43

Re: Met zonder blote benen..

Ik zou het bedekken.
Nu doe ik zelf trouwens ook nooit een korte broek/rokje/jurkje aan naar mijn werk in de zomer. Heb altijd een lange broek aan.
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 09 Jun 2014 19:51

Re: Met zonder blote benen..

Net zoals als de andere meiden zeggen, op werk bedekt, privé kan bloot. Wel zou ik op letten met de zo'n (uitslag kan goed reageren met zon maar ook heftig)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Jun 2014 19:54

Re: Met zonder blote benen..

Exogenesis schreef:Inderdaad, op je werk bedekken en thuis gewoon een rokje/shortje aan. Misschien doet de zon de uitslag juist wel goed.


Dat dacht ik ook, eens. Wie weet!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem168

Bericht 09 Jun 2014 20:10

Re: Met zonder blote benen..

Zora schreef:
Exogenesis schreef:Inderdaad, op je werk bedekken en thuis gewoon een rokje/shortje aan. Misschien doet de zon de uitslag juist wel goed.


Dat dacht ik ook, eens. Wie weet!


Dat kwam ook in me op. En ook omdat het dan beter kan 'luchten.' Een lange broek met dit zweet weer is misschien ook niet al te bevorderlijk voor het herstel, dus privé zou ik ook blote benen doen en alleen als het niet anders kan een lange broek.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Jun 2014 21:14

Re: Met zonder blote benen..

Hetzelfde als veel voorgangers; op je werk lang, privé en buiten e.d. kort.
Zelf zat ik vorige zomer ook flink onder, allemaal rode bulten en daaromheen nog grotere opgezette vlakken. Zag er niet uit, kwam puur door muggenbeten, maar wilde daarom niet lange broeken gaan dragen (en dat kan ook lekker gaan schuren/jeuken). In het begin wat vragen en bekijks, maar daarna stopte het wel weer.
<<

Anoniem125

Bericht 09 Jun 2014 21:24

Re: Met zonder blote benen..

Inderdaad, als je vrij bent gewoon lekker de benen bloot hoor.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 09 Jun 2014 21:25

Re: Met zonder blote benen..

Mij lijkt scheren niet heel erg goed voor je uitslag, dus dat zou ik maar niet proberen eigenlijk. Op je werk dan een lange, dunne broek aan doen en thuis lekker laten luchten in je blote benen!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Jun 2014 21:50

Re: Met zonder blote benen..

Eens... Op het werk zeker bedekt! En thuis en privé lekker waar je zin in hebt.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem108

Bericht 09 Jun 2014 23:23

Re: Met zonder blote benen..

Werk sowieso bedekt en verder zou ik je benen in je vrije tijd ook bedekt houden totdat je bij de dermatoloog bent geweest. Je weet domweg niet waar je precies last van hebt en dus ook niet of zon al dan niet goed is. Thuis (dus echt binnen) zou ik wel blote benen doen als het warm(er) is.

Ontharen lijkt me nu ook ff niet handig en ook daarom zou ik niet snel buiten willen lopen met blote benen. Behaarde benen bij vrouwen vind ik er onverzorgd uitzien, hoe licht de haartjes bij de desbetreffende vrouw ook zijn.

Verder vind ik maxirokken eigenlijk zelden mooi staan bij een vrouw, maar dat is puur een kwestie van smaak. Bij langere vrouwen vind ik het soms nog wel ok; maar jij bent niet zo groot. ;-)
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 10 Jun 2014 09:09

Re: Met zonder blote benen..

Ik zou het bedekt houden, ook omdat je niet weet of je er de zon mee in kunt of niet.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Jun 2014 16:21

Re: Met zonder blote benen..

Persoonlijk zou ik gewoon een leuk rokje o.i.d. aantrekken. Als ik me geneer als ik uitslag heb en dat buitenshuis niet wil vertonen kom ik nergens meer. (Heb regelmatig uitslag in mijn gezicht, niet te bedekken dus).

Maar als jij je echt geneert zou ik het naar het werk bedekt houden en thuis en privé lekker blote benen. Ik vind ze er ook uitzien als muggenbulten en ik kijk echt niet raar op als ik iemand met muggenbulten zie lopen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem173

Bericht 10 Jun 2014 17:01

Re: Met zonder blote benen..

Gelukkig gaat de temperatuur weer omlaag de komende week. Maar ik zou je lekker kleden in die vrolijke broeken en desnoods in een maxijurk of rok! Leggings kan natuurlijk ook altijd met een jurkje.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Jun 2014 18:09

Re: Met zonder blote benen..

Ik heb twee enorme littekens op mijn been en een ervan vinden sommige mensen erg ranzig (aardig ook als ze dat zeggen) maar ik trek echt niet iets aan wat het bedekt.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers