Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Advies nodig bij retourneren jurkje

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 07 Jul 2014 22:30

Re: Advies nodig bij retourneren jurkje

Daar ben je dan mooi klaar mee.. Ga je de jurk wel terugsturen?
Ik vind de klantenservice echt waardeloos daar. Een hele mooie lijst met voorwaarden, maar ze lullen het zo, dat ze niet alles hoeven te betalen. Ik vind het echt schofterig. Hopelijk krijg je nog een mooi bedrag terug ervoor.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jul 2014 08:21

Re: Advies nodig bij retourneren jurkje

Oh wat een flapdrollen, verschrikkelijk! Hoe heb je betaald? Als het met je creditcard was, zou je het nog via je bank of creditcardmaatschappij kunnen proberen terug te vorderen. En dat kun je sowieso aan die flapdrollen laten weten, dat je eerst van hun wilt weten hoeveel je terugkrijgt en dan pas opstuurt, en dat je anders de bank erbij haalt.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 08 Jul 2014 10:29

Re: Advies nodig bij retourneren jurkje

Had net op kassa als zoekresultaat gedaan, en kwam heel wat klachten tegen:

http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=LightInTheBox&id=153
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Jul 2014 11:45

Re: Advies nodig bij retourneren jurkje

Op klacht.nl komen ze er ook niet al te best vanaf helaas...

Super balen Carrie!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 08 Jul 2014 19:45

Re: Advies nodig bij retourneren jurkje

Shit, wat balen zeg :( Hopelijk krijg je het volledige bedrag terug nog en vallen de verzendkosten mee.

Nog even een opmerking over miniinthebox; ik bestel daar redelijk vaak en alles is tot nu toe volgens wens verlopen. Goede spulletjes, snelle levering, etc. Dus ik ben fan! Lightinthebox daarentegen durf ik niet aan, met name vanwege de taxes die er vaak/soms bij komen. Dan wordt zo'n relatief goedkope jurk toch nog wel erg duur.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Jul 2014 20:23

Re: Advies nodig bij retourneren jurkje

Dazzle schreef:Shit, wat balen zeg :( Hopelijk krijg je het volledige bedrag terug nog en vallen de verzendkosten mee.

Nog even een opmerking over miniinthebox; ik bestel daar redelijk vaak en alles is tot nu toe volgens wens verlopen. Goede spulletjes, snelle levering, etc. Dus ik ben fan! Lightinthebox daarentegen durf ik niet aan, met name vanwege de taxes die er vaak/soms bij komen. Dan wordt zo'n relatief goedkope jurk toch nog wel erg duur.

Over de levering ben ik ook tevreden, en je kunt geloof ik 9 euro betalen zodat je geen extra invoerrechten hoeft te betalen. Alleen over het retourneren ben ik dus niet tevreden.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron