Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat trek je aan naar je werk?

<<

Anoniem65

Bericht 09 Jun 2014 17:53

Wat trek je aan naar je werk?

Met dit hete weer? Hier is het nu nog 30 graden, dat wordt afzien morgen op kantoor dus (2 hele zijden ramen, precies daar waar de zon op staat).
Wat doen jullie met zulk weer aan? Wat voor broek? En kunnen mouwloze shirtjes? Ik trek gewoon mijn Birckenstocks aan (met 1 bandje, ik vind ze wel kunnen), maar ik heb geen dunne broeken en ook geen rokken. Dus dat wordt mijn dunne zomerjeans vrees ik. Ik vind een rok/jurkje altijd zo vies voelen, omdat je benen/billen zo nat zijn van het zweten en dat zit echt niet lekker.
Ik wil nu graag zo'n dunne broek met een printje, kan dat naar kantoor? Ik zie eigenlijk nooit klanten.
<<

Anoniem119

Bericht 09 Jun 2014 17:57

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik draag gewoon een lange broek met een topje of t-shirtje. En vaak een vestje omdat het toch koud is op kantoor, zeker in het weekend of de nacht. Er zijn wel mensen aangesproken op dat ze te bloot gekleed gingen, dus ik houd het netjes.
Zo'n olifantenbroek (met printje wat jij bedoelt) zou ik wel aan doen, want die is wel lang.
<<

Jip

Bericht 09 Jun 2014 18:09

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Zo'n harembroek kan op mijn werk echt niet. Slippers mogen ook niet, maar ik trek wel birckenstocks aan. Korte broek moet op of over de knie vallen en een rok ook. Mouwloos niet, maar ik heb wel eens netjes mouwloos (bloesje) aangehad en dat was weer wel goed. Jurkjes of t-shirts met spaghettibandjes mag dan weer niet.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Jun 2014 18:13

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik heb niet echt kledingvoorschriften op m'n werk maar ik let er altijd op dat het zonder decolleté is en niet al te kort. Geen korte shorts dus, en mouwloos alleen als het écht bloody hot is.
#teammaple🍁
<<

Anoniem152

Bericht 09 Jun 2014 18:39

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ook op mijn werk gelden er geen echte kledingvoorschriften.
Natuurlijk let ik er wel op dat ik geen shirtjes met een diep decolleté draag en ook een short zal ik niet snel aantrekken naar kantoor.

Wat ik wel draag zijn jurkjes/rokjes net boven de knie, van die luchtige broeken met print of anders mijn maxidress of -rok.
<<

Anoniem65

Bericht 09 Jun 2014 18:58

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ja een maxi rok ga ik denk ik ook aanschaffen, dat vind ik ook prima gaan. En je maxidress met dunne bandjes dan? Of draag je er iets over?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 09 Jun 2014 19:02

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik trek gemakkelijke kleding aan naar mijn werk.
(spijkerbroek, shirtje, vestje, trui)
Geen diepe decolleté's en geen te korte broeken.
Maar dat is meer omdat ik dat zelf niet prettig vind.
Collega's doen dat weer wel en dat mag gewoon.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 09 Jun 2014 19:05

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik ben nu met verlof. Normaal draag ik een Nike broek, Nike T-shirt en Nike schoenen. Dat moeten wij dragen en meestal ook een vest, omdat het best wel koel is bij ons in de winkel in het magazijn waar ik altijd sta.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 09 Jun 2014 19:07

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Wel gewoon een spijkerbroek met een net t shirt, maar niet te bloot en geen slippers of dergelijke. Als ik weet dat ik afspraken heb, dan doe ik iets netters aan bv een jurkje.

Een maxidress met dunne bandjes zou ik zelf niet oke vinden, ik zou er een kort vestje over heen doen of zo.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Jun 2014 19:09

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Op kantoor had ik altijd alles tot op de knie en geen slippers oid, ook geen birkenstocks (mocht ook niet) dus open ballerina's. En qua topjes geen decollete, wel blote armen.
In de winkel moest ik een werkpolo aan en ook iets tot op de knie, dus meestal dunne capri's. 1 keer was de airco kapot en het was 27 graden, toen ben ik wel in een shortje gegaan. Wel een nette, niet eentje waar mijn billen bijna uithingen ofzo :P daar mochten we wel slippers aan (mits deze uit de eigen collectie kwamen), de dames althans, de heren niet ivm het moeten kunnen rennen achter een dief aan. En dat mochten wij dames niet.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem187

Bericht 09 Jun 2014 19:11

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik werk op kantoor waar het bloedheet is, geen klantcontact en geen kledingvoorschriften. Morgen ga ik gewoon in een jurkje werken, welke tot net boven mijn knieën. Is wel mouwloos, maar dat is geen enkel probleem.

Shorts (trek ik sowieso niet aan) of iets met een diep decolleté trek ik niet aan.

En slippers trek ik gewoon aan :)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Jun 2014 19:11

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik heb vorig jaar bij de Primark een ontzettend dunnen (spijker)broek gekocht, dat is echt mijn go to broek met dit weer.
Daarboven een shirtje, hemdje of blousje. Niet zo'n simpel spaghettibandjes hemdje, wel iets dat een beetje netjes is. We hebben niet echt kleding voorschriften, maar het blijft toch je werk en ik vind dat je je daar wel een beetje naar moet kleden.
Jurkjes/rokjes vind ik ook goed kunnen, mits ze tot de knie komen of langer zijn.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 09 Jun 2014 19:17

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik sta voor de klas, dus vind ik het niet meer dan logisch dat ik me netjes bedek.
No go's: shorts, korte rokjes, hemdjes, lage decolleté.
Go's: driekwart broek, linnen broek, blousje, shirtje.

Ik draag voornamelijk mijn gewone spijkerbroeken met zo'n doorschijnend blousje met een hemdje er onder. In de ochtend draag ik daar een vest over. Soms draag ik een jurkje of rokje, maar dan doe ik er áltijd een zwarte legging tot op m'n enkels onder.
<<

Anoniem125

Bericht 09 Jun 2014 19:20

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Gewoon netjes, niet te bloot. Luchtige, dunne kleding, maar wel lang/bedekt. Ik voel me er zelf niet prettig bij om te bloot op mijn werk te verschijnen, collega's doen dat soms wel. Vind ik niet erg professioneel.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Jun 2014 22:17

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Het zelfde als anders. Mijn witte uniformen broek en paars jasje met slippers.
2014 2016
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 09 Jun 2014 22:33

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik draag meestal een spijkerbroek met shirtje/blouse naar het werk. In de zomer ook wel eens een jurkje, eentje die vrij lang is, niet te strak zit, mouwtjes o.i.d. en geen decolleté heeft.

We hebben niet specifieke kledingeisen, wel niet te kort, geen decolleté, niet sexy en schoenen aan waarmee je kan rennen als het nodig is.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 09 Jun 2014 22:34

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Bosjesvrouw, dat is lekker makkelijk, nergens over nadenken!

Bij ons is het best koud op het kantoor, dus ik doe geen hele luchtige kleding aan. Wel eens een (koker)rok tot op mijn knie met een netjes shirtje of bloesje. Dat is het meest 'blote' wat ik aan zou doen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 09 Jun 2014 22:58

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik heb weinig keus. Koksbuis, koksbroek, zware schoenen met stalen neus en een schort. En dan in een snikhete keuken, boven de grill hangen. Jeuhhhjjj ;-)
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Jun 2014 08:47

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Een broek tot minimaal op de knie en verder mijn werkpolo.
<<

Anoniem147

Bericht 10 Jun 2014 08:52

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Nu mis ik op kantoor werken. Ik trok altijd leuke shortjes aan met sandaaltjes en een blousje/shirtje.

Nu moet ik verplicht mijn knieën en tenen bedekken. Boehoe.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Jun 2014 09:00

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Huh Marni, shortjes naar kantoor? Dat zou hier echt niet gewaardeerd worden.
Ik heb bij warm weer een rokje (knielengte of langer) aan of een lange broek met een luchtig shirt. Nooit mouwloos. Mocht ik toch graag iets mouwloos aan willen trekken dan doe ik er een vestje over. Binnen staat toch de airco aan dus dan is het prima te doen met een vestje en in de pauze als ik naar buiten ga trek ik het vestje uit.
Qua schoenen kunnen sandaaltjes hier wel. Slippers ook wel (birckenstocks of vergelijkbaar) maar ik vind het zelf nooit zo fijn, trek dan liever sandaaltjes aan.

♥♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Jun 2014 09:02

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik kan vrijwel alles aan! Eerder droeg niemand shortjes, maar sinds we vorig jaar een nieuwe collega hebben die dat wel altijd draagt zodra het boven de 22 graden is, is dat ook wel geaccepteerd. Maar dat draag ik alleen als het rond de 30 graden wordt.

Op sommige dagen moet ik er wel representatief uitzien, dan doe ik een net jurkje of rokje aan tot op de knie met pumps.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jun 2014 09:02

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Niks anders dan anders. Gewoon een jeans met een shirtje en eventueel een vestje als het shirtje geen mouwen heeft. Sandaaltjes en slippers zijn geen probleem.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 10 Jun 2014 09:12

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik moet er representatief uitzien, dus ik draag ook geen te blote kleding. Ik heb nu een jurkje aan tot mijn knieën met pumps eronder, of ik draag lange katoenen broeken met een t-shirt of bloesje. Ik wil geen tops aan die mouwloos zijn op mijn werk, dus zorg altijd voor een (klein) mouwtje. Nu is mijn kantoor ook heel erg koel, dus ik zou het alleen maar koud hebben als ik hier in een shortje ging zitten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Jun 2014 10:10

Re: Wat trek je aan naar je werk?

Ik draag geen te korte jurkjes, rokjes of broeken, maar verder eigenlijk mn normale garderobe. Als het warm is, draag ik ook gerust mouwloze shirts/hemdjes, mits niet te laag uitgesneden. Ook trek ik gewoon teenslippers aan naar mn werk.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers