Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overstappen energieleverancier

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Jun 2014 23:54

Overstappen energieleverancier

Wij zitten al jaren bij Eneco en wil eigenlijk wel eens kijken of we over kunnen stappen naar een energieleverancier waar we wellicht goedkoper uit zijn. Betalen nu 150 per maand voor een (slechr geisoleerd) bovenwoning van ongeveer 60 m2. Ondanks dat we heus wat elektra-slurpende apparaten gebruiken kan het in mijn ogen wel wat voordeliger. We krijgen altijd wel iets terug, maar echt veel is het niet.

Maar nu.. ik heb geen idee waar te beginnen. Ben tevreden met Eneco, de service, etc. Ben bang dat er bij het overstappen wat fouten gemaakt gaan worden waar we later problemen mee krijgen. Bij deze dus de vraag hoe ik dit aan kan pakken, waar ik op moet letten en hoe het overstappen bii jullie gegaan is?
<<

Anoniem286

Bericht 07 Jun 2014 23:58

Re: Overstappen energieleverancier

Ik heb via vergelijkingswebsites gezocht, vervolgens de voorwaarden goed gelezen en wat feedback over de leverancier opgezocht. De overstap is prima gegaan, wij zitten nu bij greenchoice en dat bevalt goed.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Jun 2014 01:19

Re: Overstappen energieleverancier

Ik heb gewoon een beetje zitten vergelijken en ben toen over gestapt naar Greenchoice, daar was ik al eerder een hele tijd bij geweest, toen overgestapt omdat ik dacht voordeliger uit te zijn maar uiteindelijk was het een hoop gelazer en niet goedkoper. Zit nu weer bij greenchoice en vind het een heel fijne maatschappij.
<<

Anoniem122

Bericht 08 Jun 2014 02:52

Re: Overstappen energieleverancier

Pompoen schreef:Ik heb gewoon een beetje zitten vergelijken en ben toen over gestapt naar Greenchoice, daar was ik al eerder een hele tijd bij geweest, toen overgestapt omdat ik dacht voordeliger uit te zijn maar uiteindelijk was het een hoop gelazer en niet goedkoper. Zit nu weer bij greenchoice en vind het een heel fijne maatschappij.


Hier ook Greenchoice! Heb voorheen bij Essent gezeten, flexibel tarief, behoorlijk duur. 2 jaar geleden naar Greenchoice overgestapt (3 jaar vast tarief) en echt enorm tevreden over ze. Je leest veel dingen over problemen met jaarnota, maar bij mij klopten ze beide keren helemaal, en kreeg ook heel snel mijn jaarnota na het doorgeven van mijn meterstanden.
Het enige "nadeel" is dat het ruim 3 weken duurde voordat het geld overgeschreven werd, maar dat stond wel op de jaarnota ook (ze geven een datum aan waarop het overgeschreven wordt en die klopte ook precies). Maar denk dat het kwam omdat ze gelijk het voorschot voor de volgende maand er af halen. Dus ze waren niet te laat ofzo.

Wat ik ook ideaal vind aan Greenchoice is dat je online je meterstanden bij kan houden en zo dus zelf kan zien hoe je verbruik is, per maand, en per dag. En of je meer je minder verbruikt hebt dan de verwachting. En dus kan je ook het maandbedrag aanpassen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers